Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei La Pulga:

Barca heeft de optie om dat nog met 2 jaar te verlengen, dat zit wel goed.

Eenzijdig? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zijn contract verlengd zou worden, maar dat het wat moeilijk ging. 

Beter voor Barca in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sacioli:

Eenzijdig? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zijn contract verlengd zou worden, maar dat het wat moeilijk ging. 

Beter voor Barca in ieder geval. 

Citaat

Pedri González (18) was signed in September 2019, but immediately loaned back out to UD Las Palmas for the remainder of the season. Last year, he had a spectacular breakthrough season in La Liga, playing almost every single minute possible, scoring three goals and providing three assists. The youngster also represented Spain on youth level, at the Euro 2020 tournament and at the Olympic Games. His contract ends in 2022 and has an option for two extra years, but Barça feels like his above-expected achievements have earned him a new contract.

Ansu Fati (18) had a similarly great breakthrough after he made his debut as a 16-year-old and also has a contract up until 2022 with the option for two extra years, but there seems to be a bit of an issue with his agent Jorge Mendes. The player’s representatives reportedly believe that the two extra years might not be valid, as Ansu signed that contract when he was still a minor. Fati was recently given the iconic number 10 shirt, making him the first player after Leo Messi to play with that number on his back.

The club is trying to solve all these small issues as soon as possible, to make sure the two young stars can play an important role in Barça’s future. It has also been reported that there will be a meeting between some important representatives of the club and Ronald Koeman every two weeks, to discuss the situation of the team.

Klein probleempje dus, maar moet wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2021 om 11:16 zei Lazy:

Transfersom van 40 miljoen is nog ruim voor wat hij heeft laten zien sinds hij bij Barcelona zit.

Daarnaast 40 miljoen salaris bespaard met Griezmann, 71 miljoen met Messi. Dat noemt men lekker saneren :mrgy:. Komend jaar nog Dembele, Coutinho, Umtiti en Pjanic erbij en je bespaart nog eens 70 miljoen extra op de jaarlijkse loonkosten.

Snap dat het niet bij een club van het statuur Barcelona hoort, maar het is ff niet anders na al die puinhoop die ze sinds 2016 daar hebben gecreëerd. En ja, dan kom je in het rijtje van spelers zoals De Jong die voor max 2 a 3 miljoen een jaartje of 2 komen ballen.

Het saneren was helaas heel erg hard nodig. Dat doen ze op zich goed, maar voor fans om wakker worden en je te realiseren dat je voorhoefde Braithwait, De Jong en Memphis kan zijn, dat moet toch zeer doen. Want als ik mij niet vergis is Fati nog niet helemaal fit en Dembele ook niet. 

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Het saneren was helaas heel erg hard nodig. Dat doen ze op zich goed, maar voor fans om wakker worden en je te realiseren dat je voorhoefde Braithwait, De Jong en Memphis kan zijn, dat moet toch zeer doen. Want als ik mij niet vergis is Fati nog niet helemaal fit en Dembele ook niet. 

Elke keer als ik die Braithwaite zie voetballen, dan vraag ik me af welke droeftoeter bij EA hem 3 jaar geleden oid 95 snelheid ofzo gaf in FIFA. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Oh ik snap het hoor. Zal ook wel een tijdje duren voordat fans het zien en begrijpen wat er gaande is en vooral wat er nodig is om de zooi op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat denk je. Luuk de Jong. Die was voor Ajax nog een nutteloze aankoop geweest (al is hij een beter aanspeelpunt dan Haller). Heb je echt geen poepert aan.

Hier brabbelen dan wat mensen elkaar na dat Griezmann helemaal niks was, maar die hebben dan weinig wedstrijden gezien. Zeker in het afgelopen seizoen was hij regelmatig beslissend en heeft hij ook meerdere aardige wedstrijden gespeeld. Zonder Griezmann heb je nu echt heel weinig opties voorin. Nu bakte Koeman er toch al niks van door hem op rechtsbuiten te zetten, dus voor hem zelf is het wel beter. 

Verder, tja. Umtiti, Pjanic (nu huur), misschien Lenglet, Roberto ipv Emerson, Braithwaite had je allemaal moeten verkopen. 

Ook raar dat je dan Luuk de Jong haalt, je hebt een rechtsbuiten nodig. Nu ook dom dat je Trincão al zo vroeg naar Wolves hebt laten gaan. Had je nu best een kans kunnen geven samen met Demir en misschien Collado. Maar goed, ben sowieso ook wel Koeman beu. Blijft een beperkte trainer met matig spelersinzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, Agüero is altijd geblesseerd en heeft geen toekomst meer. Wel een betere spits om in te brengen tov Braithwaite en Luuk de Jong, die er bij Celta en Valencia ook niet in zouden staan.

Fati - Memphis - Dembele lijkt mij het best. Met veel beweging en wisselen van positie. Zolang Dembele geblesseerd is zou ik Demir uitproberen op rechts.

Maar Koeman kennende gaat hij veel gebruik (blijven) maken van Braithwaite en straks Luuk de Jong en Agüero. Coutinho krijgt vast ook nog een kans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman is ook echt een sukkel, die maakt gebruik van de spelers die hij heeft. Wat een pannenkoek. Elke dag trainen ze samen, elke week spelen ze één of twee wedstrijden en dan nog zegt Koeman: Socrates weet het allemaal beter dan iedereen en hij heeft ook altijd gelijk, maar ik gebruik mijn spitsen die bij 99% van elke voetbalclub op de wereld in de basis staan, tóch gewoon in wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Satyr:

Koeman is ook echt een sukkel, die maakt gebruik van de spelers die hij heeft.

Fout, deed hij dat maar. Ooit van Riqui Puig gehoord? Ah nee, waarom zou je, je komt hier gewoon om wat haat bot te vieren.

2 minuten geleden zei Satyr:

maar ik gebruik mijn spitsen die bij 99% van elke voetbalclub op de wereld in de basis staan, tóch gewoon in wedstrijden.

Hahahaha. Braithwaite en straks Luuk de Jong bij 99% van de topclubs iinderdaad. Nog niet eens in de Spaanse competitie. Nou Satyr, bedankt voor je waardeloze bericht, veel succes met een heel seizoen niet kijken naar waar je nu over praat. Hopelijk lucht dit op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites