Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@Richarð. Lekker hoor, toevallig gisteren nog even de liveshow van Isle of Wight 2022 gekeken. Beetje wennen om Serge nu als frontman te zien, maar verder was het best een prima optreden. Vind CHEMICALS ook wel een geslaagd nummer, de rest van het nieuwe werk kan me nog niet zo bekoren. 

On: Editors - Karma Climb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Christian.:

@Richarð. Lekker hoor, toevallig gisteren nog even de liveshow van Isle of Wight 2022 gekeken. Beetje wennen om Serge nu als frontman te zien, maar verder was het best een prima optreden. Vind CHEMICALS ook wel een geslaagd nummer, de rest van het nieuwe werk kan me nog niet zo bekoren. 

On: Editors - Karma Climb

Chemicals hoorde ik gisteren voor het eerst. Toevallig uit diezelfde Isle of Wight show. Alygatyr vind ik ook hard. Benieuwd naar de rest ook. En het is even wennen zonder Tom, inderdaad.

Preoccupations - Ricochet

@Erwin. Mocht je deze nog niet gehoord hebben, moet je dan snel doen. Wat een heerlijk nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Richarð.:

Chemicals hoorde ik gisteren voor het eerst. Toevallig uit diezelfde Isle of Wight show. Alygatyr vind ik ook hard. Benieuwd naar de rest ook. En het is even wennen zonder Tom, inderdaad.

Preoccupations - Ricochet

@Erwin. Mocht je deze nog niet gehoord hebben, moet je dan snel doen. Wat een heerlijk nummer.

Ga je ook naar AFAS? Heb Kasabian op Knebworth gezien en dat triggerde mij om toch kaarten te kopen. Ondanks Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Big Thief is wellicht de NFR van dit jaar? In dat het album niet echt volledig mijn ding zal zijn, vrees ik (wel nog niet in zijn geheel beluisterd).

Maar wel met enorm goede nummers in dat album (net zoals bij NFR).

Vooral dit nummer.

Ga het nog eens in zijn geheel beluisteren wel.

Denk dat het dit forum ook wel moet liggen, gezien ik dit soort bandjes en nummers meer hier zie passeren doorgaans.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites