Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei joostmakaay:

Ongeacht de transfersom, is iemand beschikbaar die nagenoeg dezelfde impact kan hebben?

Goede vraag.. Savio wellicht? Maar dat weten we natuurlijk (nog) niet.

Karlsson van AZ werd genoemd eerder deze zomer. Maar dat zou ik eerder een oké breedte versterking vinden. En verder zou ik niet direct een haalbare versterking kunnen noemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat is die scheids aan het doen man? :cab:

Bij Sangaré bedoel je? Trok 'm ook wel erg opzichtig op de middenlijn aan z'n shirt wel voordat 'ie die tackle op de bal inzette.

Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

Bij Sangaré bedoel je? Trok 'm ook wel erg opzichtig op de middenlijn aan z'n shirt wel voordat 'ie die tackle op de bal inzette.

Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel  

En hoe PSV er nu weer ingetrapt is ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

Til is wel ook echt weer dramatisch vanavond hè.. Hoe AZ daar ooit zo veel miljoen voor heeft gekregen is me nog altijd een raadsel  

Ja echt hoor. Die kan er echt helemaal niets van. Was toch bij AZ zelfs nog rechtsbuiten? 

Bij zowel Sangaré als Til. Vond t wat snel die kaarten.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites