Sanders Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Klopt, maar ook zat niet, zoals gisteren, als ze even aanzetten is het vrijwel meteen 2-1.. Ik snap echt niet dat je het publiek met zulke slappe optredens wilt vermaken, ze kunnen zo ongelooflijk goed zoals ja na die 1-1 zag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 (bewerkt) Hoe Casimero tegen Bayern, Barca en Valencia geen tweede kaart heeft ontvangen is mij een raadsel. Echt niet te geloven. *gele kaart 30 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 De nieuwe Alonso, maar dan lomper :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Dat vind ik minachtend jegens Xabi Alonso. Die kon tenminste nog wat met een bal. Ik heb Casemiro nog geen schitterende crosses zien versturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Haha tuurlijk, Xabi is een held. Maar ook een meester in het wegkomen van gele kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Nja, verschil is wel dat Xabi het met een soort intellect deed en bij Casemiro het gewoon een raadsel is waarom de scheids zulke opzichtige acties niet ziet/beoordeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Dat buiten beschouwing gelaten is Casemiro toch ook gewoon een uitstekende nummer zes hoor. M.i. onmisbaar voor Real, meer dan bijvoorbeeld Kroos waar je perfect Isco of James voor kan neerzetten. Al moet ik zeggen dat Kovacic het in A Coruna wel fantastisch deed als defensieve middenvelder. Maar goed, dat was ook 'maar' tegen Depor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 In mijn ogen komt Casemiro duidelijk te kort op de 6 positie. Daar zou je een Verratti moeten neerzetten naar mijn idee. Verder helemaal eens dat je op de positie van Kroos/Modric ook Isco kan neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Hmm. In het directe spel van Real vind ik Casemiro echt bijzonder nuttig. Natuurlijk, Verratti is een upgrade. Maar ik denk dat elke club in Europa Verratti wel kan gebruiken, toch? Heb ook het gevoel dat het succes van Real eigenlijk samenviel met de inbreng van Casemiro. Daarvoor speelde men toch vaak met Modric, Kroos en James op het middenveld en daarmee kwamen ze toch vaker in de problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Kroos zijn defensieve inbreng is ook gewoon bijna nihil. Altijd wel passingratio's van 90%+, maar vaak lateraal. Geef mij maar Isco of Kovacic die meer de blik naar voren hebben gericht op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 (bewerkt) Dat is gewoon echt niet waar. Hij speelt 72% van z'n passen vooruit volgens Squawka ('Toni Kroos, in the Spanish La Liga, has scored one goal this season, creating 72 chances and 11 assists. Toni Kroos has completed 1666 passes this season with a pass accuracy of 92%, of which 72% were forward passes.' Bron ) en was op het EK de beste in een stat genaamd packing die meet hoeveel spelers van de tegenstander je uitschakelt per pass ('With an average of 82 opponents taken out in each game, Real Madrid's Toni Kroos was the most effective passer at the Euros, according to Reinartz. ' Bron ). Echt een zwaar onderschatte speler hier. 2 mei 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Het is die pas die meerdere tegenstanders uitschakelt die ik de laatste tijd toch mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Daar ben ik het toch ook wel mee eens. Bij Duitsland kan dat goed zijn, maar bij Real zie ik zo'n dingen toch bitter weinig van Kroos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 James lijkt mij toch duidelijk afscheid te hebben genomen gisteren. Enorm jammer, want vond hem toch vrij beslissend spelen (weliswaar vaker tegen mindere teams). Maar dat je een speler als Lucas Vazquez zo vaak doet opdraven met een James achter de hand, dat gaat er bij mij niet echt in. Bale speelt al 3 seizoenen verschrikkelijk, maar zal in de finale wel weer gewoon starten en James/Isco naar de bank verwijzen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) Die scheids bij Real :-D 3 keer in een minuut gare beslissingen maken, kan echt niet :cab: 17 mei 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) 1 puntje nog :D & hierboven @Jens.; zeker mee eens. Dat James zo weinig gebruikt wordt is werkelijk onbegrijpelijk. Zeker als je ziet dat zo'n Lucas Vazquez regelmatig slecht invalt en dan bankt James, waarvan ik gisteren nog las dat hij 74 goals/assists heeft in 109 wedstrijden, moet je nog nagaan dat daar veel invalbeurten bijzijn en wedstrijdjes van max een uur. Maar ja, liever Bale die er geen klote van terecht brengt natuurlijk. Dat die in de zomaar maar oprot, je ziet ook hoeveel beter Real speelt zonder die vent. 17 mei 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Bale wordt toch ook gewoon niet gebruikt op de positie waar die hoort. Die hoort de hele linkerflank te bestrijken, maar heeft gewoon de pech dat Marcelo en Ronaldo vanaf links beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Daarom dat die vent ook weg moet. Ik betwijfel het trouwens sterk of ie het beter zou doen dan Marcelo/Ronaldo op links. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 11JPa0lkYOY Zei iemand 'hele linkerflank bestrijken'? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Het is natuurlijk een geweldige atleet, maar als je goed kijkt naar zijn balaanname en dribbel na die sprint, zie je dat het maar pover is. Sterker nog, hij heeft zo'n beroerde aanname dat hij alleen nog maar dat puntertje kan geven ipv gericht te schieten. Ik denk daarom dat hij in Engeland en uiteraard op zijn favoriete positie echt een topper kan worden, maar Spaans voetbal en wellicht Real Madrid ligt hem niet (door omstandigheden ook). Sowieso zou ik die Asensio vol in de basis gooien, want wat is dat een heerlijke speler zeg. Zijn agressie, dribbel, overzicht en ook de manier hoe hij aan de bal is ziet er mooi uit. Het is elegant. Hopelijk gaat Perez niet Delle Alli halen en geven ze Asensio nummer 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Heel erg fijne speler idd die Asensio, voor zulke spelers koop je kaartjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Ik blijf toch hopen op een Hazard bij Real, zet Ronaldo maar naast Benzema en dan Isco en Hazard erachter : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Binnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 CR7 <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 (bewerkt) Hahahahahaha, daar een pingel voor Barca geven :-D :-D Gerechtigheid dat die mis gaat. Wat een dwaling van de scheidsrechter :r 21 mei 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten