Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ben niet op de hoogte van de reglementen van de Spaanse bond, maar het moet toch wel heel gek lopen mocht je er niet uitgekickt worden als je een geschorste speler opstelt. Ofjah nu schieten me wel wat incidenten binnen die werden aangehaald bij HBS?Kozakken Boys story waar een club niet uit het toernooi is gezet (NAC of sc Heerenveen dacht ik?).

Osasuna were thrown out of last season's Copa for fielding an ineligible team

Maarjah aangezien het Madrid is, zie ik de bond zoals gewoonlijk wel weer een andere beslissing maken...

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet op de hoogte van de reglementen van de Spaanse bond, maar het moet toch wel heel gek lopen mocht je er niet uitgekickt worden als je een geschorste speler opstelt. Ofjah nu schieten me wel wat incidenten binnen die werden aangehaald bij HBS?Kozakken Boys story waar een club niet uit het toernooi is gezet (NAC of sc Heerenveen dacht ik?).

Maarjah aangezien het Madrid is, zie ik de bond zoals gewoonlijk wel weer een andere beslissing maken...

Je eigen club is ook een keer uit de beker gezet. Manuel da Costa en KNVB beker 2007/2008,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cadiz wil wel degelijk een klacht indienen en Real zegt niet geïnformeerd te zijn over een schorsing. Er is ook een fax naar buiten gekomen, welke in augustus naar alle clubs ging, waarin alle schorsingen staan. Het zal mij benieuwen, maar kijk er niet raar van op als Real door de oog van de naald kruipt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eigen club is ook een keer uit de beker gezet. Manuel da Costa en KNVB beker 2007/2008,

Tegen Jong Heerenveen, maar verschil met HBS was dat Da Costa geschorst was en die ude van Kozakken Boys niet tijdig op wedstrijdformulier stond (maar geen schorsing had). Ohjah en zijn ook een keer vergeten Addo en Van Nistelrooij in te schrijven voor Europees voetbal :r

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu Madrid toch. Eerst Casillas met zo veel chaos wegsturen. Dan falen met het halen van De Gea. Ondertussen Benzema die mensen min of meer chanteert en nu dit(ok hier kunnen ze niet veel aan doen). Lijkt me dat je zo een voorzitter per direct zijn functie ontneemt.

Tja, wie is daartoe gemachtigd? Niemand volgens mij, Perez is heer en meester.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal geen probleem mee als Real als het toernooi wordt gekickt, bespaard je een afgang tegen Barcelona. Focus op de Liga en de CL, niet dat er daarin dit jaar hoge ogen zullen worden gegooid, maar bon.

Zou juist eerder focussen op Copa ipv competitie, die gaat toch naar Barcelona. Met dit afschuwelijke spel ga je nog veel punten morsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neville is dus van plan om elke dag Spaanse lessen te nemen, zeer slim van hem. Of nja, eigenlijk dom van elke trainer (en speler) die t niet doet, ik bedoel die gasten verdienen echt belachelijk veel geld, waarom zou je dan niet iedere dag even een uurtje tijd besteden aan de taal, is hetzelfde als dat je iedere dag een uurtje naar de sportschool gaat als voetballer. Als je zo veel tijd over hebt vind ik het echt belachelijk om dat niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neville is dus van plan om elke dag Spaanse lessen te nemen, zeer slim van hem. Of nja, eigenlijk dom van elke trainer (en speler) die t niet doet, ik bedoel die gasten verdienen echt belachelijk veel geld, waarom zou je dan niet iedere dag even een uurtje tijd besteden aan de taal, is hetzelfde als dat je iedere dag een uurtje naar de sportschool gaat als voetballer. Als je zo veel tijd over hebt vind ik het echt belachelijk om dat niet te doen.

Zeker een feit. Ook voor de salarissen die betaalt worden, mag je wel verwachten dat ze een beetje de taal leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Porteros | Doménech, Ryan

Defensas | Vezo, Abdennour, Santos, Diallo, Gayà

Centrocampistas | Tropi, Danilo, Enzo Pérez, Parejo, Bakkali, Piatti, De Paul, Nacho Gil, Fran Villalba

Delanteros | Santi Mina, Paco Alcácer

Als dat geen dubbele cijfers gaan worden voor Barça morgen:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites