Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 16 uur geleden zei Laki: Je hebt wel goede smaak! Demon Dance en dan Soon. Ja, ik heb ook al enorm veel MBV beluisterd sinds het terug op Spotify staat. Zelf ook wat "nieuwe" muziek aan het ontdekken. Wel al wat leuke dingen gehoord. Zelfs van Coldplay heb ik nu een eerste leuk nummer gehoord (Politik). Bepaalde hip hop dat ik nu plots ook wel leuk vind. One van Metallica vind ik nu ook plots een erg goed nummer, maar Metallica is denk ik hit or miss bij mij qua nummers. Thx maat, dank!! Jaa die zijn tof!! Mooi he dat er eindelijk opstaat! Ooh Politik ken ik nog niet, zou hem eens opzette, dank! Jou smaak is ook goed en zkr uniek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Khruangbin is lekker chill en swoel en Leon Bridges is gewoon geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 St. Vincent - Down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 17 minuten geleden zei Erwin.: St. Vincent - Down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Heel dit land kent Everything now maar deze is eigenlijk nog indrukwekkender en Electric Blue en Put Your Money on Me ook, is alleen jammer Peter Pan, Chemistry etc beetje onder Arcade gemiddelde zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VictorKros_Fan Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Het beste wat Brabant ooit bracht op muziekaal gebied naar mijn mening, met de bloedmooie Anneke van Giersbergen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Villagers- nothing arrived Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 mei 2021 Share Geplaatst 18 mei 2021 Heerlijk bombastische plaat dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Ochtendhumeur van hier tot Tokyo. Dus dan is dit wel een medicijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Wat een vibe is dit he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Dit is zo gruwelijk goed en mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Local natives- Breakers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Het is tijd voor lange nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Het is tijd voor lange nummers Hoelang doe je over heel die lijst luisteren en in hoeveel dagen verspreid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Hoelang doe je over heel die lijst luisteren en in hoeveel dagen verspreid? Ik zet 'm nu op shuffle tot een uur of 1, dus dat zullen een paar nummers zijn. Was wat aan het prutsen met WinAmp en wilde eens zien hoeveel nummers van 10 minuten of langer ik had (628 ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Blijft zo'n kneiter sterkte act. Live ook vreselijk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 49 minuten geleden zei Satyr: Ik zet 'm nu op shuffle tot een uur of 1, dus dat zullen een paar nummers zijn. Was wat aan het prutsen met WinAmp en wilde eens zien hoeveel nummers van 10 minuten of langer ik had (628 ) Waar is deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 10 uur geleden zei hjs: Waar is deze? Ik hou niet zo van stoner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Hoe zou het toch met Pete zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 12 minuten geleden zei Bolderbast: Hoe zou het toch met Pete zijn? Dit vind ik altijd een mooie video van hem. Zo gezond ziet hij er helaas niet meer uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 9 minuten geleden zei Erwin.: Dit vind ik altijd een mooie video van hem. Zo gezond ziet hij er helaas niet meer uit Haha mooi. Nog nooit gezien. Charisma spatte er toen al vanaf. Eeuwig zonde dat hij dat unieke talent slechts zelden meer heeft laten zien. Dus doe geen drugs lieve MU'ers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten