Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 8 minuten geleden zei TomFsoccer: Goh ik vond Leoni anders goed invallen na zijn blessure. Maar Ashimeru is gewoon te weinig. Mag echt vertrekken. Vond de wissels van Riemer echt niet top. Ik denk dat je echt over Standard kon en dan moet je wat doen die impact kan hebben. Tweede spits ingooien en iets anders gaan opstellen misschien. Nu is er gewoon positie per positie gewisseld. Ashimeru voor Rits lijkt mij nutteloos. Dan had ik eerder rond minuut 70 Verschaeren en Rits eruit gehaald voor Amuzu en Leoni. Speel je met Leoni en Stroeykens voor Delaney en daarna pas Vazquez brengen. Ja dat bedoelde ik ook. Je brengt nu spelers binnen om ze speelminuten te geven of nog in het verhaal te betrekken. Terwijl het nadelig is voor de kwaliteit van de ploeg. Leoni krijgt nu ook minder minuten en dat is zonde. De terugkeer van sommige spelers is gewoon een nadeel voor de kwaliteit van Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik heb 2 kaarten voor Royale Union - Mechelen in de aanbieding, morgen om 16:00. Iemand interesse? @Djurovski bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 37 minuten geleden zei cimbomcu: Ik heb 2 kaarten voor Royale Union - Mechelen in de aanbieding, morgen om 16:00. Iemand interesse? @Djurovski bijvoorbeeld 5€ meer is dat niet waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3 minuten geleden zei Glenn08: 5€ meer is dat niet waard. Jij mag ze voor 50 hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 9 minuten geleden zei Glenn08: 5€ meer is dat niet waard. Pardon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: Ik heb 2 kaarten voor Royale Union - Mechelen in de aanbieding, morgen om 16:00. Iemand interesse? @Djurovski bijvoorbeeld Union al afgevinkt met Eupen dus ik pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Wat een zaadpot deze Waalse derby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik voel een Mazzu time aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Oostende puntenafterk, begin van het einde helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Malinois Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Hasi-effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Mooie overwinning. Nu hopelijk winnen op Charleroi volgende week en dan ziet het er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Leoni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 7 minuten geleden zei TomFsoccer: Leoni Misschien herspelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Misschien herspelen? Sorry not Sor-ry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) VAR geeft penalty na hands Delaney. Heynen mist, Sor scoort de rebound. Scheidsrechter wil de penalty laten hernemen. VAR zegt vrije trap voor Anderlecht, na te snel inlopen Sor en Verschaeren Match herspelen? Benieuwd naar de visie van onder meer @PJHoutman en @Hwb Vanaf 53 seconden in het filmpje heb je de fase. 4077018bc8624b96a4e970e68466539d.mp4 24 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) Hoe zijn we in dit soort dingen beland? Bij elke absurd verkeerde beslissing van scheids/VAR wordt er de laatste tijd geroepen om wedstrijden te herspelen... Hoe vaak ik dat dit seizoen al heb gehoord. Belachelijk dit soort dingen. Dit had je vroeger niet. Mensen kunnen fouten maken, dat alle blijters eens zakdoeken gaan halen zeg. Daarbij om op dit specifieke duel terug te komen dan. Genk heeft 70min gehad om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Scoren in de 70ste minuut en geven het alsnog weg. Dit heeft dus niets te maken met de penaltyfase. Ze stonden 0-1 voor, hadden ze maar moeten kunnen vasthouden. 24 december 2023 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 uur geleden zei TomFsoccer: Bij elke absurd verkeerde beslissing van scheids/VAR wordt er de laatste tijd geroepen om wedstrijden te herspelen Alleen bij KV Mechelen tegen Brugge toch? Moest de penalty er zelfs komen? Voor mij is het op dit beeld niet duidelijk of Delaney wel in het strafschopgebied staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 @Bogatyr Vrij klip en klaar voor mij. Nr. 14 loopt te vroeg in én schiet zelf de rebound binnen. Dat is strafbaar en mag worden teruggekeken door de VAR. Lijkt me een duidelijke vrije trap voor Anderlecht. Overigens bevindt de arm van de verdediger zich in mijn ogen binnen de ‘16’ en wordt de overtreding dus daar gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: @Bogatyr Vrij klip en klaar voor mij. Nr. 14 loopt te vroeg in én schiet zelf de rebound binnen. Dat is strafbaar en mag worden teruggekeken door de VAR. Lijkt me een duidelijke vrije trap voor Anderlecht. Overigens bevindt de arm van de verdediger zich in mijn ogen binnen de ‘16’ en wordt de overtreding dus daar gemaakt. Is alleen vrije trap als er niemand van Anderlecht mee inloopt. Over dat feit zijn we ondertussen wel zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 minuut geleden zei Glenn08: Is alleen vrije trap als er niemand van Anderlecht mee inloopt. Over dat feit zijn we ondertussen wel zeker. Volgens mij is dat ook zo. Alleen 14 is te vroeg binnen de lijn. Helemaal rechts lijkt er nog een Anderlecht-speler te vroeg te zijn, maar die neemt niet deel aan het spel en kun je dus weglaten in deze overweging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Zojuist zei PJHoutman: Volgens mij is dat ook zo. Alleen 14 is te vroeg binnen de lijn. Helemaal rechts lijkt er nog een Anderlecht-speler te vroeg te zijn, maar die neemt niet deel aan het spel en kun je dus weglaten in deze overweging. Dat hij niet meedoet maakt niets uit. Te vroeg inlopen door beide ploegen is in deze hernemen. Maakt niet uit wie de bal wegtrapt, of binnentrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Alleen bij KV Mechelen tegen Brugge toch? Moest de penalty er zelfs komen? Voor mij is het op dit beeld niet duidelijk of Delaney wel in het strafschopgebied staat. Ja ik nam de Premier League er eigenlijk bij, daar werd er ook geopperd om wedstrijden opnieuw te spelen. Uiteindelijk ga je dan het seizoen eindigen in oktober als je elke wedstrijd zou moeten herspelen. Want dan wil ik als Anderlecht zijnde de wedstrijd op Standard ook herspelen. En zo blijven we bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Want wat als dit en dit en dit en dit en dit. Maar als Genk gisteren de wedstrijd won dan dienden ze geen klacht in. Als ze het er niet over eens waren moesten ze een statement op het veld maken en niet achteraf wanneer ze de wedstrijd verloren. Verder moeten ze overal maar eens stoppen met dat gejank. Iedere ploeg word wel eens benadeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 17 uur geleden zei Lensherr: Want wat als dit en dit en dit en dit en dit. Maar als Genk gisteren de wedstrijd won dan dienden ze geen klacht in. Als ze het er niet over eens waren moesten ze een statement op het veld maken en niet achteraf wanneer ze de wedstrijd verloren. Verder moeten ze overal maar eens stoppen met dat gejank. Iedere ploeg word wel eens benadeeld. Inderdaad. Bij deze situatie heb ik ze achteraf niet gehoord, maar toen was het in het voordeel van Genk. Weinig insinuaties naar eventuele complotten ook die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten