cimbomcu Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Laporta was Cruijff. Arda komt niet meer goed nee Simon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Phil Neville deja el Valencia Tot zover het Neville tijdperk in Mestalla, vanavond toch even een kaarsje aansteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Goede post van Simon hoor, zijn toch echt de feiten. Maar vraag me wel af in hoeverre Arda een miskoop is. Kijk, je gaat natuurlijk Neymar er niet uithalen - wat iedereen volkomen snapt - maar die jongen moet gewoon van de flank komen in zo'n systeem en niet vanaf de plek van Rakitic. Ben echt zo erg benieuwd naar hoe hij 't op de flank zou doen bij Barça. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 De definitie miskoop kun je denk ik opmaken op meerdere manieren. Een trainer die hem niet zal gebruiken op zijn beste positie is er één van, hoe wrang het ook is. In die context zijn Zlatan, Henry en Villa ook gewoon miskopen geweest. Bij dat soort spelers heb ik altijd het idee dat die gehaald worden door de directie, die ziet dat ze goed presteren, of dat ze gehaald worden omdat ze in hun profiel vallen. Verder mooi stuk [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];. Ik vraag mij af of clubs als Real en Barça niet gewoon bezig zijn om het financiële gat naar de PL aan het dichten zijn op deze manier. [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; nou, ik tik vanavond wel een biertje weg op dit prachtige nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Mooie post Saviola. Hoe zit het eigenlijk met de 'twintigers' momenteel, zoals Sergi Samper, Munir el Haddadi, Sergi Roberto. Die kunnen in principe toch het niveau aan? En in de generatie daar onder, zitten Halilovic, Aleña wellicht? Die Zuid-Koreaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Dank voor je uitgebreide reactie [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Met veel interesse gelezen Die spits die nu transfervrij weg mag bij Barca omdat hij vorige zomer loyaal bleef, is dat wat voor PSV bijv.? Of is dat irreëel en kan hij naar betere clubs en/of hoger salaris? Sando Martinez oid dacht ik. Ben best fan van hem, voorbereiding twee jaar terug was 'ie echt aan het shinen. Wel onrealistisch voor PSV. Dat soort spelers kunnen ongeveer bij elke club in Europa terecht op de absolute top vijf na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Toch zou PSV een fantastische keuze zijn met het oog op je carriere, lekker twee, drie jaar ontwikkelen in Nederland en dan een grote transfer maken. Ben bang dat zo'n speler een transfer naar Engeland gaat maken en dan weg zit te kwijnen op de bank. Zie bv. die Adama Traore bij Aston Villa, voor een belachelijk salaris binnen gehaald, redelijke transfersom ook nog, grote verhalen dit en dat maar uiteindelijk zo'n jongen niet eens de kans geven. Waarom koop je die dan? Omdat er weer eens blind wordt ingekocht, aan de kwaliteiten van die jongen ligt het in elk geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 (bewerkt) Mwah, als je jezelf bij dit Aston Villa nog niet in de basis kan spelen ligt het ook wel een beetje aan jezelf. Ben het wel met je eens dat een stap richting Ajax of PSV een stuk beter is voor die jongens dan richting de onderkant van de PL 26 mei 2016 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Nee hoor, dat heeft ook te maken met het krijgen van een kans, net als Berghuis, dat betreft gewoon jongens die het niveau makkelijk aankunnen maar doordat ze zonder idee, beleid of gedachte zijn gehaald blijken ze achteraf overbodig te zijn. Die clubs halen iets van acht, tien, twaalf spelers en goh ... als er dan een paar overbodig zijn jammer dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Mooie post Saviola. Hoe zit het eigenlijk met de 'twintigers' momenteel, zoals Sergi Samper, Munir el Haddadi, Sergi Roberto. Die kunnen in principe toch het niveau aan? En in de generatie daar onder, zitten Halilovic, Aleña wellicht? Die Zuid-Koreaan? Halilovic is verkocht aan Valencia met een terugkoopclausule. Hij gaat mee naar het EK dus word binnenkort afgerond, of pas na het EK. Die 3 twintigers worden/zijn geen wereldtop, Munir kan wel een grote worden maar dan moet hij wel regelmatig spelen. Ik vraag me ook echt trouwens af hoe dat middenveld bij Valencia in elkaar zit. Die gasten hebben duizend wingers, en volgens mij komt De Paul ook terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Halilovic is verkocht aan Valencia met een terugkoopclausule. Hij gaat mee naar het EK dus word binnenkort afgerond, of pas na het EK. Die 3 twintigers worden/zijn geen wereldtop, Munir kan wel een grote worden maar dan moet hij wel regelmatig spelen. Ik vraag me ook echt trouwens af hoe dat middenveld bij Valencia in elkaar zit. Die gasten hebben duizend wingers, en volgens mij komt De Paul ook terug. Dat van Halilovic is helemaal nog niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Volgens mij blijft De Paul nog even in Argentinië geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Volgens mij blijft De Paul nog even in Argentinië geloof ik. Een van de mooiste voetballers daar, heb je die pot thuis tegen Real gezien? Hij speelde echt goed, of t kan ook zo zijn dat hij tegen Danilo moest ballen. Geen idee meer wie rechtsback stond. EDIT: http://nl.soccerway.com/matches/2016/01/03/spain/primera-division/valencia-club-de-futbol/real-madrid-club-de-futbol/2086435/ ja danilo ja :r verklaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Arda komt niet meer goed nee Simon? Dat hangt er vanaf wat het plan is met hem natuurlijk. Zien ze hem als middenvelder of als aanvaller? Eigenlijk als je er deftig naar kijkt past hij bij Barça op geen van beide plaatsen, daarom is het ook zo'n onnodige transfer. Hij heeft niet het loopvermogen en de defensieve kwaliteiten om op dat 3-mans mlddenveld te spelen, en hij is niet explosief genoeg om voorin te lopen. Paste uitstekend bij Atletico omdat die veel compacter spelen en hij intrinsiek minder fysieke arbeid moest leveren doordat er veel minder ruimtes lagen. Bij Barça zit je met een compleet ander systeem en heb je een compleet ander soort speler nodig dan Arda. Blijft een uitstekende voetballer alleen weer een voorbeeld van het falen van de sportieve cel. De definitie miskoop kun je denk ik opmaken op meerdere manieren. Een trainer die hem niet zal gebruiken op zijn beste positie is er één van, hoe wrang het ook is. In die context zijn Zlatan, Henry en Villa ook gewoon miskopen geweest. Bij dat soort spelers heb ik altijd het idee dat die gehaald worden door de directie, die ziet dat ze goed presteren, of dat ze gehaald worden omdat ze in hun profiel vallen. Verder mooi stuk [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];. Ik vraag mij af of clubs als Real en Barça niet gewoon bezig zijn om het financiële gat naar de PL aan het dichten zijn op deze manier. Henry en Villa vind ik persoonlijk geen miskopen. Henry is gehaald toen er iemand nodig was voor de linkerflank, en dat heeft hij in zijn jaren hier meer dan prima ingevuld. Villa is gehaald omdat we geen enkele diepe spits van wereldklasse meer hadden. Deed het in zijn eerste jaar gewoon uitstekend maar had daarna wat pech met blessures en in zijn laatste jaar hier werd hij meer geroteerd met Alexis, en vond hij ook zijn draai niet echt meer in dat systeem van Vilanova, die meer bezig was met het proberen om de Pep tactiek te clonen dan iets te verzinnen waardoor Villa het beter zou kunnen doen. Ibra daarentegen was inderdaad absoluut niet nodig en hoewel nog best vaak scoorde zag je dat hij to-táál niet in het systeem paste. Was echt duidelijk vanaf dag 1, eigenlijk zelfs al van daarvoor, en op het einde werd ie zelfs al gebankt voor Bojan. Ik noem het luie transfers, die van Ibra, of van Turan, of van Mathieu/Vermaelen. En daar ligt de grote schuld van dit board, en komt ook het financiele bij kijken zoals je zegt. Doordat er zoveel geld binnenkomt tegenwoordig (en dat wordt er niet beter op he, vorige week nog sloot Barça een nieuwe deal met NIKE waar ze €120m PER SEIZOEN :-D voor krijgen) wordt sportieve visie steeds minder prioriteit voor die gasten aan de top van het bestuur. Ze kunnen toch kopen wie ze willen, dus als het nodig is gooien we er wel weer 80 miljoen tegenaan. Ik kan begrijpen dat je af en toe eens zo'n sommen kan uitgeven voor een echte wereldklasse speler die de boel goed aanvult (Suarez), maar als dat ten koste gaat van het opleiden en de identiteit van je club? No thanks Mooie post Saviola. Hoe zit het eigenlijk met de 'twintigers' momenteel, zoals Sergi Samper, Munir el Haddadi, Sergi Roberto. Die kunnen in principe toch het niveau aan? En in de generatie daar onder, zitten Halilovic, Aleña wellicht? Die Zuid-Koreaan? Sergi Roberto heeft dit seizoen éindelijk zijn kans gekregen en met beide handen gegrepen. Heeft op rechtsback gespeeld, zelfs op linksback, centraal op het middenveld op de plek van Rakitic, en zelfs een keer rechtsvoorin (op Real) waar hij een topmatch speelde. Hij is nu echt volwaardig A-kern speler en ik verwacht dat hij dat lang zal zijn. Sergi Samper heeft een paar keer mogen spelen, onder andere in de Copa en in de CL geloof ik. Liet goeie dingen zien bij momenten maar gaat waarschijnlijk uitgeleend worden volgend seizoen wat zijn ontwikkeling alleen maar ten goede kan komen. Geloof dat oa Gijon interesse had. Munir blijft normaal, maar dan moet ie wel vaker gaan spelen. Je ziet dat die zich wil bewijzen als ie invalt, maar probeert dan vaak teveel te doen waarna het ook weer mislukt. Speelde wel erg goed in de Copa elke keer. Halilovic was top bij Gijon maar lijken ze, zoals eerder besproken hier, nu te gaan verkopen aan Valencia met een terugkoopclausule. Dus weer zo'n idiote deal waar ik over had. Moet gewoon uitgeleend worden aan een subtopper en daarna geëvalueerd worden ipv nu voor een paar miljoentjes ergens te dumpen. Wanbeleid Hoe de toekomst eruit ziet voor spelertjes als Alena, Lee, Oriol Busquets.. tsja, die worden allemaal genoemd als grote talenten maar ik durf er geen voorspellingen meer over doen gezien wat er de laatste jaren allemaal is gebeurd. Zoveel talent dat geen enkele kans heeft gekregen bij Barça, jongens waarvan ik dacht dat ze absoluut een toekomst hadden hier, maar gewoon zo verkeerd zijn behandeld en nu bijna allemaal weg zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Deportivo Alavés maakt vanaf komend seizoen weer deel uit van de Primera División. De na het seizoen 2005/06 gedegradeerde club uit Vitoria was zondagavond met 2-0 te sterk voor Numancia en kan zodoende niet meer buiten de top twee van de Segunda División eindigen. Alavés, dat in 2000/01 de finale van de UEFA Cup met 5-4 van Liverpool verloor en ook vier seizoenen in de Segunda División B vertoefde, was de laatste weken een van de favorieten om naar het allerhoogste niveau in Spanje te promoveren. Het team van Pepe Bordalás had zondag aan een overwinning voldoende om het promotieticket veilig te stellen en zo geschiedde.Met nog één speeldag te gaan staat Alavés, los Albiazules, op de eerste plaats, met 74 punten. Het tweede directe promotieticket gaat tussen Leganés en Gimnástic, met 71 en 70 punten. De nummers drie tot en met zes spelen play-offs om één ticket (d) Gun het Leganés zeer, maar Gimnástic is ook een prachtige club eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Goh zeer terecht, hele mooie club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Leuk leuk (d) Had er vorig jaar nog een FM game mee, toffe club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Goh, Oviedo.. Eigen glazen ingegooid want stonden er een paar weken zeer goed voor. Weg gekwijld naar een 9e plaats nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Nee hoor, dat heeft ook te maken met het krijgen van een kans, net als Berghuis, dat betreft gewoon jongens die het niveau makkelijk aankunnen maar doordat ze zonder idee, beleid of gedachte zijn gehaald blijken ze achteraf overbodig te zijn. Die clubs halen iets van acht, tien, twaalf spelers en goh ... als er dan een paar overbodig zijn jammer dan. Scheelt inderdaad dat Traoré ook maar 18 van de 38 wedstrijden geblesseerd was. Of moeten ze hem ook opstellen als hij met een poot in het gips loopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Hier het nieuwe shirt van Barcelona, komt nog wel een sponsor op zodra er is besloten welke dit gaat worden. [twitter]737185474628997121[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Vind 'm heel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Geinspireerd op de dreamteam jaar las ik ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 In de jeugd van Real begonnen, van Real C tot 155 wedstrijden in het eerste. Afscheid genomen met de CL. Arbeloa was niet de meest geweldige voetballer maar wel een echte Madrileen en een jongen van de club. Hopen dat die nog ergens mag spelen en zo niet lekker bij de club betrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Alvaro _O_ Mooie viering overigens gisterenavond in Bernabéu :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten