Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Jotew:

Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los 

Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden.

Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

Ondertussen 3-2 voor Heidenheim. Leverkusen kan bij deze standen volgrnde al kampioen worden.

Jammer dat Dortmund en Stuttgart zo tegen elkaar spelen. Zou het wel mooi vinden als Bayern de komende weken volledig door het ijs zakt en nog moet vrezen voor die CL plek. Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.

Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Jotew:

Bij de huidige standen staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten los :classic_blink:

Make that 16 :D. Het seizoen van Leverkusen is uitzonderlijk, maar wat Bayern dit jaar aan het doen is ook bizar zeg. Heb denk ik nog nooit zo’n instabiel Bayern gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Bayer Leverkusen doet het natuurlijk geweldig, maar dit seizoen is ook typerend voor de zwakte van Bayern en Dortmund. Wel ontzettend leuk voor Alonso dit! Kan zomaar eens de dubbel worden dit jaar :checkit:

Vind ik wel meevallen. Leverkusen heeft slechts acht verliespunten. Daar word je in elk ander seizoen kampioen mee denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei La Pulga:

Nagelsmann blijkt echt topkandidaat te zijn  

Begrijp ook niet waarom hij dat zelf zou willen. Schandalig behandeld door zowel (een deel van de) fans en het management daar. Ik had ze echt een hele dikke middelvinger gegeven.

Sowieso met het EK wat hij moet spelen wordt zo’n voorbereiding natuurlijk ook heel raar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites