Chimpa Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Land: Schotland Artiest: Twin Atlantic Nummer: What is Light? Where is Laughter? 6 december 2015 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Land: Nieuw-Zeeland Artiest: Princess Chelsea Nummer: The Cigarette Duet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Land: Mongolië Artiest: The colors nummer: Mind Oddity 23rFCZrz-58 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Wat me trouwens wel opvalt [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; is dat je exact dezelfde artiest inschrijft als waarmee je twee edities geleden hebt gewonnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Mij ook, en daarmee verkleint hij de kans op punten ook aanzienlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Ik stem gewoon op wat ik het beste nummer vind, maakt me niet uit of ik het al ken of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Nou ja, of ik het ken of niet is weer een ander verhaal. Echter een nummer insturen van een artiest die twee edities geleden deze competitie al heeft gewonnen en die bovendien toen ook al je eigen inzending was, vind ik wel opvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Kennen hoeft geen probleem te zijn, maar Pearl Jam met Black insturen zou iets te ver gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Nou ja, of ik het ken of niet is weer een ander verhaal. Echter een nummer insturen van een artiest die twee edities geleden deze competitie al heeft gewonnen en die bovendien toen ook al je eigen inzending was, vind ik wel opvallend Dat betekent dat hij dan vind dat Walking Cars goede muziek maakt. Ieder zo zijn eigen reden om een nummer in te zenden. Ik werd ook een keer tweede met een band die al eerder de revue was gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Eén keer die Ierse (indie)popband is meer dan genoeg inderdaad. Overigens aan soul geen gebrek deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Best een treurige bedoeling als men op basis van de artiest al sowieso geen punten toekent. Het gaat toch om het nummer? Al zou iemand een heel album van een bepaalde artiest gebruiken, dat zou geen ruk uit moeten maken in mijn optiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Het belangrijkste motief waarom ik meedoe aan dit muziekfestival is dat ik er nieuwe leuke muziek door leer kennen. Als iedereen steeds weer dezelfde artiesten zou insturen, dan zou het een saaie en voorspelbare bedoeling hier worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p Uit mijn hoofd hebben zowel Pakistan als Myanmar al eens meegedaan. Maar pin me er niet op vast :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p Pakistan kan je schrappen, heb ik al eens laten debuteren. Verder doet geen land meteen een belletje rinkelen, maar er zijn er dan ook al zoveel gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 7 december 2015 Auteur Share Geplaatst 7 december 2015 Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p Zie spoiler! [spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Het belangrijkste motief waarom ik meedoe aan dit muziekfestival is dat ik er nieuwe leuke muziek door leer kennen. Als iedereen steeds weer dezelfde artiesten zou insturen, dan zou het een saaie en voorspelbare bedoeling hier worden. Het lijkt me toch wel dat het nummer de doorslag moet geven. Maargoed. Dit gaat een eindeloze discussie worden. Wellicht is het verstandiger om de inzending volledig terug te trekken gezien de weerstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Nou, je hoeft van mij hem niet terug te trekken. Ik vond het opvallend dat je precies dezelfde artiest opnieuw inzendt en vroeg me af of daar meer achter zat dan alleen een (volgens jou) goed nummer. Het creëert iig een bepaald verwachtingspatroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Kijk, als meerdere deelnemers al alleen op basis van de artiest al zeggen dat de kans op punten daarmee wel aanzienlijk slinkt, dan bedenk ik me nog wel een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Och neuj. Als er maar niet 2 keer hetzelfde nummer wordt ingestuurd zal het mij verder niets uitmaken waar men de muziek vandaan haalt. In alle eerlijkheid ken ik het waarschijnlijk toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 (bewerkt) Land: Servie Artiest: NEMANJA STEVANOVIC Nummer: MORTUS DIBIDUS 8 december 2015 bewerkt door Lazvic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Land: IJsland Artiest: Dikta Nummer: We'll Meet Again [YOUTUBE]U1qx5bzjsfU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Zie spoiler! [spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland Toch al een indrukwekkend lijstje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Land Denemarken Artiest Benji Sedoc Nummer I Byen [YOUTUBE]2m2ekAhuWO8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 11 december 2015 Auteur Share Geplaatst 11 december 2015 Als ik goed heb geteld, volgt hier inzending #25 alweer! Land: Oostenrijk Artiest: Visions of Atlantis Nummer: New Dawn [YOUTUBE]HbUIB-anUBw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten