Sophomore Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Zit er klaar voor met broodje braadworst, zuurkool en bier :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Zit er klaar voor met broodje braadworst, zuurkool en bier :D Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Robben:<. Wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Wat een luxe als je Alaba en Kimmich op de backs hebt staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 (bewerkt) [quote name='cimbomcu']Ik wil naar Dortmund, hoe doe ik dat zo simpel en het liefst zo goedkoop mogelijk? @Markuss Vidal weer een rel :r @iSimic wat vind je daar nou van? Dat zulke achterlijke mongolen bij een club als Bayern spelen? Nette club met een fatsoenlijk bestuur die beleid technisch veel dingen doen wat ik begrijp. Maar ten eerste was zijn aankoop al bizar slecht, en hij misdraagt zich ook in 1 jaar tijd 10 keer. Doet Bayern daar wat aan? Die gozer moet je zo snel mogelijk weg doen.[/QUOTE] Vidal sws liever kwijt, zou in principe nu altijd buiten de basis vallen. Volgend jaar weg en dan Goretzka terug. [quote name='Thierryvane'] Heeft inderdaad hele nare trekjes. Zo jammer. Beste spits van Bayern sinds jaren. [twitter]923660756029239297[/twitter] Nooit verwacht maar wat speelt deze man sterk. @iSimic [/QUOTE] Veel beter als verwacht, gaat niet alleen prima mee met het niveau maar is vaak ook gewoon 1 van de betere op het veld. Basis plek kan hij wel vergeten nu Martinez terug op het middenveld is samen met Thiago. 4 november 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Lekkere wedstrijd vandaag. Zat kansen gekregen, achterin alleen nog wel redelijk wat weggegeven. Zal ongetwijfeld nog aan gewerkt gaan worden in de winterstop. Heynckes zelf zei ook al dat hij niet heel veel aan tactiek kan doen vanwege de geringe tijd die hij heeft gekregen maar de veranderingen die hij toepast zijn wel te merken. Weer terug naar een 4-2-3-1 met Martinez op het middenveld, Martinez die je ook direct ziet groeien en als een beest speelt. Het team is veel stabieler, heerlijk om te zien. Ook Coman is een wereld van verschil met onder Ancelotti. Is zoveel beter en dreigender gaan spelen. Ulreich dit seizoen is een mooi voorbeeld over het verschil met doelmannen die wedstrijd ritme hebben en die dat niet hebben. Is uitstekend aan het keepen nu en waarschijnlijk gewoon een top 6 doelman in de bundesliga, wel fijn om te zien zo. Goed om te zien dat er wat aanvallende Duitse talenten aan het opkomen zijn. Jann-Fiete Arp heeft zich direct laten zien door vandaag weer te scoren, 2 doelpunten in 125 minuten als 17 jarige bij HSV(!!!!) is niet misselijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Als Lewa scherp was had het hier 1-7 kunnen worden. Het plan van Bosz werkte ook totaal niet, twee defensieve middenvelders. Lekkere pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Mijn theorie is dat Bosz zijn systeem/formatie/speelwijze heeft aangepast om te kunnen roepen in het vervolg dat "aanpassen niet werkt" . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 (bewerkt) Goh das een lekkere draai zeg. Bosz met BVB nu tegen Schalke die goed draaien en tegen Leverkusen uit. (Schalke staat overigens nu op 4 met 20 punten dus als die tegen HSV winnen dit weekend gaan die al 3 punten uit lopen.) 17 november 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Zo ongeveer heel het linkerrijtje kan over BVB heen. Wat waren ze de tweede helft bijzonder slecht zeg. Die shirts van Stuttgart trouwens he. Weet niet wat ik er van moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Wat is die Burki slecht zeg. Je kan Bosz niet verwijten dat hij wedstrijden verliest door Burki die nu al in 6 wedstrijden geblunderd. Je kan hem wel kwalijk nemen dat hij hem maar blijft opstellen, dan maar de oude Weidenfeller erin. Ik wilde heel graag interview met Bosz lezen/kopen bij Helden magazine. Alleen kan ik het nergens meer vinden. Weet jij hoe ik er aan kan komen @Sophomore ook een super onduidelijke website hebben ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 [quote name='cimbomcu']Wat is die Burki slecht zeg. Je kan Bosz niet verwijten dat hij wedstrijden verliest door Burki die nu al in 6 wedstrijden geblunderd. Je kan hem wel kwalijk nemen dat hij hem maar blijft opstellen, dan maar de oude Weidenfeller erin. Ik wilde heel graag interview met Bosz lezen/kopen bij Helden magazine. Alleen kan ik het nergens meer vinden. Weet jij hoe ik er aan kan komen @Sophomore ook een super onduidelijke website hebben ze.[/QUOTE] [url]https://blendle.com/issue/helden/bnl-helden-20171114[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 (bewerkt) [quote name='cimbomcu']Wat is die Burki slecht zeg. Je kan Bosz niet verwijten dat hij wedstrijden verliest door Burki die nu al in 6 wedstrijden geblunderd. Je kan hem wel kwalijk nemen dat hij hem maar blijft opstellen, dan maar de oude Weidenfeller erin. Ik wilde heel graag interview met Bosz lezen/kopen bij Helden magazine. Alleen kan ik het nergens meer vinden. Weet jij hoe ik er aan kan komen @Sophomore ook een super onduidelijke website hebben ze.[/QUOTE] Veel te makkelijk om dit allemaal op Burki af te schuiven. Probleem blijft bij de defensieve hoge lijn, waar Bosz wel verantwoordelijk voor is. Tuchel wegdoen is gewoon een grote fout geweest, benieuwd of Schmelzer nu wat te zeuren heeft. 18 november 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Ja, dat is wel waar: de keeper is niet alleen het probleem. Naast de hoge defensieve lijn lopen ze in de verdediging ook constant te schutteren. Onze Griekse loodgieter die fout na fout maakt met volstrekt nutteloze en opvallende overtredingen. Bartra die ongekend slecht speelt de laatste tijd, Weigl die gister een flinke duit in het zakje deed. Nee, leuk is het op dit moment allemaal even niet.. Klein lichtpuntje is dat Mario Götze de laatste tijd aardige tot prima potjes aan het spelen is, helaas koop je daar weinig voor als je niet wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Veel te makkelijk om dit allemaal op Burki af te schuiven. Probleem blijft bij de defensieve hoge lijn, waar Bosz wel verantwoordelijk voor is. Tuchel wegdoen is gewoon een grote fout geweest, benieuwd of Schmelzer nu wat te zeuren heeft. Deed hij aan het begin van het seizoen ook en toen speelde ze iedereen helemaal scheel. Zijn gewoon week in week uit persoonlijke fouten. Tegen Hannover kregen ze nog bullshit pingel tegen waardoor ze vroeg 1-0 achter kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Toen vielen het vaak hun kant op, en was er echt geen sprake van iedereen scheel spelen. Zo'n lijn is wel gevaarlijk met zo'n verdediging inderdaad. Zo'n Toljan kan er toch ook bar weinig van, die is dan als 1 van de weinige snel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 http://www.isboszalontslagen.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Deed hij aan het begin van het seizoen ook en toen speelde ze iedereen helemaal scheel. Zijn gewoon week in week uit persoonlijke fouten. Tegen Hannover kregen ze nog bullshit pingel tegen waardoor ze vroeg 1-0 achter kwamen. Hadden gewoon een makkelijk schema, dan zijn de resultaten al snel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Wat een onzin. Alsof 1 op 9 tegen Frankfurt, Hannover en Stuttgart normale resultaten zijn voor een club als Dortmund. Ze hadden na de wedstrijd tegen Gladbach een doelsaldo van 19-1 of zo. Zelfs al heb je een makkelijk schema, dan is dat nog steeds vrij indrukwekkend. Ook in de CL hadden ze veel meer verdiend tegen Tottenham. Het verlies thuis tegen Leipzig heeft gewoon voor een ommekeer gezorgd, die partij hadden ze overigens even goed kunnen winnen want dat kon alle kanten uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 (bewerkt) Ga het schema maar na. Wolfsburg die veel wisselingen in de selectie had als eerste. Hertha als 2e thuis. Dan Freiburg die 2 sterkhouders was verloren en Europees speelde, Keulen die Modeste was verloren en Europees speelde om vervolgens tegen Hsv te komen, gewoon al jaren een degradatie kandidaat. Uit die eerste 5 wedstrijden hoor je als BVB zijnde gewoon gemakkelijk 15 punten halen. De wedstrijd tegen Leipzig was de eerste in een reeks met wedstrijden tegen sterkere clubs en ze zakte er gelijk compleet doorheen. Leipzig, Frankfurt die vorig jaar ook heel sterk speelde, slecht eindigde maar goed inkocht en geen Europees speelt. Hannover als club die net gepromoveerd is, kijk naar de 10 jaar of wat in de Bundesliga en elk jaar doen de clubs die promoveren het erg goed. Vervolgens Bayern en Stuttgart (zelfde verhaal als Hannover). En dan komt nu Schalke en Leverkusen eraan. Die hebben gewoon de eerste 6 wedstrijden gespeeld zoals verwacht en dat pakte goed uit tegen zwakke clubs. Enige wedstrijd die echt indrukwekkend was was de wedstrijd tegen Gladbach maar daartegenover stond de wedstrijd tegen Freiburg. 20 november 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Ik vind dat echt onzin, als Dortmund (of Bayern) de eerste 10 wedstrijden winnen tegen ''makkelijke'' tegenstanders hebben ze het gewoon uitstekend gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Er is een duidelijk verschil tussen 10 en 5 wedstrijden. Zelfs toen BVB met die reeks bezig was werd al gezegd dat ze het schema mee hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Als je 5 wedstrijden wint van de 5, kan je het toch niet ontkennen dat het een prima reeks was? Het is geen vanzelfsprekenheid dat je ze dan ook allemaal even wint hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 november 2017 Share Geplaatst 21 november 2017 Nu gaat het al van een uitstekende reeks en indrukwekkende reeks naar een prima reeks. Toch wat anders. De 16 punten van de mogelijke 18 in de eerste 6 wedstrijden was idd een prima reeks. Maar meer dan dat was het ook niet. Als je na Bayern de beste selectie in Duitsland heb dan zijn dit toch wel resultaten die verwacht mogen worden, vooral als je ziet hoeveel er uit is geven deze zomer en welke spelers erbij zijn gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Oke, ik wil alleen zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat je die wedstrijden ook gewoon wint. Gisteren weer, die Toljan en die andere knuppel. Kost je weer 2 goals. Terwijl je aan de andere kant Sanchez had die weer eens zo aan het beesten was dat Aubemeyang hem maar een klap verkocht. Die had Bosz denk ik wel heel graag gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten