Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hoop niet dat Gakpo voor United kiest zeg.. maar als ze 55-60M bieden dan kunnen we praten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hoop vooral voor z’n eigen carrière dat hij t niet doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) Ongeacht de transfersom, is iemand beschikbaar die nagenoeg dezelfde impact kan hebben? 9 augustus 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 39 minuten geleden zei joostmakaay: Ongeacht de transfersom, is iemand beschikbaar die nagenoeg dezelfde impact kan hebben? Goede vraag.. Savio wellicht? Maar dat weten we natuurlijk (nog) niet. Karlsson van AZ werd genoemd eerder deze zomer. Maar dat zou ik eerder een oké breedte versterking vinden. En verder zou ik niet direct een haalbare versterking kunnen noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Dan gaan ze een poging doen om Depay te huren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Lang geleden dat ik echt wedstrijd spanning hebt gehad voor een pot van PSV.. maar ‘t is er weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Heb er op de een of andere manier totaal geen vertrouwen in, hopen dat ik het goed mis heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Heb er op de een of andere manier totaal geen vertrouwen in, hopen dat ik het goed mis heb Ik moet positief zijn van mezelf 3-1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 14 minuten geleden zei joostmakaay: Heb er op de een of andere manier totaal geen vertrouwen in, hopen dat ik het goed mis heb Ik vind het begin ook vrij ruk. Oa Max weer erg matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Er is ook niet echt een middenveld he. Veerman wordt erg oo de huid gezeten en Til wilt de bal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 De 1e 10 minuten zijn echt dra-ma-tisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) Gakpo speelt voor de scouts niet voor PSV doet vooralsnog alles alleen 9 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zo onterecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 JOOOOEEEEEEYYYY VEEEERMAANN!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Lekker man. Prima goal! Saibari één van de weinigen aan de zijde van PSV met wat rust aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) Wat is die scheids aan het doen man? EDIT; Kunnen we Til alsjeblieft direct wisselen voor Simons.. Die gozer kan er echt helemaal niks van. 9 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 11 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat is die scheids aan het doen man? Bij Sangaré bedoel je? Trok 'm ook wel erg opzichtig op de middenlijn aan z'n shirt wel voordat 'ie die tackle op de bal inzette. Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fantasy: Bij Sangaré bedoel je? Trok 'm ook wel erg opzichtig op de middenlijn aan z'n shirt wel voordat 'ie die tackle op de bal inzette. Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel En hoe PSV er nu weer ingetrapt is ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Fantasy: Bij Sangaré bedoel je? Trok 'm ook wel erg opzichtig op de middenlijn aan z'n shirt wel voordat 'ie die tackle op de bal inzette. Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel Ja echt hoor. Die kan er echt helemaal niets van. Was toch bij AZ zelfs nog rechtsbuiten? Bij zowel Sangaré als Til. Vond t wat snel die kaarten. 9 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Til meer dan terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zouden ze bij Monaco weten dat Veerman voor PSV speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Philip Max man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zojuist zei joostmakaay: Philip Max man man man Til en Max krijgen echt allebei een 1. Verdedigen kon Max al niet, aanvallen inmiddels ook niet meer. Wat een verschrikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 23 minuten geleden zei joostmakaay: Philip Max man man man Daar komt ie weer goed weg. Hoeveel krediet heeft hij nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zojuist zei ROEMM: Daar komt ie weer goed weg. Hoeveel krediet heeft hij nog? Tja Oppegard is het ook nog niet en met Mwene naar links krijg je Hoever. Oppegard zal nog wel invallen verwacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten