Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Mwuah, toch al wel wat gevaarlijke momenten van Barca.

Hoop dat het net zo'n spektakel wordt als die kraker van afgelopen woensdag. Dat was echt reclame voor het voetbal.

Barca neemt al jarenlang het spel van Ajax over, dat blijkt vandaag ook weer. FC Gatenkaas achterin. 

Maar goed, had inderdaad al 2-1 kunnen staan. Hopen op een snelle aansluitingstreffer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Pff de actie van Griezmann voorafgaand de 4-2 is toch ook echt weer zo lekker zeg. Wat een heerlijke voetballer blijft het toch en wat is het toch zo zonde dat die naar Barcelona is gegaan voor die paar jaartjes.

https://youtube.com/clip/Ugkx-aHqcme4ywvy9iBFFQdPa8Xk8GYQEVEo?si=cb4DWcpGO8xGDHju

Oneens ;)

Er zijn zoveel spelers die naar Barcelona gaan, en ik geef ze groot gelijk. Alleen de groep die er daadwerkelijk slagen, is veel kleiner. Barcelona is meer salaris, meer uitdaging, met betere voetballers spelen en om meer prijzen winnen , spelen en meedoen, dan bv Atletico Madrid, Arsenal, Dortmund etc. Bedankt voor deze link, ben gelijk heel de samenvatting gaan kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Oneens

Er zijn zoveel spelers die naar Barcelona gaan, en ik geef ze groot gelijk. Alleen de groep die er daadwerkelijk slagen, is veel kleiner. Barcelona is meer salaris, meer uitdaging, met betere voetballers spelen en om meer prijzen winnen , spelen en meedoen, dan bv Atletico Madrid, Arsenal, Dortmund etc. Bedankt voor deze link, ben gelijk heel de samenvatting gaan kijken

Dus jij ziet liever een Griezmann die heel slecht uit de verf komt bij Barcelona, dan deze Griezmann die bijv. ook tegen Feyenoord een fantastische wedstrijd speelt en precies in zijn kracht wordt gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dus jij ziet liever een Griezmann die heel slecht uit de verf komt bij Barcelona, dan deze Griezmann die bijv. ook tegen Feyenoord een fantastische wedstrijd speelt en precies in zijn kracht wordt gebruikt?

Dat zeg ik niet, en heb ik ook nooit gezegd. Zijn jouw woorden ;)

Ik zeg alleen en geef met argumenten aan, waarom ik het niet ''zo zonde'' vind dat hij naar Barcelona is gegaan. Ik snap zijn keuze volledig en veel spelers, hebben die keuze ook gemaakt. Is natuurlijk heel ander verhaal of heel het team om jouw draait of dat je zelf een van de vele goede spelers bent, die al dan niet in dienst van Messi moet spelen.

Ik ben blij dat hij naar Barcelona is gegaan, hij is er niet helemaal geslaagd, jammer dan, zijn er wel meer niet. Hleb en Thierry Henry waren als ex-Arsenal spelers ook veel minder goed bij Barcelona , dan bij Arsenal. Ik vind het zeker jammer dat ze weggingen, maar ik snap het wel. En liever daarheen dan bv direct naar Spurs, United of Chelsea. En heel ''slecht'' uit de verf komen bij Barcelona is zwaar overdreven, hij koos zelf weer terug te gaan naar Atletico Madrid, prima.

Hij heeft ''gewoon'' 22 goals in 74 duels bij Barcelona  dat vind ik niet ''heel slecht uit de verf komen'' e dan moet je rekening mee houden hij natuurlijk ook 10/Winger is en lang niet alleen maar spits is, laat staan altijd spits positie speelt ook.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Dat zeg ik niet, en heb ik ook nooit gezegd. Zijn jouw woorden ;)

Ik zeg alleen en geef met argumenten aan, waarom ik het niet ''zo zonde'' vind dat hij naar Barcelona is gegaan. Ik snap zijn keuze volledig en veel spelers, hebben die keuze ook gemaakt. Is natuurlijk heel ander verhaal of heel het team om jouw draait of dat je zelf een van de vele goede spelers bent, die al dan niet in dienst van Messi moet spelen.

Ik ben blij dat hij naar Barcelona is gegaan, hij is er niet helemaal geslaagd, jammer dan, zijn er wel meer niet.

Ik geef aan dat ik het zonde vind dat hij naar Barcelona is gegaan. Jij zegt het daarmee oneens te zijn, dan vind jij het toch niet zonde dat hij naar Barca is gegaan? Ik redeneer vanuit mijzelf en niet vanuit Griezmann. Dat jij redeneert vanuit zijn salaris, uitdaging etc. heeft niets te maken met dat ik het zonde vindt dat hij gaat. Dat gaat er om of je de stap begrijpt of niet. Ik zou zelf namelijk de keuze maken om, in dit geval, lekker bij Atletico te blijven en daar een levende legende te worden en met de club waar je, denk ik toch wel, bent van gaan houden prijzen te pakken. Daarnaast vind ik het veel mooier aan voetbal als de toppers niet allemaal bij een handjevol clubs spelen, maar dat dit veel meer verdeeld is over verschillende (sub)topclubs. Maar ja deze twee dingen zijn dan meer voetbalromanticusgedachtegangen denk ik in deze tijd.

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd waarom je blij bent dat hij wel naar Barca is gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik geef aan dat ik het zonde vind dat hij naar Barcelona is gegaan. Jij zegt het daarmee oneens te zijn, dan vind jij het toch niet zonde dat hij naar Barca is gegaan? Ik redeneer vanuit mijzelf en niet vanuit Griezmann. Dat jij redeneert vanuit zijn salaris, uitdaging etc. heeft niets te maken met dat ik het zonde vindt dat hij gaat. Dat gaat er om of je de stap begrijpt of niet. Ik zou zelf namelijk de keuze maken om, in dit geval, lekker bij Atletico te blijven en daar een levende legende te worden en met de club waar je, denk ik toch wel, bent van gaan houden prijzen te pakken. Daarnaast vind ik het veel mooier aan voetbal als de toppers niet allemaal bij een handjevol clubs spelen, maar dat dit veel meer verdeeld is over verschillende (sub)topclubs. Maar ja deze twee dingen zijn dan meer voetbalromanticusgedachtegangen denk ik in deze tijd.

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd waarom je blij bent dat hij wel naar Barca is gegaan?

Ik vind niet erg nee en niet zonde nee, hij naar Barcelona is gegaan, klopt, heb ik al 2x gezegd min of meer. Die filosofie van jou snap ik, maar daar was Griezmann zelf dus blijbaar duidelijk mee oneens. En op Steven Gerrard na, Francesco Totti en bv Danielle de Rossi wie volgen die filosofie nou daadwerkelijk? En dan al helemaal vandaag de dag? Voetballers doen w waar ze zin in in hebben. Atletico Madrid heeft zeker aardig wat prijzen gewonnen, 34 tot dusver, maar heel wat minder dan bv Barcelona of Real Madrid.Van Persie ging van Arsenal naar Manchester United , om meer prijzen te winnen/paken en ironisch/''helaas'' deed ie dat gelijk, ze werden seizoen erna met hem erbij, meteen kampioen. Ik zie het probleem ook niet, hij is alweer 2 jaar bijna terug bij Atletico Madrid , en is altijd ''nog '' maar 32 pas en zoals ik zei heel slecht uit de verf komen bij Barcelona, vind ik iig zwaar overdreven.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wat een heerlijke voetballer blijft het toch

Zo onderschat ook. Vraag iemand naar de beste vijf voetballers ter wereld en Griezmann zal in weinig lijstjes voorkomen. Let gewoon een hele wedstrijd op hem en het is vingerlikkend goed op heel veel vlakken. Geef die man toch eens de Ballon d'Or.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Kyrill:

Ik vind niet erg nee en niet zonde nee, hij naar Barcelona is gegaan, klopt, heb ik al 2x gezegd min of meer. Die filosofie van jou snap ik, maar daar was Griezmann zelf dus blijbaar duidelijk mee oneens. En op Steven Gerrard na, Francesco Totti en bv Danielle de Rossi wie volgen die filosofie nou daadwerkelijk? En dan al helemaal vandaag de dag? Voetballers doen w waar ze zin in in hebben. Atletico Madrid heeft zeker aardig wat prijzen gewonnen, 34 tot dusver, maar heel wat minder dan bv Barcelona of Real Madrid.Van Persie ging van Arsenal naar Manchester United , om meer prijzen te winnen/paken en ironisch/''helaas'' deed ie dat gelijk, ze werden seizoen erna met hem erbij, meteen kampioen. Ik zie het probleem ook niet, hij is alweer 2 jaar bijna terug bij Atletico Madrid , en is altijd ''nog '' maar 32 pas en zoals ik zei heel slecht uit de verf komen bij Barcelona, vind ik iig zwaar overdreven.

Jij geeft aan dat je het niet zonde vindt omdat je de stap begrijpt die hij maakt. Maar ik heb het over wat ikzelf er van vind. Jij vertelt nergens waarom je het niet zonde vindt of de stap begrijpt of zelfs waarom je blij bent dat die naar Barcelona is gegaan zoals je zelf zei zie het citaat.

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik ben blij dat hij naar Barcelona is gegaan

Jij geeft bijv. het voorbeeld van Van Persie, dat is er eentje die wel goed uitgepakt is qua prijzen, maar nu staat hij bij Arsenal bekend als verrader en bij Man United is het een soort van passant. Ikzelf zou dan liever bij Arsenal gebleven zijn en daar als absolute legende de boeken in gegaan zijn dan deze situatie. Maar ja de voetbalwereld is tegenwoordig alleen maar gericht op de gewonnen prijzen, statistieken als goals en assists en zoveel mogelijk geld verdienen en dat vind ik dus eeuwig zonde. Een voorbeeld hiervan vind ik dus bijvoorbeeld dat jij aangeeft op basis van het aantal doelpunten dat Griezmann bij Barcelona heeft gemaakt en op basis daarvan bepaalt of hij goed uit de verf is gekomen of niet, maar dan begrijp je denk ik het hele punt dat ik, en @Bolderbast in zijn reactie ook, wilt maken.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Zo onderschat ook. Vraag iemand naar de beste vijf voetballers ter wereld en Griezmann zal in weinig lijstjes voorkomen. Let gewoon een hele wedstrijd op hem en het is vingerlikkend goed op heel veel vlakken. Geef die man toch eens de Ballon d'Or.

Het nadeel van hem is denk ik toch echt dat hij veelal in de tijd van Ronaldo en Messi heeft gespeeld. Dan is Messi denk ik nog completer dan Griezmann is en hij combineert het ook nog eens met betere statistieken en meer prijzen en dat is helaas de doorslaggevende factor vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites