Sanders Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dat was wel een beetje schrijnend ja :r Verder de eerste wedstrijd uit Spanje gezien, gaat weer lekker verder als waar het eindigde :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Pfoe zeer warm avondje Bilbao weer overleeft :mrg: Altijd blij als we die gehad hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nu even die andere wedstrijd nog kijken, moet wel leuk potje worden lijkt me :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Athletic - Barca fijne pot zeg, in tegenstelling tot de pot die nu bezig is. Gebeurt bar weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Hoe was Sevilla? Veel aanpassingen? Van 6-4 naar 0-0, hm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Verdedigend stond het redelijk, maar aanvallend lukte dit keer te weinig. Weinig creativiteit ook en dat merkte je wel. Ze missen daar toch een stukje balans op het middenveld om de creatieve spelers hun spel te kunnen laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Arda in 4 wedstrijden betrokken bij 5 goals, 3 goals en 2 assists. El Turco : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Eerste goal van Madrid buitenspel? Blijf het maar een lastige regel vinden ("het spel beïnvloeden met een buitenspel positie") Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 (bewerkt) Valencia / FC Barcelona transferupdate: - Paco Alcacer zoals bekend rond met Barca. Wordt vandaag op zijn 23e verjaardag gepresenteerd. - Munir voor een jaar op huurbasis naar Valencia, als onderdeel van de deal. Optie tot koop voor 12 miljoen. Geen terugkoopclausule. - Behalve Garay wilt men Sidnei of Marcus Rojo bij de verkoop van Abdennour (en Santos). 30 augustus 2016 bewerkt door Jeffersonn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Aderllan Santos heeft zijn visum geloof ik al ingeleverd en staat op het punt om de tent te verlaten. Abdennour weet ik niet, maar er is sowieso een tweetal verdedigers nodig, want nu heb je alleen Vezo en Abdennour over. Dus Garay die al nagenoeg zeker naar Valenz gaat en inderdaad Sidnei. - Garay = Bedrag van +/- 20m - Sidnei = Bedrag van +/- 10m Wat Munir betreft vind ik dan weer positief. Dan houden we de mogelijkheid om een groot aanvalstalent te kopen zonder terugkoop van Barca, waardoor wij hem niet opleiden voor niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ben benieuwd wat we dan van Sidnei kunnen verwachten, vorig jaar slechts een paar wedstrijden van Depor gezien. Hij komt, hoe verrassend, uit de stal van Jorge Mendes :cab: Slechter dan Santos zal hij vast niet zijn. Liever Raul Albiol eigenlijk, maar goed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Sidnei, was dat niet ooit een giga talent in FM toen hij bij Benfica zat? Of is dat een andere? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Konoplyanka naar Schalke. Z'n vervanger wordt Nasri die op huurbasis overkomt van City (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Nasri in de La Liga _O_ _O_ moet wel echt gaan werken nu, heeft de afgelopen jaren maar beetje rond gewandeld binnen t veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Sidnei, was dat niet ooit een giga talent in FM toen hij bij Benfica zat? Of is dat een andere? :D Dat is deze Sidnei inderdaad. Isco waarschijnlijk nog weg bij Real Madrid; Malaga en Tottenham als mogelijke nieuwe werkgever. Zou een hele welkome versterking voor Valencia zijn, als (creatieve) vervanger van Andre Gomes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Voor Isco is op het middenveld toch geen plek bij Valencia aangezien je Parejo al op de "10" positie hebt. Om diezelfde reden had Mata van mij ook niet echt terug hoeven komen. Mangala op huurbasis naar Valencia zonder optie tot koop. Prima keuze voor nu om hem of Abdennour naast Garay te gaan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Het gaat ook niet gebeuren dat hij terugkomt, maar wat extra creativiteit op het middenveld is geen overbodige luxe. Ik zie in Parejo namelijk meer een "8", evenals in Enzo Perez. Beide zijn meer all-round dan een echte 10, wat ik Isco wel vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Konoplyanka naar Schalke. Z'n vervanger wordt Nasri die op huurbasis overkomt van City (d). Waarom gaat Kono weg? Lijkt me wel een goede speler voor Sevilla, ook wel in het systeem van Sampaoli. Nasri lijkt me daarin dan wel weer ongeschikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Voor Isco is op het middenveld toch geen plek bij Valencia aangezien je Parejo al op de "10" positie hebt. Om diezelfde reden had Mata van mij ook niet echt terug hoeven komen. Mangala op huurbasis naar Valencia zonder optie tot koop. Prima keuze voor nu om hem of Abdennour naast Garay te gaan zetten. Lol, Mangala in La Liga. Fysiek echt een beest, maar die kerel heeft houten voeten Wel benieuwd naar Valencia. 0 op 6, maar ze waren wel twee keer de veel betere ploeg. Ryan Cancelo Mangala Garay Gaya Perez Suarez Parejo Nani Santi Mina Munir Op "papier" wel een lekker team. Moet je toch minstens wel Europa League mee halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Waarom gaat Kono weg? Lijkt me wel een goede speler voor Sevilla, ook wel in het systeem van Sampaoli. Nasri lijkt me daarin dan wel weer ongeschikt Wist geen onbetwiste basiskracht te worden en naar het schijnt kon hij ook totaal niet aarden in Spanje, zie je wel vaker bij spelers uit die regionen Rusland/Oekraïne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Het gaat ook niet gebeuren dat hij terugkomt, maar wat extra creativiteit op het middenveld is geen overbodige luxe. Ik zie in Parejo namelijk meer een "8", evenals in Enzo Perez. Beide zijn meer all-round dan een echte 10, wat ik Isco wel vind.Vind Parejo als 10 echt op zijn best. Die jongen kan alles, maar iemand met zo'n actie, inzicht, passing en schot/afwerking moet je niet gaan opzadelen met verdedigende taken. Denk zelfs dat als je Parejo echt achter de spits laat spelen hij er 20+ maakt. Had ook graag nog een extra middenvelder gezien, maar Pako heeft veel vertrouwen in Soler en heeft om die reden ook afgezien van de komst van Samper. Denk overigens niet dat Munir de basis gaat halen met Bakkali, Rodrigo, Santi Mina en die rare Portugees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Wel benieuwd naar Valencia. 0 op 6, maar ze waren wel twee keer de veel betere ploeg. Tegen LP waren ze bij momenten echt goed, maar tegen Eibar :cab: echt dramatische pot Wel true wbt Mangala. Rare transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Wist geen onbetwiste basiskracht te worden en naar het schijnt kon hij ook totaal niet aarden in Spanje, zie je wel vaker bij spelers uit die regionen Rusland/Oekraïne. Hmm oke, toch zonde voor een talent als hij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Vind Parejo als 10 echt op zijn best. Die jongen kan alles, maar iemand met zo'n actie, inzicht, passing en schot/afwerking moet je niet gaan opzadelen met verdedigende taken. Denk zelfs dat als je Parejo echt achter de spits laat spelen hij er 20+ maakt. Had ook graag nog een extra middenvelder gezien, maar Pako heeft veel vertrouwen in Soler en heeft om die reden ook afgezien van de komst van Samper. Denk overigens niet dat Munir de basis gaat halen met Bakkali, Rodrigo, Santi Mina en die rare Portugees. Ik denk dat Valencia ook beter in een 3-5-2 systeem kan spelen. Zo heb je een sterk aanwezig middenveld waar de strijd gestreden wordt, maar waar je Parejo denk ik ook beter kunt bedienen zodat hij net als Jorge Valdivia de luie '10 kan uithangen. Ervoor heb je dan Santi Mina als diepe spits en een snelle speler erom heen die assisteert (Rodrigo of Nani). Maar goed, Abdennour lijkt zich ook richting de uitgang te bevinden op weg naar Chelsea. Garay heb ik nog niet bevestigd zien worden en Mangala wel en begin langzaam toch weer het idee te krijgen dat Garay ook dit jaar niet naar Valenz gaat. Blijft iets te stil nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Atletico en Real Madrid krijgen een transferverbod van een jaar. Heeft de FIFA zojuist bevestigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten