Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #13

QuaLyon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja, of ik het ken of niet is weer een ander verhaal. Echter een nummer insturen van een artiest die twee edities geleden deze competitie al heeft gewonnen en die bovendien toen ook al je eigen inzending was, vind ik wel opvallend

Dat betekent dat hij dan vind dat Walking Cars goede muziek maakt. Ieder zo zijn eigen reden om een nummer in te zenden. Ik werd ook een keer tweede met een band die al eerder de revue was gepasseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p

Uit mijn hoofd hebben zowel Pakistan als Myanmar al eens meegedaan. Maar pin me er niet op vast :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p

Pakistan kan je schrappen, heb ik al eens laten debuteren. Verder doet geen land meteen een belletje rinkelen, maar er zijn er dan ook al zoveel gepasseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie spoiler!

[spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het belangrijkste motief waarom ik meedoe aan dit muziekfestival is dat ik er nieuwe leuke muziek door leer kennen.

Als iedereen steeds weer dezelfde artiesten zou insturen, dan zou het een saaie en voorspelbare bedoeling hier worden.

Het lijkt me toch wel dat het nummer de doorslag moet geven. Maargoed. Dit gaat een eindeloze discussie worden.

Wellicht is het verstandiger om de inzending volledig terug te trekken gezien de weerstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie spoiler!

[spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland

Toch al een indrukwekkend lijstje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites