Bogatyr Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 32 minuten geleden zei Bolderbast: @Dansmeister Fantastische stem. Echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2022 Washed Out - Purple Noon [Album] Warm weer, cola'tje en genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Underworld- 8 Ball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 @Richarð. Lekker hoor, toevallig gisteren nog even de liveshow van Isle of Wight 2022 gekeken. Beetje wennen om Serge nu als frontman te zien, maar verder was het best een prima optreden. Vind CHEMICALS ook wel een geslaagd nummer, de rest van het nieuwe werk kan me nog niet zo bekoren. On: Editors - Karma Climb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Mijn favoriete ooit dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2022 6 uur geleden zei Christian.: @Richarð. Lekker hoor, toevallig gisteren nog even de liveshow van Isle of Wight 2022 gekeken. Beetje wennen om Serge nu als frontman te zien, maar verder was het best een prima optreden. Vind CHEMICALS ook wel een geslaagd nummer, de rest van het nieuwe werk kan me nog niet zo bekoren. On: Editors - Karma Climb Chemicals hoorde ik gisteren voor het eerst. Toevallig uit diezelfde Isle of Wight show. Alygatyr vind ik ook hard. Benieuwd naar de rest ook. En het is even wennen zonder Tom, inderdaad. Preoccupations - Ricochet @Erwin. Mocht je deze nog niet gehoord hebben, moet je dan snel doen. Wat een heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 ANOHNI-Crisis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Ik vind dit zo'n lief en cute nummer @Bolderbast @Dansmeister @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 25 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind dit zo'n lief en cute nummer @Bolderbast @Dansmeister @Tim' Mooi nummer inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 23 uur geleden zei Richarð.: Chemicals hoorde ik gisteren voor het eerst. Toevallig uit diezelfde Isle of Wight show. Alygatyr vind ik ook hard. Benieuwd naar de rest ook. En het is even wennen zonder Tom, inderdaad. Preoccupations - Ricochet @Erwin. Mocht je deze nog niet gehoord hebben, moet je dan snel doen. Wat een heerlijk nummer. Ga je ook naar AFAS? Heb Kasabian op Knebworth gezien en dat triggerde mij om toch kaarten te kopen. Ondanks Tom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2022 1 minuut geleden zei Sundgot: Ga je ook naar AFAS? Heb Kasabian op Knebworth gezien en dat triggerde mij om toch kaarten te kopen. Ondanks Tom Het enige concert dat ik op dit moment heb staan is Arcade Fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) Big Thief is wellicht de NFR van dit jaar? In dat het album niet echt volledig mijn ding zal zijn, vrees ik (wel nog niet in zijn geheel beluisterd). Maar wel met enorm goede nummers in dat album (net zoals bij NFR). Vooral dit nummer. Ga het nog eens in zijn geheel beluisteren wel. Denk dat het dit forum ook wel moet liggen, gezien ik dit soort bandjes en nummers meer hier zie passeren doorgaans. 28 juni 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Wat een plaatje. @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 De platenspeler mag weer mooie klankjes draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Na 8 jaar afwezigheid is hij vandaag pas écht terug. Er zitten dan ook direct heerlijke plaatjes tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Het Is Een Wies aangezet op de platenspeler (album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten