La Pulga Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Atletico dus gelijk vandaag, Real morgen een lastige tegenstander en maandag gaan wij makkelijk winnen. Prima weekendje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Citaat "Ik ben niet bang voor de toekomst. Ik ben eerder realistisch dan opportunistisch. Een jaar geleden verloor Barcelona 8-2 met Messi, Suárez en Griezmann. Nu stonden er jonge spelers als Balde, Demir en Mingueza in en werd het 3-0", zegt Koeman. Dit is waar het mis gaat bij Koeman, hij is nog positief na zo'n kut wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Wat een domme vent, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 6 hours ago, La Pulga said: Dit is waar het mis gaat bij Koeman, hij is nog positief na zo'n kut wedstrijd. wat voor een mentaliteit is dat? oh we zetten stappen. We verliezen niet met 8-2 maar met 3-0 yay Je hebt een trainer nodig die zegt dit is onacceptabel en dat ook uitdraagt nog even en hij zegt dat top 4 ook een prijs is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Je speelt tegen wat zeer waarschijnlijk het beste clubteam van de laatste vijf jaar is, met een uitermate gemankeerde selectie in een club middenin een van de grootste crises uit hun bestaan, en je verwacht dat de trainer dan even een rare Gert-Jan Verbeek imitatie gaat doen voor de cameras? Ja, Barcelona zou stukken beter moeten, maar de realiteit leert dat dat nu even niet het geval is en misschien zelfs nu even niet mogelijk is. Maar ik vind het niet meer dan normaal dat Koeman, altijd al een redelijk rustige man, gewoon benoemt dat Barcelona nu een langetermijnproject is en het daarbij houdt. Vind het ook zeer vreemd dat Gabi zijn uitspraken framet als ‘positief’, want zo kwam het op mij totaal niet over. 19 september 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) 23 minutes ago, PJHoutman said: Je speelt tegen wat zeer waarschijnlijk het beste clubteam van de laatste vijf jaar is, met een uitermate gemankeerde selectie in een club middenin een van de grootste crises uit hun bestaan, en je verwacht dat de trainer dan even een rare Gert-Jan Verbeek imitatie gaat doen voor de cameras? Ja, Barcelona zou stukken beter moeten, maar de realiteit leert dat dat nu even niet het geval is en misschien zelfs nu even niet mogelijk is. Maar ik vind het niet meer dan normaal dat Koeman, altijd al een redelijk rustige man, gewoon benoemt dat Barcelona nu een langetermijnproject is en het daarbij houdt. Vind het ook zeer vreemd dat Gabi zijn uitspraken framet als ‘positief’, want zo kwam het op mij totaal niet over. aaah langetermijnproject ja dat ken ik. Arsenal is daar ook mee bezig sinds 2004 het is een proces of niet? Je hebt gewoon een fatsoenlijke manager nodig die van die matige spelers een goed team kan maken. 19 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 29 minuten geleden zei PJHoutman: Je speelt tegen wat zeer waarschijnlijk het beste clubteam van de laatste vijf jaar is, met een uitermate gemankeerde selectie in een club middenin een van de grootste crises uit hun bestaan, en je verwacht dat de trainer dan even een rare Gert-Jan Verbeek imitatie gaat doen voor de cameras? Ja, Barcelona zou stukken beter moeten, maar de realiteit leert dat dat nu even niet het geval is en misschien zelfs nu even niet mogelijk is. Maar ik vind het niet meer dan normaal dat Koeman, altijd al een redelijk rustige man, gewoon benoemt dat Barcelona nu een langetermijnproject is en het daarbij houdt. Vind het ook zeer vreemd dat Gabi zijn uitspraken framet als ‘positief’, want zo kwam het op mij totaal niet over. Nou hij vergelijkt het met de 8-2 van paar seizoenen terug en dat het nu maar 3-0 werd. Ik vind het gewoon jammer dat hij geen enkele kritiek toont op het veldspel en het feit dat er 0 schoten op doel zijn geweest. Dan verlies ik echt nog liever met 2-8 dan helemaal kansloos met 0-3. Tuurlijk verlies je 99 keer van de 100 zo'n wedstrijd maar het hele veldspel sloeg gewoon nergens op. Lekker met Luuk de Jong gaan counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 40 minuten geleden zei oblomov: aaah langetermijnproject ja dat ken ik. Arsenal is daar ook mee bezig sinds 2004 het is een proces of niet? Je hebt gewoon een fatsoenlijke manager nodig die van die matige spelers een goed team kan maken. Dan heeft Barca ongeveer de best mogelijke trainer aangesteld, want dit is ongeveer de specialiteit van Koeman. Zie Feyenoord, Southampton en het NL Elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 55 minuten geleden zei PJHoutman: Dan heeft Barca ongeveer de best mogelijke trainer aangesteld, want dit is ongeveer de specialiteit van Koeman. Zie Feyenoord, Southampton en het NL Elftal. Mijn praatpaal komt er met gestrekt been hierin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 hour ago, PJHoutman said: Dan heeft Barca ongeveer de best mogelijke trainer aangesteld, want dit is ongeveer de specialiteit van Koeman. Zie Feyenoord, Southampton en het NL Elftal. daar heb je wel een punt. vergeet wel niet even Everton en de 150 miljoen pond (49 miljoen euro voor Sigurdsson o.a.) die die heeft uitgegeven en waar die ontslagen is toen ze in de degradatie zone zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei PJHoutman: Maar ik vind het niet meer dan normaal dat Koeman, altijd al een redelijk rustige man, gewoon benoemt dat Barcelona nu een langetermijnproject is en het daarbij houdt. Dat kan die niet zeggen. Koeman is niet bezig met een 'langetermijnsproject', integendeel, hij is bezig om zich op de korte termijn door het heden te vechten. Om zijn droombaantje te behouden. Door vast te houden aan dezelfde veteranen en combinaties die je al meerdere jaren opbreken in grote wedstrijden. Nog even ingaan op die quote: - Griezmann was geen basisspeler - Messi en Suarez stonden in die wedstrijd op een eiland en deden in die tijd sowieso helemaal niks qua defensieve arbeid. Ook niet een beetje pressen oid. Dat maakte dat ze 4-4-2 gingen spelen. Natuurlijk zijn het geweldige voetballers, maar dat je daar acht tegengoals om de oren kreeg was niet "ondanks" Messi en Suarez, maar mede door. En nog meer door de as Pique, Lenglet en Busquets, waarvan twee er laatst wéér op mochten draven en in de as stonden. Ook Sergio Roberto was een drama in die wedstrijd en stond er nu weer in. Koeman heeft dus niets van die wedstrijd a) begrepen en b) geleerd. De namen die hij nu noemt waren invallers, dus die vergelijking is sowieso heel raar. 10 uur geleden zei PJHoutman: Dan heeft Barca ongeveer de best mogelijke trainer aangesteld, want dit is ongeveer de specialiteit van Koeman. Zie Feyenoord, Southampton en het NL Elftal. Southampton met oa Van Dijk en Mané, heel matig team was dat inderdaad. Vergeet je ook nog even Benfica, Valencia en Everton. Bij Barca heeft hij ook geen matige voetballers aantoonbaar beter gemaakt, laat staan dat hij überhaupt dit team heeft laten overpresteren. Deze stelling is nogal onzinnig. Koeman is een hele gemiddelde trainer; aardig voor in Nederland, (tactisch) beperkt en zwak voor het serieuze werk. 20 september 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Ik vind het gewoon jammer dat hij geen enkele kritiek toont op het veldspel en het feit dat er 0 schoten op doel zijn geweest. Dan verlies ik echt nog liever met 2-8 dan helemaal kansloos met 0-3. Manchester City noteerde het afgelopen weekend 0 schoten op doel tegen Southampton, kan dus gebeuren. Helemaal aangezien dit Barcelona zwaar gemankeerd is en in Memphis Depay de ‘grootste’ ster heeft… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 2 uur geleden zei Lazy: Manchester City noteerde het afgelopen weekend 0 schoten op doel tegen Southampton, kan dus gebeuren. Helemaal aangezien dit Barcelona zwaar gemankeerd is en in Memphis Depay de ‘grootste’ ster heeft… Die wedstrijd heb ik toevallig gezien, dat was even een andere 0 schoten op doel dan bij Barcelona het geval was. Barcelona is niet eens bij het doel geweest (al heb ik het laatste half uur niet gezien omdat ik in een hoekje zat te janken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) karma is a bitch 20 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 2 uur geleden zei oblomov: karma is a bitch Dat heeft veel toegevoegde waarde, een filmpje van 12 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Best wel een leuke opstelling, jammer van Roberto maar heb wel vertrouwen in een goede afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) 11 minutes ago, La Pulga said: Best wel een leuke opstelling, jammer van Roberto maar heb wel vertrouwen in een goede afloop. de granada bank heeft betere spelers dan de barcelona bank dat je met barcelona met een 17 jarige linksback en een 18 jarige oostenrijker gehuurd van Rapid Wien moet spelen is toch triest 20 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 13 minuten geleden zei oblomov: de granada bank heeft betere spelers dan de barcelona bank dat je met barcelona met een 17 jarige linksback en een 18 jarige oostenrijker gehuurd van Rapid Wien moet spelen is toch triest Ja prima, maar vertel eens wat nieuws? Overigens zijn de twee spelers die je er nu uitpakt wel hele grote talenten maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) 36 minuten geleden zei La Pulga: Best wel een leuke opstelling, jammer van Roberto maar heb wel vertrouwen in een goede afloop. Busquets en Roberto op het middenveld.. Pijnlijk ja. Baldé en Demir starten is juist goed. 20 september 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Hoorde ik net Sierd nou zeggen dat het eventueel Araujo en De Jong in de spits wordt? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 De Jong staat al in de spits. Dit is het slechtste Barca in jaren, ongekend wat armoedig. Op de training doen ze ook niets zo lijkt het, energie- en futloos zooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Luuk De enige reden waar je voor bent aangetrokken is omdat je lang bent en kan koppen. Krijg je op 2m van het doel een perfecte bal op je kop, krijg je 'm nog 10m over het doel. Mijn god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Dat Granada is nog ergerlijker dan Getafe. Scheidsrechter heeft het ook volledig niet in de hand Moet wel een minuut of 7 minimaal bijkomen. Wat een dramatisch niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 minute ago, Vitesse88 said: Dat Granada is nog ergerlijker dan Getafe. Scheidsrechter heeft het ook volledig niet in de hand Moet wel een minuut of 7 minimaal bijkomen. Wat een dramatisch niveau je kunt ook gewoon met 4-0 winnen heh dan maakt dat niet zo uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten