Djurovski Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben Uitvak, juist tof man Al ken ik de support van Leverkusen niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 7 minuten geleden zei Rossi: Uitvak, juist tof man Al ken ik de support van Leverkusen niet Schijnt kut te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 16 minuten geleden zei Rossi: Uitvak, juist tof man Al ken ik de support van Leverkusen niet In Aken was uitvak vol en zat sfeer er wel goed in. Maar bij Leverkusen Köln vond ik het matig van Leverkusen kant. Ach ja zullen zien. Dortmund stond al tijdje op het programma dus blij om daar eindelijk eens wedstrijd te kunnen kjjken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 1 uur geleden zei komodo25: Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 2 minuten geleden zei GAE EAGLES: Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel De beroemde wand. Dat is ook de reden waarom ik er zo graag heen wil. En is wel leuke pot denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 4 minuten geleden zei komodo25: De beroemde wand. Dat is ook de reden waarom ik er zo graag heen wil. En is wel leuke pot denk ik. Onderling nog een beetje derbygevoelens of dat niet? Daarvoor volg ik de Bundesliga te weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 6 minuten geleden zei Rossi: Onderling nog een beetje derbygevoelens of dat niet? Daarvoor volg ik de Bundesliga te weinig Is meer met Schalke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 22 minuten geleden zei Pino: Is meer met Schalke. Ja die ken ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 14 minuten geleden zei Rossi: Ja die ken ik Wat ik zo weet is het meer tegen Köln KFC Uerdingen en Düsseldorf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 @komodo25 Hoe regel jij kaartjes voor 1.FC Köln? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) Via collega. Zijn vader is Duits en Köln fan en daarom hij ook. Kaartjes regelt hij weer via via. Het is namelijk erg lastig om aan kaarten voor Köln te komen. Zelf komen ze ook lastig aan kaarten en als ze er dan eens 1 over hebben vraagt hij mij soms mee Oom van die collega is Leverkusen fan en via hem krijgt collega dan kaarten voor leverkusen. Via die oom dus ook vokgende maand Dortmund Leverkusen en na de winter Leverkusen Köln @Pino 24 augustus 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Aardig talent van 27 jaar https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357800 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Doet het prima als veteraan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dresden - St Pauli. Wat een wedstrijd. 0-3 voor de bezoekers binnen 30 minuten. Na 55 minuten komt Dresden op 2-3 maar in de 84e minuut lijkt de hoop op 3-3 weg. Dresden komt met 10 man te staan maar scoort vrijwel direct erna de 3-3. Belooft nog een paar laatste leuke minuten te worden.Leuk filmpje over Dresden trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Zaterdag was ik naar Dortmund Leverkusen. Stadion stond al lang op de lijst en heb hem nu kunnen afstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 St Pauli - HSV, wat een beladen pot gisteren. Echt prachtig, één van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien. 59 jaar geleden won St Pauli voor het laatst van HSV en dat was te merken; Wat een explosies van geluid en emotie bij de goals en het laatste fluitsignaal. Nota bene de publiekslieveling Van Drongelen die bij de 2-0 de bal in eigen doel werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Waanzinnig ja. Keek de wedstrijd met een duitse HSV fan. Die werd helemaal gek. Logisch ook, want ze bakten er geen reet van. 17 september 2019 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 9 minuten geleden zei Niels: Waanzinnig ja. Keek de wedstrijd met een duitse HSV fan. Die werd helemaal gek. Logisch ook, want ze bakten er geen reet van. Hadden toch wel genoeg kansen om minimaal gelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Jespresso: St Pauli - HSV, wat een beladen pot gisteren. Echt prachtig, één van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien. 59 jaar geleden won St Pauli voor het laatst van HSV en dat was te merken; Wat een explosies van geluid en emotie bij de goals en het laatste fluitsignaal. Nota bene de publiekslieveling Van Drongelen die bij de 2-0 de bal in eigen doel werkt. Ze noemen hem ook wel de Zeeuwse Renato Tapia 17 september 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 september 2019 Share Geplaatst 18 september 2019 14 uur geleden zei PJHoutman: Ze noemen hem ook wel de Zeeuwse Renato Tapia Ja ik wilde de naam niet noemen, maar je hebt helemaal gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=359863 Laat die Hoeness eerst zijn belasting papieren eens goed invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 36 minuten geleden zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=359863 Laat die Hoeness eerst zijn belasting papieren eens goed invullen. Lachwekkend zeg. Wat denkt die gast wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Groot gelijk. Matige keeper die Ter Stegen. Erg overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 Zijn we weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten