Thierryvane Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Nou, toedels Real. Cheryshev scoort terwijl 'ie geschorst is. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Hij is nu maar gewisseld. Ben benieuwd of ze eruit gekickt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Ben niet op de hoogte van de reglementen van de Spaanse bond, maar het moet toch wel heel gek lopen mocht je er niet uitgekickt worden als je een geschorste speler opstelt. Ofjah nu schieten me wel wat incidenten binnen die werden aangehaald bij HBS?Kozakken Boys story waar een club niet uit het toernooi is gezet (NAC of sc Heerenveen dacht ik?). Osasuna were thrown out of last season's Copa for fielding an ineligible team Maarjah aangezien het Madrid is, zie ik de bond zoals gewoonlijk wel weer een andere beslissing maken... 2 december 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik neuk Madrid de moeder als ze op een of ander manier deze wedstrijd niet winnen. Laatste wedstrijd van mn toto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Zal wel iets richting Cadiz gaan zodat ze geen klacht indienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik neuk Madrid de moeder als ze op een of ander manier deze wedstrijd niet winnen. Laatste wedstrijd van mn toto Precies hetzelfde hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Volgens mij gaan er enkel problemen ontstaan als Cadiz een klacht gaat indienen, Real zal wel proberen te zorgen dat dat niet gebeurt, al moet er een zak geld aan te pas komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik neuk Madrid de moeder als ze op een of ander manier deze wedstrijd niet winnen. Laatste wedstrijd van mn toto Precies hetzelfde hier. Gaat echt geen invloed hebben hoor. Zal wel odd 1 worden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Ben niet op de hoogte van de reglementen van de Spaanse bond, maar het moet toch wel heel gek lopen mocht je er niet uitgekickt worden als je een geschorste speler opstelt. Ofjah nu schieten me wel wat incidenten binnen die werden aangehaald bij HBS?Kozakken Boys story waar een club niet uit het toernooi is gezet (NAC of sc Heerenveen dacht ik?). Maarjah aangezien het Madrid is, zie ik de bond zoals gewoonlijk wel weer een andere beslissing maken... Je eigen club is ook een keer uit de beker gezet. Manuel da Costa en KNVB beker 2007/2008, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Cadiz wil wel degelijk een klacht indienen en Real zegt niet geïnformeerd te zijn over een schorsing. Er is ook een fax naar buiten gekomen, welke in augustus naar alle clubs ging, waarin alle schorsingen staan. Het zal mij benieuwen, maar kijk er niet raar van op als Real door de oog van de naald kruipt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Totaal geen probleem mee als Real als het toernooi wordt gekickt, bespaard je een afgang tegen Barcelona. Focus op de Liga en de CL, niet dat er daarin dit jaar hoge ogen zullen worden gegooid, maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 (bewerkt) Je eigen club is ook een keer uit de beker gezet. Manuel da Costa en KNVB beker 2007/2008, Tegen Jong Heerenveen, maar verschil met HBS was dat Da Costa geschorst was en die ude van Kozakken Boys niet tijdig op wedstrijdformulier stond (maar geen schorsing had). Ohjah en zijn ook een keer vergeten Addo en Van Nistelrooij in te schrijven voor Europees voetbal :r 3 december 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Huhu Madrid toch. Eerst Casillas met zo veel chaos wegsturen. Dan falen met het halen van De Gea. Ondertussen Benzema die mensen min of meer chanteert en nu dit(ok hier kunnen ze niet veel aan doen). Lijkt me dat je zo een voorzitter per direct zijn functie ontneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Tjah was toch handig geweest als Iker er nog zat zodat 'ie de opstelling uren van te voren kon lekken via zijn vriendin de journalist. Dan was het vast eerder opgevallen en hadden ze die Rus nog buiten de selecte kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Huhu Madrid toch. Eerst Casillas met zo veel chaos wegsturen. Dan falen met het halen van De Gea. Ondertussen Benzema die mensen min of meer chanteert en nu dit(ok hier kunnen ze niet veel aan doen). Lijkt me dat je zo een voorzitter per direct zijn functie ontneemt. Tja, wie is daartoe gemachtigd? Niemand volgens mij, Perez is heer en meester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Tjah was toch handig geweest als Iker er nog zat zodat 'ie de opstelling uren van te voren kon lekken via zijn vriendin de journalist. Dan was het vast eerder opgevallen en hadden ze die Rus nog buiten de selecte kunnen houden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Totaal geen probleem mee als Real als het toernooi wordt gekickt, bespaard je een afgang tegen Barcelona. Focus op de Liga en de CL, niet dat er daarin dit jaar hoge ogen zullen worden gegooid, maar bon. Zou juist eerder focussen op Copa ipv competitie, die gaat toch naar Barcelona. Met dit afschuwelijke spel ga je nog veel punten morsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Neville is dus van plan om elke dag Spaanse lessen te nemen, zeer slim van hem. Of nja, eigenlijk dom van elke trainer (en speler) die t niet doet, ik bedoel die gasten verdienen echt belachelijk veel geld, waarom zou je dan niet iedere dag even een uurtje tijd besteden aan de taal, is hetzelfde als dat je iedere dag een uurtje naar de sportschool gaat als voetballer. Als je zo veel tijd over hebt vind ik het echt belachelijk om dat niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Neville is dus van plan om elke dag Spaanse lessen te nemen, zeer slim van hem. Of nja, eigenlijk dom van elke trainer (en speler) die t niet doet, ik bedoel die gasten verdienen echt belachelijk veel geld, waarom zou je dan niet iedere dag even een uurtje tijd besteden aan de taal, is hetzelfde als dat je iedere dag een uurtje naar de sportschool gaat als voetballer. Als je zo veel tijd over hebt vind ik het echt belachelijk om dat niet te doen. Zeker een feit. Ook voor de salarissen die betaalt worden, mag je wel verwachten dat ze een beetje de taal leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Vraag me af of Neville ooit een andere taal geleerd heeft, zal vrij lastig worden dan. Al is Spaans niet de moeilijkste taal (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 De Copa gaat hem niet worden. Real is eruit gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Prima, liever zo dan 7-0 in de finale tegen Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Keje Molenaar even inhuren en je mag zo weer meedoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Porteros | Doménech, Ryan Defensas | Vezo, Abdennour, Santos, Diallo, Gayà Centrocampistas | Tropi, Danilo, Enzo Pérez, Parejo, Bakkali, Piatti, De Paul, Nacho Gil, Fran Villalba Delanteros | Santi Mina, Paco Alcácer Als dat geen dubbele cijfers gaan worden voor Barça morgen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten