Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Rossi:

Uitvak, juist tof man

Al ken ik de support van Leverkusen niet

In Aken was uitvak vol en zat sfeer er wel goed in. Maar bij Leverkusen Köln vond ik het matig van Leverkusen kant. Ach ja zullen zien. Dortmund stond al tijdje op het programma dus blij om daar eindelijk eens wedstrijd te kunnen kjjken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei komodo25:

Volgende pot is ook bekend. Volgende maand naar Dortmund - Leverkusen. Wel in het uitvak maar goed je kunt niet alles hebben 

Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Heb daar 3 jaar terug ook een keer in het uitvak gezeten toen moesten ze tegen Wolfsburg. Qua sfeer was dat toen ook niet heel best. Overkant wel

De beroemde wand. Dat is ook de reden waarom ik er zo graag heen wil. En is wel leuke pot denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via collega. Zijn vader is Duits en Köln fan en daarom hij ook. Kaartjes regelt hij weer via via. Het is namelijk erg lastig om aan kaarten voor Köln te komen. Zelf komen ze ook lastig aan kaarten en als ze er dan eens 1 over hebben vraagt hij mij soms mee 

Oom van die collega is Leverkusen fan en via hem krijgt collega dan kaarten voor leverkusen. Via die oom dus ook vokgende maand Dortmund Leverkusen en na de winter Leverkusen Köln 

@Pino

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dresden - St Pauli. Wat een wedstrijd. 0-3 voor de bezoekers binnen 30 minuten. Na 55 minuten komt Dresden op 2-3 maar in de 84e minuut lijkt de hoop op 3-3 weg. Dresden komt met 10 man te staan maar scoort vrijwel direct erna de 3-3. Belooft nog een paar laatste leuke minuten te worden.

Leuk filmpje over Dresden trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

St Pauli - HSV, wat een beladen pot gisteren. Echt prachtig, één van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien. 59 jaar geleden won St Pauli voor het laatst van HSV en dat was te merken; Wat een explosies van geluid en emotie bij de goals en het laatste fluitsignaal. Nota bene de publiekslieveling Van Drongelen die bij de 2-0 de bal in eigen doel werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jespresso:

St Pauli - HSV, wat een beladen pot gisteren. Echt prachtig, één van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien. 59 jaar geleden won St Pauli voor het laatst van HSV en dat was te merken; Wat een explosies van geluid en emotie bij de goals en het laatste fluitsignaal. Nota bene de publiekslieveling Van Drongelen die bij de 2-0 de bal in eigen doel werkt.

Ze noemen hem ook wel de Zeeuwse Renato Tapia

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites