Djurovski Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Toch belachelijk dat het niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 2 minuten geleden zei Djurovski: Toch belachelijk dat het niet kan. Dat is weer een ander verhaal, tuurlijk is het belachelijk maar verstandig is het niet. Vooral in Brabant, kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Afhankelijk van de tribune waar je zit kan het wel. Sowieso niet op Oost doen. Echter is het inderdaad verstandiger om het niet te doen, want je weet maar nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Plus dat het niks toevoegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 We zijn allebei voor Arsenal. Hij zegt al ga "mezelf niet verbergen" We zitten in GG: plus dit : Citaat Denk is na Psv fans weten hoe sterk wij zijn. Ze verwachten verlies. Tenzij we een onterechte penalty krijgen of waar buitenspel goal goedgekeurt krijgen. Dan kan je irritaties krijgen ja maar ze doen je echt niks. Tenzij we gaan juichen in hun gezicht. Psv en Arsenal hebben geen haat. Nouja wij willen wraak op 2007. Dus van ons kant beetje, mits degene die de wedstrijd heeft gezien maar goed van psv kant niet Genoeg mensen die wedstrijden bezoeken en niet in juiste vak zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Lekker doen wat je zelf wil en fijn vindt. Niet miepen als er daarna confrontaties komen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 1 uur geleden zei Zawisza: Lekker doen wat je zelf wil en fijn vindt. Niet miepen als er daarna confrontaties komen . Of überhaupt niet binnenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 24 minuten geleden zei MetalMichael: Of überhaupt niet binnenkomt. eens. Alhoewel ik wel moet zeggen dat je een absolute droeftoeter ben als je Kyrill zou aanvallen (ziet van veraf vgm dat het geen hooligan is en hij geen vlieg kwaad doet). Vind ook niet dat het zou moeten horen. Als je een shirtje aan wil, ga je lekker in t uitvak imo. En als die vol is, dan heb je pech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Shirt van de uitclub op een thuisvak is altijd vragen om problemen. Je komt het stadion niet eens in of word, zodra het gespot word, gevraagd het shirt uit te doen of je word zelf van de tribune geplukt. Trek lekker een rood shirt aan, juich niet voor Arsenal en geniet van de wedstrijd. Ga niet onnodig provoceren, schiet je precies niks mee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 3 uur geleden zei Zawisza: Lekker doen wat je zelf wil en fijn vindt. Niet miepen als er daarna confrontaties komen . 2 uur geleden zei MetalMichael: Of überhaupt niet binnenkomt. 2 uur geleden zei Zawisza: eens. Alhoewel ik wel moet zeggen dat je een absolute droeftoeter ben als je Kyrill zou aanvallen (ziet van veraf vgm dat het geen hooligan is en hij geen vlieg kwaad doet). Vind ook niet dat het zou moeten horen. Als je een shirtje aan wil, ga je lekker in t uitvak imo. En als die vol is, dan heb je pech 1 uur geleden zei PatjePauw: Shirt van de uitclub op een thuisvak is altijd vragen om problemen. Je komt het stadion niet eens in of word, zodra het gespot word, gevraagd het shirt uit te doen of je word zelf van de tribune geplukt. Trek lekker een rood shirt aan, juich niet voor Arsenal en geniet van de wedstrijd. Ga niet onnodig provoceren, schiet je precies niks mee op. Nou bedankt jongens. Ik heb het hem verteld, maar hij is zo koppig en eigenwijs als de pest. Ik heb gezegd doe jij wat je niet laten kan, ik ga shirt niet aan doen. Ik heb gezegd jij heb die cohones ik niet. Hij zei paar maanden geleden ook tegen iemand in Pathe de Kuip houd je bek omdat ie spoilers zei over Dr.Strangelove film, zou ik al nooit doen/durven. Ik heb hem verteld jullie zeiden al de risico's die je loopt. Hij vindt dat ik mij aanstel en bang ben/maak om niks. Hij gaat nu proberen mee te overtuigen om als nog shirt aan te doen, dikke lul drie bier. Hij zegt 100% te weten dat niet stadion wordt uitgezet, niet shirt uit hoeft te doen als je ''goed onderhandeld met Stewart'' en hij misschien wel naar het uitvak wordt gezet. Ik ga er over nadenken maar acht de kans nu al minstens 98% ik geen shirt ga aan doen, hij wil doen moet hij weten maar hij is gewaarschuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ja kans bestaat dat er niks gebeurt. Geen flauw idee welk vak je zit, maar gok dat overal mensen er wel wat van zeggen en je nakijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 @Kyrill Ik zou het niet doen. Ga ook het centrum en ga lekker tussen de Arsenal supporters staan. Het is een mooie sfeer. Paar jaar geleden was United in Eindhoven en toen was de sfeer ook geweldig. Ga genieten, maar trek iets neutraals aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 1 uur geleden zei Zawisza: Ja kans bestaat dat er niks gebeurt. Geen flauw idee welk vak je zit, maar gok dat overal mensen er wel wat van zeggen en je nakijken. GG. Hij moet weten hij doet. Ik ga niet doen iig. 35 minuten geleden zei delichris: @Kyrill Ik zou het niet doen. Ga ook het centrum en ga lekker tussen de Arsenal supporters staan. Het is een mooie sfeer. Paar jaar geleden was United in Eindhoven en toen was de sfeer ook geweldig. Ga genieten, maar trek iets neutraals aan. 👍👍 Broer stuurde dit : Citaat Ja niet doen hoor. Wij waren naar Nederland België en een vriend van mij had een Umbro jas aan met een klein Gremio logo. Hij moest die jas uit doen. En dit is bij een vriendschappelijke interland! Waar Gremio niet eens de tegenstander is Is onnodig risico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 @Kyrill Karel wil jij m'n kaartje voor Arsenal - PSV? Ik zou je m'n luchtbed ook aanbieden, maar helaas ben ik dan zelf in NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 1 minuut geleden zei Stefan.: @Kyrill Karel wil jij m'n kaartje voor Arsenal - PSV? Ik zou je m'n luchtbed ook aanbieden, maar helaas ben ik dan zelf in NL. Thnx maat maar nee bedankt. Heel lief en top gebaar. Maar ik werk op vrijdagen vanaf 8:30 en heb verlof dagen niet meer voor. Ik voel de Liefde zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 8 uur geleden zei neva: Plus dat het niks toevoegt. Je mag toch laten zien welke club je steunt? Als jij in een neutraal shirt naast mij zit ben je een prima gast en in shirt van het andere team een vijand ? Vreemde logica vind ik dat. Helaas werkt het in Nederland wel zo. Bij Leverkusen - Keulen ( op een gegeven zelfs supporters van Dortmund, schalke en bochum in 1 trein ) niks aan de hand. Na afloop cafe in leverkusen met shirts niks aan de hand. Koln - Dresden samen in het cafe en tram na stadion. Tegen Sandhausen hetzelfde. Jammer dat het in Nederland niet kan. @Zawisza uitvak is zeker in Nederland lang niet altijd een optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ik zeg niet dat het niet kan, zal mij een rotzorg zijn. Ik vind het alleen niets toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 10 minuten geleden zei neva: Ik zeg niet dat het niet kan, zal mij een rotzorg zijn. Ik vind het alleen niets toevoegen. Dan heb jij hele andere definitie van niks dan dat ik het heb. We zijn beide al 20 jaar+ Arsenal fan. Ik ga toch niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 CAMBUUR SLOPE LETSGO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Haha grapje. Saibari en Til spelen natuurlijk weer helemaal kut. Wedstrijd 4 zonder enig tactisch plan. Lekker 11 individuen op het veld, die samen géén idee hebben wat ze moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ah, wilde inschakelen voor tweede helft, maar dan kan ik de verwachtingen laag houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ha, je verwacht het niet hè. Wat een vreselijke prestatie weer. Alweer. En alweer. En die keeper voegt ook nog niet bijster veel toe. Zie het heus nog wel goed komen hoor, maar het is echt niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Til laten staan ipv Simons. Is goed Ruud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 (bewerkt) En Rommedahl 0.5 er in, in plaats van dat ie voor El Ghazi kiest. Guti en Oppegard to the rescue! Jezus. 1 oktober 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Veerman eraf. Goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten