FlyD Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 9 uur geleden zei Djurovski: Eupen Leuven is hier wel makkelijk te doen dus ik ben ook wel geïnteresseerd 18/1 tegen Eupen ben je sowieso welkom (als ik dan in Leuven ben, maar normaal gezien wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 1 uur geleden zei FlyD: 18/1 tegen Eupen ben je sowieso welkom (als ik dan in Leuven ben, maar normaal gezien wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Als je je wil vervelen moet je naar Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 44 minuten geleden zei Bogatyr: Als je je wil vervelen moet je naar Eupen Daarom is hij er ook manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 4 uur geleden zei FlyD: 18/1 tegen Eupen ben je sowieso welkom (als ik dan in Leuven ben, maar normaal gezien wel). Ik hou me denk ik ook aanbevolen . Mu Meeting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Op 20-12-2022 om 12:54 zei Zawisza: Vraag aan de Belgen hier. Welke club is het qua atmosfeer/acties het meeste waard om te bezoeken? En dan heb ik het niet over Anderlecht/Standard Luik/Antwerp/Genk, daar weet ik het al van. Zou ook op een lager niveau mogen KV Mechelen en RC Mechelen lijken me dan wel goede optie's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 3 minuten geleden zei Steels: KV Mechelen en RC Mechelen lijken me dan wel goede optie's! Die staan ook op de planning, thanks voor de suggesties! Vooralsnog wil ik de volgende clubs nog bezoeken: Antwerp Genk (komt goed tegen Zulte) Charleroi Club Brugge (alleen met goede tegenstander) Charleroi (liefst tegen Luik, dus volgend jaar) RFC Liege KV Mechelen RC Mechelen Beerschot La Louvière Aalst Lokeren Wordt nog wel het een en ander afgaan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 (bewerkt) Op 20-12-2022 om 12:59 zei Zawisza: Die hebben een identificatieplicht voor tickets aankopen . Weet niet hoe moeilijk die zijn met Nederlanders Ben afgelopen seizoen tweemaal bij Union geweest (tegen STVV en Anderlecht) en beide keren stonden de tickets niet op mijn naam. Ook bij het stadion zelf werd er nergens op gecontroleerd, los van het kaartje zelf. Kan wel zijn dat het sinds dit seizoen is veranderd natuurlijk. Heb mijn kaarten destijds niet zelf gekocht trouwens, maar via Groundhopticket (oa op Twitter). Verliep allemaal probleemloos. Edit: Oh en KV Mechelen moet je inderdaad meepakken. Geinig stadion en prima sfeertje op de staantribune achter de goal. 22 december 2022 bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 2 minuten geleden zei Christian.: Ben afgelopen seizoen tweemaal bij Union geweest (tegen STVV en Anderlecht) en beide keren stonden de tickets niet op mijn naam. Ook bij het stadion zelf werd er nergens op gecontroleerd, los van het kaartje zelf. Kan wel zijn dat het sinds dit seizoen is veranderd natuurlijk. Heb mijn kaarten destijds niet zelf gekocht trouwens, maar via Groundhopticket (oa op Twitter). Verliep allemaal probleemloos. Edit: Oh en KV Mechelen moet je inderdaad meepakken. Geinig stadion en prima sfeertje op de staantribune achter de goal. Bij Standard idd ook andere naam gebruikt. Maar je moet maar net pech hebben. BEzoek liever risicowedstrijden qua guurheid en dan hoort controle er soms bij. Vooral als Nederlander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 3 uur geleden zei Zawisza: Die staan ook op de planning, thanks voor de suggesties! Vooralsnog wil ik de volgende clubs nog bezoeken: Antwerp Genk (komt goed tegen Zulte) Charleroi Club Brugge (alleen met goede tegenstander) Charleroi (liefst tegen Luik, dus volgend jaar) RFC Liege KV Mechelen RC Mechelen Beerschot La Louvière Aalst Lokeren Wordt nog wel het een en ander afgaan haha Rfc Liège , Mechelen en Beerschot ( groninguhhhh) ook wel intresse haha Gezellig kijken in het stadion waar CL wordt gespeeld dan in Leuven ( fm wel ) @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 Hoefkens laat Skov Olsen uit de selectie, vreemd. Ik ga morgen kijken naar de wedstrijd tegen OHL, ik ben eens benieuwd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 1 uur geleden zei RubenS2: Hoefkens laat Skov Olsen uit de selectie, vreemd. Ik ga morgen kijken naar de wedstrijd tegen OHL, ik ben eens benieuwd... Die kan zich toch echt geen nederlaag veroorloven denk ik. Het is nu al rumoerig genoeg. Dus ik denk dat Club wel de drie punten zullen gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 10 uur geleden zei RubenS2: Hoefkens laat Skov Olsen uit de selectie, vreemd. Ik ga morgen kijken naar de wedstrijd tegen OHL, ik ben eens benieuwd... Inderdaad een zeer vreemde beslissing; in principe toch een sterkhouder. En hij heeft zelf al laten weten niet geblesseerd te zijn.. Benieuwd wat daar aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Het gerucht gaat dat het is omdat hij uit vorm is, naar analogie met Lang eerder op het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Toch niet het resultaat dat Hoefkens kan gebruiken. En dan moeten ze volgend weekend nog naar Genk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Op 19-7-2022 om 23:07 zei RubenS2: Inderdaad @Bogatyr, ik sluit me niet aan bij je visie over Club Brugge Met deze selectie (zelfs wanneer CDK en Lang nog vertrekken) is het kampioenschap eigenlijk een must. En ik verwacht veel van Hoefkens. Denk dat Hoefkens het niet lang meer zal trekken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Denk dat Hoefkens het niet lang meer zal trekken haha Ik vrees er ook voor. Echt een non-match: balletje breed, balletje achteruit, niet echt uitgelezen kansen... Ik zat achter het doel waar beide goals zijn gevallen. Die tweede zag ik liever niet vallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Hoefkens is toch die coach die nooit lacht/juicht? Ook niet als ze 0-4 winnen bij wat was het Porto ofzo? Laat hem maar lekker de lakens gegeven worden dan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Hoefkens is toch die coach die nooit lacht/juicht? Ook niet als ze 0-4 winnen bij wat was het Porto ofzo? Laat hem maar lekker de lakens gegeven worden dan..... Hoezo? Dat zegt toch niets over zijn presteren of competenties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 minuut geleden zei Tim': Hoezo? Dat zegt toch niets over zijn presteren of competenties? Dat gaat dus dit seizoen in de competitie ook niet goed... Of denk je dat iedereen hier voor de lol roept dat hij bijna ontslagen is/wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Zojuist zei Kyrill: Dat gaat dus dit seizoen in de competitie ook niet goed... Of denk je dat iedereen hier voor de lol roept dat hij bijna ontslagen is/wordt? Nee natuurlijk niet. Maar dat heeft toch helemaal niets te maken met of hij juicht of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 minuut geleden zei Tim': Nee natuurlijk niet. Maar dat heeft toch helemaal niets te maken met of hij juicht of niet? Dat klopt ja. Maar vele en ik ook hier oa @Steels zijn niet bepaald fan van zijn 0 emotie langs de lijn om het zacht uit te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 32 minuten geleden zei Kyrill: Dat klopt ja. Maar vele en ik ook hier oa @Steels zijn niet bepaald fan van zijn 0 emotie langs de lijn om het zacht uit te drukken. Ik ben wel sowieso geen fan van Club Brugge dus moest hij nu wel emotie tonen was ik nog niet fan hoor.. Plus ik vind ook beetje zever, want als het niet goed gaat kan hij die emotie veel slechter verbergen, dan kan je mijn inziens ook gewoon juichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Moet zeggen, ik heb net de herhaling gezien van Club - OHL. Vind het wel iets te overdreven kritiek op Hoefkens. Ze hadden enorm veel kansen. Dus als de Club spelers zelf het net niet zien te vinden, is dat de trainer zijn fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 25 minuten geleden zei TomFsoccer: Moet zeggen, ik heb net de herhaling gezien van Club - OHL. Vind het wel iets te overdreven kritiek op Hoefkens. Ze hadden enorm veel kansen. Dus als de Club spelers zelf het net niet zien te vinden, is dat de trainer zijn fout? Snap het eerlijk gezegd ook niet. Zijn een stelletje vedetten die zich groter voelen dan de club. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten