Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op papier heeft Mechelen voor mij de zwakste kern van België na Kortijk, Eupen en misschien RWDM. Voeg daar wat blessures aan toe en je houdt heel weinig over. Het is, net als vorig jaar, opnieuw een compliment naar Wouter Vranken, want die haalde 2 jaar terug gewoon prima resultaten met een toen al matige selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei FlyD:

Op papier heeft Mechelen voor mij de zwakste kern van België na Kortijk, Eupen en misschien RWDM. Voeg daar wat blessures aan toe en je houdt heel weinig over. Het is, net als vorig jaar, opnieuw een compliment naar Wouter Vranken, want die haalde 2 jaar terug gewoon prima resultaten met een toen al matige selectie.

Ik denk dat met de huidige kern beter moet gedaan kunnen worden. Die is intrinsiek gewoon sterker dan die van vorig jaar. Alleen kampt de huidige kern met een ongelooflijk gebrek aan vertrouwen op dit moment, waardoor zelfs simpele passes al een hele opdracht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei TomFsoccer:

Gisteren eerste keer in Gentse stadion geweest, saaie wedstrijd gezien. Ook zeer weinig sfeer zeg. Helaas zaten we als Anderlecht supporters in een Gent vak, heb meer gehoord van de Anderlecht supporters in het hoekje dan elders in het stadion.

Ik was er ook. Net naast rsca vak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FlyD @Bogatyr @Djurovski @Aaron21 (en ik mis er nog een hoop)

Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier?

Excuus als jullie dit al vaak hebben moeten uitleggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier?

Ja normaal moet je jezelf eerst identificeren via deze website https://ticketing.standard.be/ en dan tickets kopen. Als ik fout ben mogen de anderen mij gerust corrigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lenstra:

Wat Bogatyr zegt, klopt denk ik.

Lijkt me ook een lekkere match om te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lenstra:

Volgens mij wel ja wat @Bogatyr ook al zei. Ik heb toen de kaarten van Cim overgenomen. Die had ze via zo'n site die wedstrijden verkoopt maar dan betaal je wel een hogere prijs dan normaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites