Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik vond die presentatie erg amateuristisch voor PSV. Zoiets doe je toch in het stadion, in pak, met de assistenten. Nodig supporters uit, wat ze normaal bij elke scheet doen en mooie lichtshow erbij. Nu is het een praatje van 15 minuten, vergelijkbaar met een voorbeschouwing op RKC uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een verdediging die nog maar niet tot paar keer samen heeft gespeeld en een belangrijke middenvelder die je mist tov vorig seizoen en ook een nieuwe trainer. Dan schrik ik niet heel erg van een eerste wedstrijd. Dat het beter moet lijkt me wel duidelijk iig. Ik vond ons wel net iets minder slecht dan Feyenoord voor wat het waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat geeft jullie het vertrouwen dat het veel beter gaat worden, wat iig Erwin duidelijk ook nodig vindt? Wil er ook gratis en voor niets in geloven dat Van Bommel ons heel veel beter gaat maken, maar heb daar tot op heden geen enkel signaal voor ontvangen.

Je schrikt je toch ook rot van de interviews van de PSV'ers na de match; alsof ze iets totaal anders hebben gezien.

Ben er iig weer eens bij thuis tegen Qarabag of BATE.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ons nog een extra middenvelder beloofd, dus ik hoop dat het er dan ook een is die echt wat toevoegt. Hendrix en Rosario op 1 middenveld kan eigenlijk niet, of Rosario moet echt stappen gaan maken. Verder speelde Lozano maar een half uur mee, ik heb toch de hoop dat hij straks meer kan laten zien in 90 min want het zat hem nu vooral in dat er geen échte aanvallen werden opgezet. We konden Feyenoord wat naar achteren duwen maar meer ook niet. Met Lozano erbij gaat dat hopelijk beter. En ik hoop dat Romero de Jong kan verdrijven uit de spits, dat betekent namelijk dat het én een goede aankoop is en dat we iig wat beters hebben dan de Jong.

Nogmaals het was pas de 1e enigszins serieuze wedstrijd he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan op basis van 1 wedstrijd toch nooit de conclusie trekken dat het zelfs lastig wordt om tweede te worden?

Als er een goede vervanger voor van Ginkel wordt gehaald is de selectie niet minder dan vorig jaar. Het is afwachten hoe van Bommel het gaat doen maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Het aantrekken van Sainsbury snap ik totaal niet. Zal best een prima verdediger zijn maar Obispo gaat zich op deze manier nooit tot een basisspeler ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan op basis van 1 wedstrijd toch nooit de conclusie trekken dat het zelfs lastig wordt om tweede te worden?

Als je de lijn van de Supercup doorzet wel, toch? Daarom hoop ik op veranderingen in de speelwijze en personeel.

Met zeven centrale verdedigers lijkt het logisch om met drie centrale verdedigers te gaan spelen, ook als er één vertrekt. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren (?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de lijn van de Supercup doorzet wel, toch? Daarom hoop ik op veranderingen in de speelwijze en personeel.

Met zeven centrale verdedigers lijkt het logisch om met drie centrale verdedigers te gaan spelen, ook als er één vertrekt. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren (?)

Uiteraard maar je kan daar nu nog niets over zeggen. Vorig jaar na de wedstrijden tegen Osjiek zou PSV niet eens in de top 3 gaan eindigen. En Feyenoord was zaterdag ook niet echt indrukwekkend.

Lijkt me sterk dat ze met 3 verdedigers gaan spelen. Mijn indruk van de voorbereiding is dat de tactiek van van Bommel aanvallender dan is dan die van Cocu. Wanneer die tactiek goed ingeslepen is en er nog een middenvelder bij komt denk ik dat je gewoon meedoet voor de titel. Ik heb er in ieder geval meer vertrouwen in dan vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een goede vervanger voor van Ginkel wordt gehaald is de selectie niet minder dan vorig jaar. Het is afwachten hoe van Bommel het gaat doen maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Het aantrekken van Sainsbury snap ik totaal niet. Zal best een prima verdediger zijn maar Obispo gaat zich op deze manier nooit tot een basisspeler ontwikkelen.

Echt belachelijk inderdaad, slap ook van het management.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist geen eens dat hij een middenvelder was, maar heeft er toch veel gespeeld bij PEC. Hebben eigenlijk een spelverdeler en box to box type nodig, benieuwd wat voor type hij is. Wat ik van hem heb gezien zou ik eigenlijk zeggen geen van beide.

Dit geeft dan wel wat vertrouwen (Bron: Whoscored)

​​​​ [h=3]+ Strengths[/h] [TABLE]

[TR]

[TD]Defensive contribution[/TD]

[TD]Very Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Aerial Duels[/TD]

[TD]Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Holding on to the ball[/TD]

[TD]Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Passing[/TD]

[TD]Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ball interception[/TD]

[TD]Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tackling[/TD]

[TD]Strong[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Blocking the ball[/TD]

[TD]Strong

​​​​​[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm heb de passmaps erop nageslagen en hij droeg zeer veel bij aan de scoringsmogelijkheden van PEC vanuit een positie ver van het doel van de tegenstander. Speelde naast Bakker in de rug van Saymak blijkbaar.

Blijkt maar weer dat ik te weinig Eredivisie kijk. Enkel PSV en voor de rest samenvattingen, dus zie spelers als Thomas maar twee keer negentig minuten per seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog belachelijker is dat Ryan Thomas de opvolger van van Ginkel is

Qua passing zal die niet onderdoen voor van Ginkel. Wel qua doelpunten waarschijnlijk. De kans dat er een gelijkwaardige of betere speler dan van Ginkel zou komen was sowieso heel klein. Nu heb je iemand die nu al leuk mee zou moeten kunnen doen en ook nog verder zou moeten kunnen groeien. Zo belachelijk is het dus niet, of je bent gewoon heel irreëel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua passing zal die niet onderdoen voor van Ginkel. Wel qua doelpunten waarschijnlijk. De kans dat er een gelijkwaardige of betere speler dan van Ginkel zou komen was sowieso heel klein. Nu heb je iemand die nu al leuk mee zou moeten kunnen doen en ook nog verder zou moeten kunnen groeien. Zo belachelijk is het dus niet, of je bent gewoon heel irreëel.

Ik vind Thomas geen slechte speler en als hij of Rosario een revelatie blijkt te worden praten we nergens meer over. Maar op het eerste gezicht getuigt dit van weinig ambitie en vind ik het geen waardige vervanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, Van Ginkel kan niet tippen aan het voetballende vermogen van Thomas. Alleen dus ervaring en goals weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al lange tijd klaar met de Jong, maar ik hoop dat PSV zelf nu ook eens inziet dat zo'n speler niet de eerste spits kan zijn. En al helemaal niet de aanvoerder.

Ben tot nu toe overigens ontzettend positief over van Bommel. Geeft de jeugd meer kansen en heb nog nooit een trainer gezien die de media zo realistisch en goed te woord staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites