Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Mag toch niet hopen dat die tweets daadwerkelijk van brenet komen toch? Troll account? Om te gieren als dat serieus is.

Is z'n officiële account inderdaad, was van hem al lang bekend. Heeft vandaag al z'n tweets verwijderd, maar toch kan je ze nog vinden. Twitter heeft dat niet echt goed voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede helft tegen Monaco gezien. Eerste helft half door Tour. Manmanman als je Isi weer zag af en toe. Ook Hendrix als controleur (vooral met rol als spelverdeler) erg armoedig. Brenet op linksback deed het bijzonder aardig, maar niet meer dan een noodoplossing. Over Luuk ga ik geen eens klagen. Heb er helemaal geen vertrouwen in met de huidige groep. Zijn er flink op achteruit gegaan.

Vooral het gebrek aan ontwikkeling in onze speelwijze. Spelen weer heel star 4-3-3 met buitenspelers die terug moeten op eigen achterlijn. Opbouw weer met de 6 die op linksback komt en er vervolgens weer terug moet spelen. Druk zetten door de voorste linie waar tegenstander zo onderuit komt (die natuurlijk bijzonder goed waren, maar tegen Sion zelfde verhaal). Cocu deed tweede seizoenshelft af en toe wat anders qua formatie, jammer dat we daar niet op verder bouwen.

Ohjah, hoop tegen alle verwachtingen in dat Maher zijn belofte gaat inlossen bij PSV dit seizoen. Maar ok, die is zeer waarschijnlijk snel vertrokken.

Weet iemand btw waar Gakpo en Kongolo elkaar van kennen? Omhelsde elkaar flink en gingen in gesprek na afloop. Misschien omdat ze elkaar in de wedstrijd wel eens tegen kwamen. Maar als iemand hem niet kent, is het Gakpo wel lijkt me. Had het een stuk positiever in gezien als we Kongolo hadden ipv Lukassen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede helft tegen Monaco gezien. Eerste helft half door Tour. Manmanman als je Isi weer zag af en toe. Ook Hendrix als controleur (vooral met rol als spelverdeler) erg armoedig. Brenet op linksback deed het bijzonder aardig, maar niet meer dan een noodoplossing. Over Luuk ga ik geen eens klagen. Heb er helemaal geen vertrouwen in met de huidige groep. Zijn er flink op achteruit gegaan.

Vooral het gebrek aan ontwikkeling in onze speelwijze. Spelen weer heel star 4-3-3 met buitenspelers die terug moeten op eigen achterlijn. Opbouw weer met de 6 die op linksback komt en er vervolgens weer terug moet spelen. Druk zetten door de voorste linie waar tegenstander zo onderuit komt (die natuurlijk bijzonder goed waren, maar tegen Sion zelfde verhaal). Cocu deed tweede seizoenshelft af en toe wat anders qua formatie, jammer dat we daar niet op verder bouwen.

Ohjah, hoop tegen alle verwachtingen in dat Maher zijn belofte gaat inlossen bij PSV dit seizoen. Maar ok, die is zeer waarschijnlijk snel vertrokken.

Weet iemand btw waar Gakpo en Kongolo elkaar van kennen? Omhelsde elkaar flink en gingen in gesprek na afloop. Misschien omdat ze elkaar in de wedstrijd wel eens tegen kwamen. Maar als iemand hem niet kent, is het Gakpo wel lijkt me. Had het een stuk positiever in gezien als we Kongolo hadden ipv Lukassen.

Wellicht dat Kongolo's broertje en Gakpo bevriend zijn? Volgens mij spelen zij wel samen bij Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja de enige reden dat er nu ophef om is is dat ze vinden dat hij dit vorig jaar tegen de Jong had moeten doen. Ik lig er niet wakker van, vooral omdat het een oefenpotje op een achterafveldje is.

Juist daarom vind ik het een hele rare opmerking om in de media te gooien. Die kerel speelt 1 van zijn eerste wedstrijden in het 1e van PSV. Dan bespreek je dit toch lekker met die man zelf. Totaal onnodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een keuze van de trainer om kritiek te geven in de media. Maar om daar na drie jaar plots mee gaan te beginnen met de reserve keeper, vind ik wat laf.

KAn natuurlijk ook zijn dat zon gast hier gevoeliger voor is dan een 1op1 gesprek/kleedkamer gesprek. Blijft altijd lastig oordelen omdat wij die gasten niet kennen.

Al zou je indedaad wel keer mogen verwachten dat je bij Luuk een andere manier probeert want hoe hij het afgelopen jaar is behandeld heeft dus niet gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Ginkel mieuwe aanvoerder, prima beslissing als je het mij vraagt. Vanavond zou geen probleem moeten zijn.

Vind een huurspeler wat raar, al is hij natuurlijk wel eem bekende en kan het zo maar colgend jaar wel contractspeler zijn. En is het alternatief matig(zoet of propper).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook niets anders verwacht met een centraal duo dat niet op kan bouwen, Hendrix die geen spelverdeler is en Brenet die zich continu in allerlei bochten moet wringen doordat hij rechts is.

Ramselaar vond ik lichtpuntje btw

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites