Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 17 minuten geleden zei Jotew: Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden. Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 14 minuten geleden zei Beppu: Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden. Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me. Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 17 minuten geleden zei Beppu: Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden. Hoog "How-can-I-make-it-about-me"-gehalte, maar daar ben ik toevallig bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 49 minuten geleden zei Jotew: Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los Make that 16 . Het seizoen van Leverkusen is uitzonderlijk, maar wat Bayern dit jaar aan het doen is ook bizar zeg. Heb denk ik nog nooit zo’n instabiel Bayern gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Is Tuchel al ontslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 1 uur geleden zei Jotew: Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar Vind ik wel meevallen. Leverkusen heeft slechts acht verliespunten. Daar word je in elk ander seizoen kampioen mee denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 1 uur geleden zei Sophomore: Hoog "How-can-I-make-it-about-me"-gehalte, maar daar ben ik toevallig bij. Wij hebben er helaas nét naast gegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 34 minuten geleden zei Thierryvane: Is Tuchel al ontslagen? Hij doet in ieder geval wel z’n best om vervroegd met vakantie te mogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Helaas; zal aan je denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april @Thierryvane Lees ik nu dat Nagelsmann mogelijk een rentree maakt? Dat zou toch bizar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 41 minuten geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Lees ik nu dat Nagelsmann mogelijk een rentree maakt? Dat zou toch bizar zijn Dan denk je dat ze het in Amsterdam niet op orde hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Nagelsmann blijkt echt topkandidaat te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 9 uur geleden zei La Pulga: Nagelsmann blijkt echt topkandidaat te zijn Begrijp ook niet waarom hij dat zelf zou willen. Schandalig behandeld door zowel (een deel van de) fans en het management daar. Ik had ze echt een hele dikke middelvinger gegeven. Sowieso met het EK wat hij moet spelen wordt zo’n voorbereiding natuurlijk ook heel raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april @Tim' Voor jou qua resultaat vandaag minder tof, maar Leverkusen . Kan hier als Dortmund fan toch wel echt van genieten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Boete salaris 1 week @Tim'? Of naar het tweede elftal zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Die goal van Xhaka ook zeg pfoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 3 minuten geleden zei TomFsoccer: Die goal van Xhaka ook zeg pfoe 107 km/u was die poeier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Voorbereidingen worden al gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Geweldig toch voor Leverkusen! Florian Wirtz, wat een geweldige speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Goh ja die Wirtz is echt fenomenaal goed! Maar wat dom zeg om die hekken al open te zetten 10min voor tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Die stewards denken dat het ook nog wat uithaalt met zo'n touwtje te lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 6 minuten geleden zei Jotew: Geweldig toch voor Leverkusen! Florian Wirtz, wat een geweldige speler Ook nog ff die 5-0 maken . Denk wel dat ze een volledig nieuwe grasmat mogen leggen En misschien wel een volledig nieuw stadion bouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten