Christian. Geplaatst 29 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 29 februari 2016 Groep 9 Dire Straits Metallica Queens of the Stone Age The Dandy Warhols Groep 10 Alcest Arcade Fire Golden Earring Phoenix Groep 11 Florence + The Machine Joy Division Nirvana Groep 12 Foo Fighters Kasabian Pixies Portugal. The Man Groep 13 Pearl Jam Radiohead Tame Impala The Smashing Pumpkins Groep 14 Daft Punk Modest Mouse The Smiths The Strokes Groep 15 Black Sabbath Iron Maiden Neutral Milk Hotel Toto Groep 16 Blur Editors Opgezwolle Pink Floyd Zwolluhhhhh Deadline morgen om 16:00 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Groep 9 Dire Straits Metallica Queens of the Stone Age Groep 10 Arcade Fire Golden Earring The Beach Boys Groep 11 Acda en de Munnik Nirvana Groep 12 Foo Fighters Kasabian Groep 13 Pearl Jam Radiohead Groep 14 - Groep 15 Foster The People Toto Groep 16 Blur Depeche Mode Editors Pink Floyd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Metallica onehitwonder [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; Tsja... Las afgelopen week dat the Black album nu per week in Amerika nog meer verkoopt dan de nieuwste albums van Slipknot, Megadeth, Machinehead en nog wat bands bij elkaar. Zegt op zich al genoeg denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Ja dan ligt het wel aan mij, van die andere bands heb ik nog nooit gehoord by the way. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Dan ligt het zeker aan jou :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2016 De deadline zal iets worden verlengd aangezien ik morgen toch nog geen update zal gaan plaatsen. Stemmen kan tot donderdag 12:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2016 [uitslag Ronde 1] De stemmen voor de eerste ronde zijn geteld en het kanonnenvoer heeft de eerste klappen mogen ontvangen. Het gros van de bands is inmiddels uitgeschakeld, in het onderstaande overzicht kunnen jullie zien welke bands dat zijn. Zoals bekend is er bij een gelijke stand gekeken naar de twee albums met de hoogste rating op rateyourmusic.com, de uitkomsten daarvan staan tussen haakjes achter de betreffende bands. De complete uitslag: De volgende ronde komt in ergens in dit weekend online, wellicht vanavond al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Geen Oasis en Guns n' Roses ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Geen Oasis en Guns n' Roses ;e Jammer he democratie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Jammer he democratie? Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting, dat ik mijzelf niet kan vinden in de uitkomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 London Grammar minder dan Toto op rateyourmusic. Dikke ;e typisch weer zo een imdb-site voor mensen zonder smaak; Wel blij dat Guns n Roses en Coldplay eruit liggen. Die laatste is niet slecht, maar dan kan je even goed een paar popbands doorlaten die ik goed vind, want je mag mij het verschil uitleggen qua genialiteit tussen Purity Ring en Coldplay. Namelijk dat Purity Ring tenminste een eigen identiteit heeft en originele muziek heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting, dat ik mijzelf niet kan vinden in de uitkomst? Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting, dat ik een vraag mag stellen? Maar geef toe ja verliezen van een band als Muse.. is kut ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting, dat ik een vraag mag stellen? Maar geef toe ja verliezen van een band als Muse.. is kut ja... Het ging toch over mij en niet over jou? Om dan toch antwoord te geven op je vraag. Ik ben voor democratie maar ook voor Guns 'n Roses. Daarom ben ik teleurgesteld dat zij niet door zijn. Hierin kan ik mij dus niet vinden. Vandaar de ;e, om mijn teleurstelling te laten blijken. Imo niks met democratie te maken. Ik ben inderdaad ook geen Muse fan. Maar ik gelukkig zitten er nog wel wat bandjes tussen die ik ook support. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 [spoiler=Smaakpolitie zeg er eens wat van!] [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Jammer he democratie? Ga alsjeblieft niet zo hypocriet doen. Jij hebt een hele tijd in Vrouwelijk Schoon-competities verongelijkt reageert op uitslagen die niet conform jouw mening waren, ga dan niet ander mensen hierop veroordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Goh wat JVT? :D Gekke trolls van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Lekker dan. Tien inzendingen, ééntje door (Deftones). Alice in Chains, Tool en Madrugada mijns inziens wel door moeten gaan. Geweldige bands. Mijn favorieten van de overgeblevenen zijn Deftones en Interpol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Pavement had ik stiekem toch wel op gehoopt, zeker omdat dat volgens mij in het straatje moet passen van een heleboel mensen hier maar helaas. Pixies bovenaan in groep 12 maakt me dan weer blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Zie zo al een tiental bands die eruit liggen, die ik toch graag verder had zien gaan, met bovenaan het lijstje toch wel Dinosaur Jr, Blue Oyster Cult en The Black Crowes. Erg jammer. Liggen volgens mij ook een paar namen nu al uit die vorig jaar een stuk verder zijn gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Dinosaur Jr. heeft nog wel eens The Beatles verslagen dacht ik ;c Bijzonder altijd die ontwikkelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 [Ronde 2] Mooi om te zien dat er al diverse discussies gaande zijn, maar het is weer de hoogste tijd om naar de volgende ronde te gaan. Van de 161 bands in het begin zijn er nog maar 64 over. Er is geen ruimte meer voor genade, want de knock-outfase is begonnen. Iedereen kan tegen elkaar loten, wat m.b.v. random.org ook is gebeurd. Het kan daardoor zijn dat enkele grote namen het al in deze fase van het toernooi tegen elkaar op moeten nemen. Stemmen De bedoeling is nu een favoriet te kiezen tussen twee bands. Dit door middel van de favoriet dik te markeren. Bijvoorbeeld. Band A - Band B Indien een neutrale stem markeer geen van beide. Probeer alleen te stemmen op bands die je ook echt kent, dit valt niet te controleren, maar ik reken op jullie eerlijkheid. Of je neemt de moeite een aantal nummers van de band te beluisteren of je stemt blanco. Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel gewaardeerd. Blur - The Cure Godspeed You! Black Emperor - Tame Impala Joy Division - Muse Depeche Mode - The Verve Bon Iver - The National R.E.M. - The Black Keys The Rolling Stones - The XX Deftones - The Smiths Franz Ferdinand - The Beach Boys Pixies - The Stone Roses Iron Maiden - Kasabian Arcade Fire - Daft Punk Florence + The Machine - Queens of the Stone Age Pearl Jam - The Who Foo Fighters - Modest Mouse Dire Straits - Led Zeppelin Deel 2 komt over een paar dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Blur - The Cure Godspeed You! Black Emperor - Tame Impala Joy Division - Muse Depeche Mode - The Verve Bon Iver - The National R.E.M. - The Black Keys The Rolling Stones - The XX Deftones - The Smiths Franz Ferdinand - The Beach Boys Pixies - The Stone Roses Iron Maiden - Kasabian Arcade Fire - Daft Punk Florence + The Machine - Queens of the Stone Age Pearl Jam - The Who Foo Fighters - Modest Mouse Dire Straits - Led Zeppelin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Blur - The Cure Godspeed You! Black Emperor - Tame Impala Joy Division - Muse Depeche Mode - The Verve Bon Iver - The National R.E.M. - The Black Keys The Rolling Stones - The XX Deftones - The Smiths Franz Ferdinand - The Beach Boys Pixies - The Stone Roses Iron Maiden - Kasabian Arcade Fire - Daft Punk Florence + The Machine - Queens of the Stone Age Pearl Jam - The Who Foo Fighters - Modest Mouse Dire Straits - Led Zeppelin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Blur - The Cure Godspeed You! Black Emperor - Tame Impala Joy Division - Muse Depeche Mode - The Verve Bon Iver - The National R.E.M. - The Black Keys The Rolling Stones - The XX Deftones - The Smiths Franz Ferdinand - The Beach Boys Pixies - The Stone Roses Iron Maiden - Kasabian Arcade Fire - Daft Punk Florence + The Machine - Queens of the Stone Age Pearl Jam - The Who Foo Fighters - Modest Mouse Dire Straits - Led Zeppelin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten