Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Lelijkerds hebben niks zonder varken.

Goh, de laatste weken intensief de Jupiler aan het volgen. Fortuna heeft het wel moeilijk zeg, winnen steeds moeizamer hun wedstrijden en tegen een goed PSV, ik moet het nog maar zien. Wel een heerlijk Engels middenveldertje hebben ze zeg, leuke speler. Ik hoop dat ze het halen. Nu is de ontknoping opeens op zaterdag, waardoor ik het ga missen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cantwell is een kleine klasbak, het zou best mooi zijn als we die nog een jaartje konden huren. Voor de rest zie ik het wel. Dit is Fortuna waar we het over hebben, we slagen er vast wel in om dit op de een of andere manier te verneuken, zo gaat het altijd. Wat de uitslag ook wordt zaterdag, we gaan een feestje vieren. Na meer dan 10 jaar ellende doen we eindelijk weer eens sportief mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cantwell is een kleine klasbak, het zou best mooi zijn als we die nog een jaartje konden huren. Voor de rest zie ik het wel. Dit is Fortuna waar we het over hebben, we slagen er vast wel in om dit op de een of andere manier te verneuken, zo gaat het altijd. Wat de uitslag ook wordt zaterdag, we gaan een feestje vieren. Na meer dan 10 jaar ellende doen we eindelijk weer eens sportief mee.

Paar jaar terug toch al eens play offs gehaald?

Denk dat het nu wel gaat lukken, zie ze het thuis wel afmaken tegen het vorige team van Kevin Hofland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het nog niet te hard roepen voor hetzelfde geld mogen jullie komend seizoen naar Jong Ajax

Roda in deze vorm red het wel in de nacompetitie. En kun je je negativisme t.ov. Roda ook wat minderen, in principe ben je ook de hele tijd aan het provoceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda in deze vorm red het wel in de nacompetitie. En kun je je negativisme t.ov. Roda ook wat minderen, in principe ben je ook de hele tijd aan het provoceren.

Altijd gevaarlijk om te denken dat ze het wel redden .

Van mij mag Roda er best inblijven hoor . Volgend seizoen dan twee uitwedstrijden lekker dichtbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn, maar we hebben al genoeg ervaring in de nacompetitie en altijd overleefd. Bovendien de laatste 4 wedstrijden 3x gewonnen en 1x gelijk. En het spel is echt stukken beter dan voor de winterstop, vaste opstelling. En als je dan kijkt naar ploegen hoog in de Jupiler League....

Ik heb NEC gisteren zien spelen, nou dat is huilen met de pet op. Die redden het misschien niet eens tegen Emmen. En ploegen als De Graafschap, Telstar en MVV zijn ook niet zo sterk dat ze van Roda kunnen winnen. Denk dat dit jaar gewoon hele zwakke nacompetitie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch voor Fortuna zeg. Ongelofelijk Isitan Gun _O_ . Hulde ook voor de boys van Ajax, wat een prestatie. Ontzettend knap.

Ontzettend jammer hoe zo'n Lijnders nu al wordt buiten gewerkt. Bus ook opgewacht zag ik :-D Jongen met potentie, hele goede ideeën over voetbal en ook aardig gedaan. Maar nee na 10 weken moet die er al uit. Mocht NEC niet promoveren dan promoveren ze volgend jaar met 2 vingers in de neus. Laten zitten zo'n gozer man.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo aardig heeft die Lijnders het helemaal niet gedaan. Nog slechter dan Bogers. Zijn ideeën passen niet in de Jupiler League.

Vooral in uitwedstrijden hebben ze het vergooid. Hij heeft het wel aardig gedaan. Zijn ideeën passen niet in de JL :cab: Wat een onzin, als je goede voetbal ideeën hebt maakt het toch niet uit welk niveau het is? Straks met een eigen voorbereiding en eigen selectie samenstellen en daarna pas beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het helemaal niet aardig gedaan! Met die selectie en dat budget moet je toch makkelijk kampioen worden? Gisteren was ook dramatisch.

En in de Jupiler League wordt toch een andere manier gevoetbald, daar kom je niet met dat mooie voetbal, die spelers hebben dat niveau ook niet.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, als je middenin seizoen instapt hoef je niet makkelijk kampioen te worden. Zeker niet als je een trainer van 35 bent die voor het eerst op eigen benen staat en een hele andere spelopvatting wil dan de meeste trainers. Dat is te prijzen.

Het is niet zo dat als je aanvallend voetbal wil dat dat niet kan in de Jupiler League. Het NEC van Ruud Brood, het Jong Ajax van Keizer, Telstar van Mike Snoei, Emmen van Dick Lukkien.. Speelden/spelen allemaal zeer aanvallend voetbal. Gaat om de kwaliteit, en die kan die straks samenstellen met een nieuw seizoen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites