FlyD Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op papier heeft Mechelen voor mij de zwakste kern van België na Kortijk, Eupen en misschien RWDM. Voeg daar wat blessures aan toe en je houdt heel weinig over. Het is, net als vorig jaar, opnieuw een compliment naar Wouter Vranken, want die haalde 2 jaar terug gewoon prima resultaten met een toen al matige selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 27 minuten geleden zei FlyD: Op papier heeft Mechelen voor mij de zwakste kern van België na Kortijk, Eupen en misschien RWDM. Voeg daar wat blessures aan toe en je houdt heel weinig over. Het is, net als vorig jaar, opnieuw een compliment naar Wouter Vranken, want die haalde 2 jaar terug gewoon prima resultaten met een toen al matige selectie. Ik denk dat met de huidige kern beter moet gedaan kunnen worden. Die is intrinsiek gewoon sterker dan die van vorig jaar. Alleen kampt de huidige kern met een ongelooflijk gebrek aan vertrouwen op dit moment, waardoor zelfs simpele passes al een hele opdracht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Oef, Defour weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Nu hopen dat het geen Brys gaat worden. Ik hoop persoonlijk op Ivan Leko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 13 minuten geleden zei Bogatyr: Nu hopen dat het geen Brys gaat worden. Ik hoop persoonlijk op Ivan Leko. Past imo perfect bij Mechelen ja Maar even serieus, ik vermoed niet dat we Leko nog snel in België zullen zien eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik denk ook niet dat clubs als KVM Leko nog kunnen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik vind Brys wel passen bij KV Mechelen. Het is altijd wel vervelend denk ik dat hij een hele technische staf met zich meebrengt. @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Deze was wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Penalty niet gefloten, en geen rood voor Janssen. Top weekendje weer voor de refs van den antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Als je dacht het allemaal wel gehad te hebben gooien ze Besnik Hasi binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik zou bes niks zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Sterkte @Netzwerk en @Bogatyr. Geef mij dan maar een Dreyerfobie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Zelfs KVM supporters verdienen de hel niet die ze nu moeten meemaken... Erge is ook dat die kerel terug in België is, en stel je voor dat die het goed doet... Kwestie van tijd voor ie genoemd gaat worden bij Genk dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ruilen met Vrancken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Dat er nog vele mogen volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Gisteren eerste keer in Gentse stadion geweest, saaie wedstrijd gezien. Ook zeer weinig sfeer zeg. Helaas zaten we als Anderlecht supporters in een Gent vak, heb meer gehoord van de Anderlecht supporters in het hoekje dan elders in het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 51 minuten geleden zei TomFsoccer: Gisteren eerste keer in Gentse stadion geweest, saaie wedstrijd gezien. Ook zeer weinig sfeer zeg. Helaas zaten we als Anderlecht supporters in een Gent vak, heb meer gehoord van de Anderlecht supporters in het hoekje dan elders in het stadion. Ik was er ook. Net naast rsca vak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Als er wat tegenstand is is ons Deens goudhaantje op de rechstbuiten toch onbestaande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Als er wat tegenstand is is ons Deens goudhaantje op de rechstbuiten toch onbestaande. Niet gezien gisteren. Zoals nagenoeg alle aanvallende spelers bij Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zojuist zei Aaron21: Niet gezien gisteren. Zoals nagenoeg alle aanvallende spelers bij Anderlecht. Was inderdaad zeer zwak zeg. En Sardella werd er telkens afgelopen door die linksback. Gelukkig voor Anderlecht kwamen de voorzetten niet juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 @FlyD @Bogatyr @Djurovski @Aaron21 (en ik mis er nog een hoop) Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier? Excuus als jullie dit al vaak hebben moeten uitleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: @FlyD @Bogatyr @Djurovski @Aaron21 (en ik mis er nog een hoop) Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier? Excuus als jullie dit al vaak hebben moeten uitleggen. Ja normaal moet je jezelf eerst identificeren via deze website https://ticketing.standard.be/ en dan tickets kopen. Als ik fout ben mogen de anderen mij gerust corrigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 4 minuten geleden zei Lenstra: @FlyD @Bogatyr @Djurovski @Aaron21 (en ik mis er nog een hoop) Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier? Excuus als jullie dit al vaak hebben moeten uitleggen. Wat Bogatyr zegt, klopt denk ik. Lijkt me ook een lekkere match om te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: @FlyD @Bogatyr @Djurovski @Aaron21 (en ik mis er nog een hoop) Aankomend weekend ben ik twee dagen in Luik met twee vrienden. Ik zag dat er nog wat kaarten te koop zijn voor Standard - Genk. Moet je per se 'lid worden' om die kaarten te kopen of kan het op een andere manier? Excuus als jullie dit al vaak hebben moeten uitleggen. Volgens mij wel ja wat @Bogatyr ook al zei. Ik heb toen de kaarten van Cim overgenomen. Die had ze via zo'n site die wedstrijden verkoopt maar dan betaal je wel een hogere prijs dan normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten