Boeruh! Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Mag toch niet hopen dat die tweets daadwerkelijk van brenet komen toch? Troll account? Om te gieren als dat serieus is. Is z'n officiële account inderdaad, was van hem al lang bekend. Heeft vandaag al z'n tweets verwijderd, maar toch kan je ze nog vinden. Twitter heeft dat niet echt goed voor elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 (bewerkt) Tweede helft tegen Monaco gezien. Eerste helft half door Tour. Manmanman als je Isi weer zag af en toe. Ook Hendrix als controleur (vooral met rol als spelverdeler) erg armoedig. Brenet op linksback deed het bijzonder aardig, maar niet meer dan een noodoplossing. Over Luuk ga ik geen eens klagen. Heb er helemaal geen vertrouwen in met de huidige groep. Zijn er flink op achteruit gegaan. Vooral het gebrek aan ontwikkeling in onze speelwijze. Spelen weer heel star 4-3-3 met buitenspelers die terug moeten op eigen achterlijn. Opbouw weer met de 6 die op linksback komt en er vervolgens weer terug moet spelen. Druk zetten door de voorste linie waar tegenstander zo onderuit komt (die natuurlijk bijzonder goed waren, maar tegen Sion zelfde verhaal). Cocu deed tweede seizoenshelft af en toe wat anders qua formatie, jammer dat we daar niet op verder bouwen. Ohjah, hoop tegen alle verwachtingen in dat Maher zijn belofte gaat inlossen bij PSV dit seizoen. Maar ok, die is zeer waarschijnlijk snel vertrokken. Weet iemand btw waar Gakpo en Kongolo elkaar van kennen? Omhelsde elkaar flink en gingen in gesprek na afloop. Misschien omdat ze elkaar in de wedstrijd wel eens tegen kwamen. Maar als iemand hem niet kent, is het Gakpo wel lijkt me. Had het een stuk positiever in gezien als we Kongolo hadden ipv Lukassen. 17 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Tweede helft tegen Monaco gezien. Eerste helft half door Tour. Manmanman als je Isi weer zag af en toe. Ook Hendrix als controleur (vooral met rol als spelverdeler) erg armoedig. Brenet op linksback deed het bijzonder aardig, maar niet meer dan een noodoplossing. Over Luuk ga ik geen eens klagen. Heb er helemaal geen vertrouwen in met de huidige groep. Zijn er flink op achteruit gegaan. Vooral het gebrek aan ontwikkeling in onze speelwijze. Spelen weer heel star 4-3-3 met buitenspelers die terug moeten op eigen achterlijn. Opbouw weer met de 6 die op linksback komt en er vervolgens weer terug moet spelen. Druk zetten door de voorste linie waar tegenstander zo onderuit komt (die natuurlijk bijzonder goed waren, maar tegen Sion zelfde verhaal). Cocu deed tweede seizoenshelft af en toe wat anders qua formatie, jammer dat we daar niet op verder bouwen. Ohjah, hoop tegen alle verwachtingen in dat Maher zijn belofte gaat inlossen bij PSV dit seizoen. Maar ok, die is zeer waarschijnlijk snel vertrokken. Weet iemand btw waar Gakpo en Kongolo elkaar van kennen? Omhelsde elkaar flink en gingen in gesprek na afloop. Misschien omdat ze elkaar in de wedstrijd wel eens tegen kwamen. Maar als iemand hem niet kent, is het Gakpo wel lijkt me. Had het een stuk positiever in gezien als we Kongolo hadden ipv Lukassen. Wellicht dat Kongolo's broertje en Gakpo bevriend zijn? Volgens mij spelen zij wel samen bij Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Had het een stuk positiever in gezien als we Kongolo hadden ipv Lukassen. Ja we gaan ff 15 miljoen aftikken voor een verdediger die de helft van de tijd geblesseerd is. Mooie vent ben jij. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Wellicht dat Kongolo's broertje en Gakpo bevriend zijn? Volgens mij spelen zij wel samen bij Oranje. Ah dat zou kunnen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Lol de resverve keeper aanvallen in de media als trainer door een oefenpotje op een achterafveldje... Zijn er er een flink aantal die daar eerder voor in aanmerking komen vorig seizoen, maar toen dacht Cocu wel aan het team belang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Nou ja de enige reden dat er nu ophef om is is dat ze vinden dat hij dit vorig jaar tegen de Jong had moeten doen. Ik lig er niet wakker van, vooral omdat het een oefenpotje op een achterafveldje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Nou ja de enige reden dat er nu ophef om is is dat ze vinden dat hij dit vorig jaar tegen de Jong had moeten doen. Ik lig er niet wakker van, vooral omdat het een oefenpotje op een achterafveldje is. Juist daarom vind ik het een hele rare opmerking om in de media te gooien. Die kerel speelt 1 van zijn eerste wedstrijden in het 1e van PSV. Dan bespreek je dit toch lekker met die man zelf. Totaal onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Wellicht kreeg Cocu wel direct de vraag of Koopmans het niveau heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Wellicht kreeg Cocu wel direct de vraag of Koopmans het niveau heeft. Dan nog is het antwoord van cocu totaal onnodig toch? Voor zon jonge speler kan een dergelijke opmerking funest zijn. En wat ik er van gehoord heb is het wel degelijk een hele talentvolle doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Hij is toch geen mietje? Zoveel verkeerd zei Cocu ook nog. Er mag toch wel gezegd worden als je kut gekeept hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Dat is een keuze van de trainer om kritiek te geven in de media. Maar om daar na drie jaar plots mee gaan te beginnen met de reserve keeper, vind ik wat laf. 19 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Dat is een keuze van de trainer om kritiek te geven in de media. Maar om daar na drie jaar plots mee gaan te beginnen met de reserve keeper, vind ik wat laf. KAn natuurlijk ook zijn dat zon gast hier gevoeliger voor is dan een 1op1 gesprek/kleedkamer gesprek. Blijft altijd lastig oordelen omdat wij die gasten niet kennen. Al zou je indedaad wel keer mogen verwachten dat je bij Luuk een andere manier probeert want hoe hij het afgelopen jaar is behandeld heeft dus niet gewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Kritiek uiten mag best na een slechte wedstrijd. Maar vorig seizoen heeft hij dat 34x nagelaten bij Luuk de Jong. En dus is het belachelijk dat hij het nu wel doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Derksen: "PSV heeft een minder seizoen gehad. Dat vinden ze bij Philips niet leuk, die gaan flink investeren." :-D Die meneer leeft dertig jaar in het verleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Van Ginkel mieuwe aanvoerder, prima beslissing als je het mij vraagt. Vanavond zou geen probleem moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Van Ginkel mieuwe aanvoerder, prima beslissing als je het mij vraagt. Vanavond zou geen probleem moeten zijn. Vind een huurspeler wat raar, al is hij natuurlijk wel eem bekende en kan het zo maar colgend jaar wel contractspeler zijn. En is het alternatief matig(zoet of propper). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Het concept aanvoerder is zo overschat als je spelers zelf hoort. Die rol wordt zo overschat door media en fans. Lang niet zo erg als in Engeland, maar toch. 27 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Wat een ongekend armoedige 1e helft zeg.. Echt bizar hoe laag dat tempo toch iedere keer weer ligt 27 juli 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Had ook niets anders verwacht met een centraal duo dat niet op kan bouwen, Hendrix die geen spelverdeler is en Brenet die zich continu in allerlei bochten moet wringen doordat hij rechts is. Ramselaar vond ik lichtpuntje btw 27 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Wat een ongekend armoedige 1e helft zeg.. Echt bizar hoe laag dat tempo toch iedere keer weer licht ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Buhh wat verschrikkelijk is dit zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 ? Ah foutje, was zo in de war van die armoedige eerste helft ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Waarom dachten jullie dat het wel zou gaan lopen? Had niet anders verwacht met deze namen, formatie en speelwijze. Nee ok, had geen 0-1 tussenstand gezegd. Maar dat het heel heel moeizaam zou gaan, was wel duidelijk vooraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Onbegrijpelijk ook dat Cocu na zo'n slecht seizoen gewoon weer precies hetzelfde begint. Van mij mag Cocu nu echt weg hoor. Tijd voor een coach met wat meer lef die niet te lang aan dezelfde namen en speelwijze vasthoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten