Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
19 minuten geleden zei Aaron21:

ja, die levels zijn wel erg laag en dan nog zo'n bagger pokemons er tussen.

ik zou (als je verliest) voor 2 pokémons gaan en 4 gewoon meedoen om de andere 2 te reviven tijdens de battles.

dus gewoon Empoleon en Dialga lvl 60 en dan moet het wel lukken. (of misschien 62, 63)

Dank maat! Zal gaan doen! 

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 32,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
4 minuten geleden zei Kyrill:

Dank maat! Zal gaan doen! 

alleen er van bewust zijn dat deze beide zwak zijn tegen ground pokemon als Garchomp, maar je zou het wel moeten kunnen redden want Dialga is heel sterk.

Geplaatst
Op 16-4-2021 om 09:04 zei Kyrill:

Mijn team @Aaron21 @FMNOOB

@La Pulga @RubenS2

Empoleon level 60

Haunter Level 54

Dialga level 51

Staraptor level 47

Pachirisu level 46

Steelix level 46

Net veeeel items verkocht. Dit heb nu qua medicine 14 hyper potions. 18 revives 4 Full Restores

Elite four maakt letterlijk niet uit welke Pokemon je hebt, maar je bent gewoon underlevelled, maak iedereen minimaal level 55 en je wint denk ik wel met de juiste move keuzes. Vind het overigens wel een leuke uitdaging altijd om alles in een zo laag mogelijk level te fixen.

Normaal ook geen fan om alles met je starter te doen, maar Empoleon is zo tering goed man. Water/Steel typing is defensief een van de beste die er überhaupt zijn.

Geplaatst
11 uur geleden zei La Pulga:

Iemand die Pokemon Unite gaat spelen?

Ik wist niet van het bestaan ervan, maar nu ik het heb opgezocht lijkt het wel leuk. Alleen jammer dat mijn gsm zo'n (vermoedelijk) zwaar spel niet zal kunnen draaien zonder lag. Had liever een pc-versie gezien.

Geplaatst

Woensdag komt Pokemon Unite uit.

En dit weekend is er een gekke challenge weekend met Pokemon Go, iemand die dat nog speelt? Ik heb in ieder geval nu een shiny Charmander, shiny Skarmory, shiny Tangela en shiny Jigglypuff.

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Woensdag komt Pokemon Unite uit.

En dit weekend is er een gekke challenge weekend met Pokemon Go, iemand die dat nog speelt? Ik heb in ieder geval nu een shiny Charmander, shiny Skarmory, shiny Tangela en shiny Jigglypuff.

Yo. Ik heb mijn challenges alle 11 voltooid terwijl ik met de kleine in de kinderwagen wandel. Zij slaapt, papa wandelt wat en vangt digitale beestjes, best relaxed.

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Yo. Ik heb mijn challenges alle 11 voltooid terwijl ik met de kleine in de kinderwagen wandel. Zij slaapt, papa wandelt wat en vangt digitale beestjes, best relaxed.

Zou voor mij de enige reden zijn om mijn kat uit te laten, maar dat ziet er zo vreemd uit.

Geplaatst

Ik vind Pokemon Diamond/Pearl nou niet echt een verademing. Arceus kan wel leuk worden, doet me beetje denken aan Zelda. Al heb ik dat nooit gespeeld dus geen idee waarom ik er zo over denk.

Voor de liefhebber:

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
2 minuten geleden zei The Saint:

Ik ben nog met sword en shield bezig ;e

Mocht je een bepaalde Pokémon nodig hebben voor je dex, stuur maar een PM.

Geplaatst
Op 17-7-2021 om 19:46 zei La Pulga:

Zou voor mij de enige reden zijn om mijn kat uit te laten, maar dat ziet er zo vreemd uit.

Die van mij doen of koprollen of bevriezen...

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Pokémon Unite is vandaag uitgekomen voor mobile.

En? Is het wat? Stiekem weer druk met Pogo bezig. Fashion week nu en het weekend van 1 okt kun je weer een legendary scoren. 

Geplaatst
4 uur geleden zei The Saint:

En? Is het wat? Stiekem weer druk met Pogo bezig. Fashion week nu en het weekend van 1 okt kun je weer een legendary scoren. 

Jawel voor een mobile game is het wel oke.

Voor de switch speelt het wel beter 

Geplaatst

Net de tutorial gedaan. Dit is gewoon Dota in een Pokemon jasje. Hier kan ik best wel wat uurtjes mee zoet zijn.