vinnypassy Geplaatst 1 september 2016 Auteur Share Geplaatst 1 september 2016 Die Kelechi werd door Sky Sports beschreven als 'wonderkid', iemand daar al eens iets van gezien? Dat stempel wordt wellicht in Engeland iets te vaak uitgedeeld. Wat voor speler is het en kan ie middenmoot Eredivisie aan, denk je? Linksbenige vleugelspeler. Kan op linker- en rechterflank. Heeft veel snelheid, aardige actie en vrij sterk voor zijn lengte. Stond laatste jaar hier op rechts, kan links en rechtsom passeren, maar is gevaarlijkste als hij naar zijn linker kapt. Heeft dan een prima indraaiende voorzet en een heel gevaarlijk schot. Enige minpunt is dat hij koelbloedigheid mist als hij (door z'n snelheid) 1 op 1 komt met keeper tegenstander, mist enorm veel 'makkelijke' kansen. Denk dat hij dat wel aankan. Vind hem klasse beter dan toen Bryan Linssen hier speelde. Thanks :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 (bewerkt) PJHoutman zei: Die Kelechi werd door Sky Sports beschreven als 'wonderkid', iemand daar al eens iets van gezien? Ragazzo zei: Dat stempel wordt wellicht in Engeland iets te vaak uitgedeeld. Viktor zei: Wat voor speler is het en kan ie middenmoot Eredivisie aan, denk je? Ivoo zei: Linksbenige vleugelspeler. Kan op linker- en rechterflank. Heeft veel snelheid, aardige actie en vrij sterk voor zijn lengte. Stond laatste jaar hier op rechts, kan links en rechtsom passeren, maar is gevaarlijkste als hij naar zijn linker kapt. Heeft dan een prima indraaiende voorzet en een heel gevaarlijk schot. Enige minpunt is dat hij koelbloedigheid mist als hij (door z'n snelheid) 1 op 1 komt met keeper tegenstander, mist enorm veel 'makkelijke' kansen. Denk dat hij dat wel aankan. Vind hem klasse beter dan toen Bryan Linssen hier speelde. Viktor zei: Thanks 7 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Croux is een klasbak in de Juup, dus ik ben wel benieuwd of hij het gaat maken in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Fc Dordt gaat een kleurloos seizoen spelen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Die Daniels voorin vind ik wel aardig spelen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Ik volg het eigenlijk niet maar af en toe zap ik er wel eens langs of zie ik de uitslagen. Blijft toch de club van je geboortestad. Met dat stadion ook. Als dat er 10 jaar geleden was gebouwd dan waren ze nu van het kaliber Go Ahead of groter maar de gemeente werkt totaal niet mee lijkt het wel. Die bouwen liever huizen dan een nieuw stadion. Als dat stadion binnen 2 jaar er niet is dan vrees ik het ergste voor de club. Ik weet niet of je een keer in het stadion van Dordt bent geweest? Het valt bijna uit ellende uit elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Ik volg het eigenlijk niet maar af en toe zap ik er wel eens langs of zie ik de uitslagen. Blijft toch de club van je geboortestad. Met dat stadion ook. Als dat er 10 jaar geleden was gebouwd dan waren ze nu van het kaliber Go Ahead of groter maar de gemeente werkt totaal niet mee lijkt het wel. Die bouwen liever huizen dan een nieuw stadion. Als dat stadion binnen 2 jaar er niet is dan vrees ik het ergste voor de club. Ik weet niet of je een keer in het stadion van Dordt bent geweest? Het valt bijna uit ellende uit elkaar. Dan moet ik maar snel een keer naar Dordt. Is het lastig om daar aan kaarten te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Dan moet ik maar snel een keer naar Dordt. Is het lastig om daar aan kaarten te komen? Ik weet niet hoe het zit als je al naar andere clubs bent geweest maar het is niet heel moeilijk. zag net dat ze een nieuw systeem hebben en die is een stuk overzichtelijker dan de vorige. En dat laatste over het stadion. Je moet het maar zien als een oude auto die je al heel lang hebt en waar je altijd reparaties/onderhoud moet doen om door de APK keuring te mogen komen. Tickets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Maar denk je echt dat je met een nieuw stadion kunt groeien dan? Komen nu zo'n kleine 2.000 man, in Eredivisie was het zelfs nooit uitverkocht volgens mij (4.000 plekken max capaciteit?). Kan me niet voorstellen dat het dan aan het stadion ligt, maar vooral aan een te kleine achterban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Maar denk je echt dat je met een nieuw stadion kunt groeien dan? Komen nu zo'n kleine 2.000 man, in Eredivisie was het zelfs nooit uitverkocht volgens mij (4.000 plekken max capaciteit?). Kan me niet voorstellen dat het dan aan het stadion ligt, maar vooral aan een te kleine achterban. Toen ze in de eredivisie zaten konden alleen seizoenkaarthouders kaarten kopen. De max capaciteit is 4200 als ik me niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Siem de Jong gaat binnenkort zijn Jupiler League debuut maken :cab: Wat kun je er nog meer zeggen behalve competitievervalsing... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Zinchenko, meervoudig international van Oekraïne, doet ook lekker mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Dat is nog niet zeker, zit misschien al op de bank bij 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Oh... Ja, okay... Dan is het allemaal goed. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Siem verdient de vrije trap en schiet die vervolgens zelf binnen. Maar ik bemoei niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Joey veerman debuutje dus; mooi voor hem. Aan de bal de beste middenvelder die ik heb gezien bij/tegen de a1 van volendam dir jaar. geen idee hoe hij het heeft gedaan maar mooi voor die jongen in elk geval winst dus prima dagje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Wat een drukte in dit topic :D Vrijdag weer heen; periode geloof ik niet meer zo in al blijft het JP. Kwakman weer terug en dat scheelt natuurlijk erg veel aan de Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Wij hadden nog een theoretische kans, maar die hebben we maandag laten liggen. Op zich gaat het trouwens niet slecht, seizoentje in de middenmoot moet kunnen, wie weet stunten in een periode als we uit ook punten gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Zou mooi zijn, gun ik jullie wel. Mooie club toch wel dat Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 september 2016 Share Geplaatst 30 september 2016 Laten we weer eens totaal onnodig op de laatste speeldag een periodetitel verneuken.;e Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 oktober 2016 Share Geplaatst 1 oktober 2016 Even de samenvattingen aan het kijken, maar wat een fouten qua verdedigen. Echt niet normaal. Dat levert wel doelpunten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Lekkere zege op een matig VVV. Als de KNVB je dan niet drie minpunten aansmeert om niks, sta je gewoon gedeeld derde :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Lekkere zege op een matig VVV. Als de KNVB je dan niet drie minpunten aansmeert om niks, sta je gewoon gedeeld derde :cab: Kaya keepte lekker bij Helmond Sport gisteren. Weet nog dat ik tijd terug wat kritisch op hem was. Neefje hing in de hekken daar, Stefan jr. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Kaya is al jaren één van de betere keepers van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Vraagje jongens. Hoor altijd veel lof voor Jong Ajax (zowel hier als op Twitter). Nu wil ik absoluut niet argumenteren dat dat onterecht is ofzo, maar zie wel dat Jong PSV eerst staat. Waarom krijgen die niet zoveel aandacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten