Lazy Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 2 uur geleden zei 007mark: Heb er een paar dagen over nagedacht, maar dat Barcelona loopt eigenlijk ook wel zielig te janken he, omdat vertrek van Messi. Jarenlang financieel wanbeleid voeren en enorme transferbedragen betalen voor spelers helpt namelijk niet echt he. Had bijvoorbeeld Griezmann en Frenkie niet gehaald, en je had Messi gewoon nog een jaar of 4 bij je club kunnen houden. Een speler als Messi bij je club zorgt sowieso voor enorme inkomsten, dus gaan ze komende jaren alleen maar nadeel van ondervinden. Of zie ik dit volledig verkeerd? Nou de Corona crisis heeft ze over het randje geduwd waar ze al jaren op balanceerde. Neemt niet weg dat er financieel mismanagement is geweest, maar dat werd vooral gemaskeerd door de hoge inkomsten en daardoor leek het alsof de club zich prima staande hield. Op 9-8-2021 om 15:49 zei La Pulga: Ja die kwam ook alleen maar om Messi tevreden te houden. Zure aankoop tot nu toe, mogen blij zijn als die er 10 in schiet dit seizoen. En die Braithwaite heeft gelijk hoor, die ruikt ze kansen met deze middelmaat en wordt ook nog goed betaald. Dat goed betalen zal Braithwaite overigens gestolen kunnen worden. Die man is goed voor ongeveer €250 miljoen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Depay nog net op de valreep ingeschreven voor LaLiga dankzij Pique. Hij heeft een salarisverlaging gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ik heb er zin in, moeten 3 puntjes worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Inschrijving van Garcia staat nog wel on hold Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 18 minuten geleden zei rich ruzzian: Inschrijving van Garcia staat nog wel on hold Denk ook niet dat die in de basis zou staan. Wordt gewoon Piqué en Araujo. Middenveld met Frenkie, Busje en Pedri (al krijgt die misschien rust want die heeft 70 wedstrijden achter elkaar gespeeld) en voorin Depay, Braithwaite en Griezje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Hoop toch Demir ipv Braithwaite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Socrates: Hoop toch Demir ipv Braithwaite. Vergeten inderdaad, laat die maar starten. Denk ook dat Roberto zal gaan starten in plaats van Frenkie. 15 augustus 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) Helaas, niet dus. Braithwaite. De Jong en Pedri ook gewoon. Eric Garcia al naast Pique. Ik mis Araujo, Puig en Demir. Geen geweldige opstelling imo. 15 augustus 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Helaas, niet dus. Braithwaite. De Jong en Pedri ook gewoon. Eric Garcia al naast Pique. Ik mis Araujo, Puig en Demir. Geen geweldige opstelling imo. Ik wou echt NET gaan posten vrees stuntje van de Basken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ik begrijp Koeman echt niet. Dan heb je een aardige voorbereiding achter de rug met die jonge jongens, weet je dat je zonder Messi overnieuw moet beginnen, weet je ook dat jonge gasten je meer krediet op zullen leveren.. Kies je voor Pique en Braithwaite. En neem je gewoon risico met zowel De Jong als Pedri direct weer. Qua spelers lezen, beoordelen en de juiste namen selecteren is het nooit een geweldenaar geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Het gaat weer lekker mis bij Celta - Atletico. Heethoofden. Wel interessant trouwens, Celta speelt in een 4-1-3-2. Best aantrekkelijke formatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 11 minuten geleden zei Socrates: Het gaat weer lekker mis bij Celta - Atletico. Heethoofden. Wel interessant trouwens, Celta speelt in een 4-1-3-2. Best aantrekkelijke formatie. Hoelang denk je dat die Angel Correa nog houdbaar blijft voor Atletico? Voordat clubs als Bayern, City of United aan hem gaan trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Mwah, ik weet niet of clubs echt om hem gaan vechten. Is geen jong talent meer en niet altijd even constant. Jan van Halst zou Ansu Fati op het middenveld zetten. Ontsla die man toch eens gauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Jan van Halst zou Ansu Fati op het middenveld zetten. Ontsla die man toch eens gauw. Ik kan me niet voorstellen dat je dát goed gehoord hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Guidetti zowaar gespeeld bij Alaves gisteren, nog een penalty verdiend ook. Nu al bijna meer minuten gemaakt dan het hele vorige seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Ik kan me niet voorstellen dat je dát goed gehoord hebt Yep, rechtshalf zei die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Gezien ook nog zelfs op een graphic. De Jong als zes, Pedri en Ansu Fati ervoor. Pique als LCV. Coutinho voorin lekker erbij. Ze hadden hem beter op dat eiland kunnen houden van dat tv-programma waar hij aan meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Nou, lekker gewerkt pik.. Vraag me dan inderdaad af of er niet iemand boven zit, de persoon die bepaalt wie er zitten zegmaar, die even zegt van 'Jan, dit kan niet'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 @Socrates je meent toch niet serieus dat Yusuf Demir Oostenrijks pikkie van 18 jaar alleen nog voor Barcelona B heeft gespeeld nu al basis had moeten staan toch? Ik snap Koeman slechte keuzes maakt maar als je dit serieus wilt, gelukkig ben jij geen coach van ze... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Maar sowieso zwaar irritant hoor al die 'analisten' bij internationale wedstrijden. Zijn dan oud-voetballers die eigenlijk nooit de ploegen waarover ze moeten spreken zien. Lullen maar wat. @Kyrill Heb jij de oefenwedstrijden gezien? En hoe vaak heb jij Braithwaite gezien? Demir heeft in zijn linkerteen meer talent dan Braithwaite in zijn hele lichaam. En je trekt nu ook het koppel Memphis-Griezmann uit elkaar. Was helemaal geen vreemde beslissing geweest, sterker nog, het gros van de Barca-fans rekende ook op een basisplaats voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Nee heb ik niet gezien. Duidelijke analyse, thnx @Socrates Geen Alexander Isak bij Sociedad.. Flinke aderlating pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Kyrill: @Socrates je meent toch niet serieus dat Yusuf Demir Oostenrijks pikkie van 18 jaar alleen nog voor Barcelona B heeft gespeeld nu al basis had moeten staan toch? Ik snap Koeman slechte keuzes maakt maar als je dit serieus wilt, gelukkig ben jij geen coach van ze... Demir is met afstand de beste aanvaller in de selectie. 15 augustus 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Tientje op Oyarzabal snelt voorbij Pique en scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Wat is dat voor gare camera aan de zijkant van het veld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Niet heel indrukwekkend, maar Sociedad heeft er ook weinig zin aan. Mooie assistjes van Memphis en vooral Frenkie. Pedri oogt niet zo fris, Braithwaite blijft kut aan de bal. Hopen op Demir, Puig en Gavi of Nico in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten