Kyrill Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 21 uur geleden zei Bogatyr: Esposito zou al teruggekeerd zijn naar Inter Milan. Gelukkig maar, hoewel daar is concurrentie met Dzeko en Martinez natuurlijk ook niet mis.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Custovic buiten bij Kortrijk. Sterk om bij de winterstop al 2 trainers ontslagen te hebben. Zouden ze al de bedenking gemaakt hebben dat het misschien niet aan de trainer ligt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 10 minuten geleden zei DGremlin: Custovic buiten bij Kortrijk. Sterk om bij de winterstop al 2 trainers ontslagen te hebben. Zouden ze al de bedenking gemaakt hebben dat het misschien niet aan de trainer ligt? Inderdaad haha. Maar Storck zou wel eens een zegen kunnen zijn. Heeft in het verleden ook al eens onmogelijke dingen geflikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 11 minuten geleden zei DGremlin: Sterk om bij de winterstop al 2 trainers ontslagen te hebben. Zouden ze al de bedenking gemaakt hebben dat het misschien niet aan de trainer ligt? Mijn hemel, twee trainers op veertien speelronden buitenzetten is wel bizar veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Gelukkig maar, hoewel daar is concurrentie met Dzeko en Martinez natuurlijk ook niet mis.... die gaat gewoon direct terug uitgeleend worden. Als je het niet kan waarmaken bij anderlecht, wat ga je dan bij Inter proberen? Spijtig, want in fm wel altijd leuk talentje :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 De goal van de dag is gevallen in Deinze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 13 uur geleden zei Netzwerk: De goal van de dag is gevallen in Deinze! Potverdorie, dat is nog eens een naam uit vervlogen tijden. Die was ooit bij mijn NEC de steraangever voor topscorer Yazalde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ik wist zelfs niet dat hij nog voetbalde.. Maar potverdorie, wat een doelpunt zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Meerdere topfiguren uit het Belgische voetbal hebben schuld bekend in de zaak Operatie Propere Handen. Bart Verhaeghe en Vincent Mannaert stemden in met een financiële schikking en moeten zo niet in de rechtszaal verschijnen. De voorzitter en CEO van Club Brugge zijn niet alleen. Verhaeghe en Mannaert zijn schuldig bevonden aan schriftvervalsing bij de transfer van Krépin Diatta. Ze volgden het boekje ook niet bij de ontslagregeling van Georges Leekens. Een deel van die som (375.000 euro) werd in het zwart betaald! Notaris Herbert Houben was voorzitter van KRC Genk en ging net als voormalig CEO Patrick Janssens (ex-voorzitter SP.A en burgemeester van Antwerpen) tot een schuldbekentenis. Dat geldt ook voor de voormalige bestuursleden Herman Nijs en Filip Aerden. Michel Louwagie (CEO AA Gent) en Matthias Leterme (CEO KV Kortrijk) troffen ook een financiële schikking. Paul Van der Schueren, voormalig voorzitter van OH Leuven, hoort daar ook bij. Die negen (voormalige) topfiguren uit het Belgische voetbal blijken dus schuldig aan wanpraktijken. In de zaak Operatie Propere Handen moeten ze dus niet voor de rechtbank verschijnen. Voorlopig geldt dat niet voor verdachten als Ivan Leko of Peter Maes. Het federale parket gaf in september de namen van 56 verdachten door aan de onderzoeksrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 "Tien onder hen hebben een minnelijke schikking ondertekend, voorgesteld door het federaal parket. Dat betekent dat ze een eventueel proces afkopen: ze worden niet vervolgd in ruil voor een schuldbekentenis en een boete." Advocaat van de kerels van Genk: "Dit is absoluut geen schuldbekentis". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 (bewerkt) Citaat De kroniek van een aangekondigde aanstelling. Anderlecht heeft zijn nieuwe hoofdtrainer beet, dat werd zonet aan onze redactie bevestigd. Zo schoof de kersverse technisch directeur van RSCA Jesper Fredberg zijn landgenoot Brian Riemer naar voren als T1. Hij tekent er een contract tot midden 2024. Riemer leerde het trainersvak als assistent bij Brentford en Kopenhagen. Iemand zonder enige ervaring als T1 moet Anderlecht uit het slop halen? Daarnaast kent hij onze competitie ook van haar nog pluimen. Dan hadden ze evengoed kunnen doorgaan met Veldman.. 1 december 2022 bewerkt door DGremlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 15 uur geleden zei Bogatyr: Meerdere topfiguren uit het Belgische voetbal hebben schuld bekend in de zaak Operatie Propere Handen. Bart Verhaeghe en Vincent Mannaert stemden in met een financiële schikking en moeten zo niet in de rechtszaal verschijnen. De voorzitter en CEO van Club Brugge zijn niet alleen. Verhaeghe en Mannaert zijn schuldig bevonden aan schriftvervalsing bij de transfer van Krépin Diatta. Ze volgden het boekje ook niet bij de ontslagregeling van Georges Leekens. Een deel van die som (375.000 euro) werd in het zwart betaald! Notaris Herbert Houben was voorzitter van KRC Genk en ging net als voormalig CEO Patrick Janssens (ex-voorzitter SP.A en burgemeester van Antwerpen) tot een schuldbekentenis. Dat geldt ook voor de voormalige bestuursleden Herman Nijs en Filip Aerden. Michel Louwagie (CEO AA Gent) en Matthias Leterme (CEO KV Kortrijk) troffen ook een financiële schikking. Paul Van der Schueren, voormalig voorzitter van OH Leuven, hoort daar ook bij. Die negen (voormalige) topfiguren uit het Belgische voetbal blijken dus schuldig aan wanpraktijken. In de zaak Operatie Propere Handen moeten ze dus niet voor de rechtbank verschijnen. Voorlopig geldt dat niet voor verdachten als Ivan Leko of Peter Maes. Het federale parket gaf in september de namen van 56 verdachten door aan de onderzoeksrechter. Prachtig opgelost toch weer dit hé. Slim gedaan om dit bekend te maken op een levensbelangrijke dag voor de Rode Duivels zodat dit nieuws zo snel mogelijk terug in de doofpot kan. Dit kan allemaal maar als de jan met de pet even een middelvinger omhoog steekt uit pure supportersfrustratie heb je twee jaar stadionverbod aan je rekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 21 uur geleden zei DGremlin: Iemand zonder enige ervaring als T1 moet Anderlecht uit het slop halen? Daarnaast kent hij onze competitie ook van haar nog pluimen. Dan hadden ze evengoed kunnen doorgaan met Veldman.. Veldman wilde zelf toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 6 minuten geleden zei delichris: Veldman wilde zelf toch niet? Dat weet ik zo niet. Toen hij overnam is er meteen gesteld dat ze op lange termijn met hem willen werken en dat hij daarom geen T1 zou worden. Hij heeft zich in die rol geschikt. Maar het is zijn doel om op termijn wel T1 te worden; dus als ze hem de kans hadden gegeven, dan had hij misschien wel ja gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Vraag aan de Belgen hier. Welke club is het qua atmosfeer/acties het meeste waard om te bezoeken? En dan heb ik het niet over Anderlecht/Standard Luik/Antwerp/Genk, daar weet ik het al van. Zou ook op een lager niveau mogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 3 minuten geleden zei Zawisza: Vraag aan de Belgen hier. Welke club is het qua atmosfeer/acties het meeste waard om te bezoeken? En dan heb ik het niet over Anderlecht/Standard Luik/Antwerp/Genk, daar weet ik het al van. Zou ook op een lager niveau mogen Union! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Zojuist zei FlyD: Union! Die hebben een identificatieplicht voor tickets aankopen . Weet niet hoe moeilijk die zijn met Nederlanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Zojuist zei Zawisza: Die hebben een identificatieplicht voor tickets aankopen . Weet niet hoe moeilijk die zijn met Nederlanders Ha, geen idee. Vroeger was dat niet en de laatste keren moest ik zelf geen kaartje kopen. Voor Europese wedstrijden in Leuven kan ik wel een poging doen voor een extra kaartje, maar de bevestiging heb ik pas 48uur voor de wedstrijd, dus dat maakt het misschien lastig te plannen voor jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 6 minuten geleden zei FlyD: Ha, geen idee. Vroeger was dat niet en de laatste keren moest ik zelf geen kaartje kopen. Voor Europese wedstrijden in Leuven kan ik wel een poging doen voor een extra kaartje, maar de bevestiging heb ik pas 48uur voor de wedstrijd, dus dat maakt het misschien lastig te plannen voor jou. Tegenstander voor Union is nog niet bekend toch? Hou hem in mijn achterhoofd. Heb ik Leuven ook afgevinkt. Als Union thuis nog tegen Anderlecht/Antwerp/Standard moet zetten we daar ook een krulletje eromheen. Tot nu toe alleen Gent, Standard, Molenbeek, Anderlecht gezien, dus moeten meters maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Beerschot moet je doen als ze terug zouden promoveren. Als ze de derby spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 20 uur geleden zei Bogatyr: Beerschot moet je doen als ze terug zouden promoveren. Als ze de derby spelen. Beerschot - Molenbeek staat op de planning. Mochten ze promoveren komt die derby ook nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Op 20-12-2022 om 13:02 zei FlyD: Ha, geen idee. Vroeger was dat niet en de laatste keren moest ik zelf geen kaartje kopen. Voor Europese wedstrijden in Leuven kan ik wel een poging doen voor een extra kaartje, maar de bevestiging heb ik pas 48uur voor de wedstrijd, dus dat maakt het misschien lastig te plannen voor jou. Als Manchester United in de EL nog op bezoek zou komen, wil ik die wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 4 uur geleden zei Aaron21: Als Manchester United in de EL nog op bezoek zou komen, wil ik die wel zien. Denk dat dat nagenoeg onmogelijk wordt voor kaartjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: Denk dat dat nagenoeg onmogelijk wordt voor kaartjes Kans is ook klein dat ze komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Op 20-12-2022 om 12:54 zei Zawisza: Vraag aan de Belgen hier. Welke club is het qua atmosfeer/acties het meeste waard om te bezoeken? En dan heb ik het niet over Anderlecht/Standard Luik/Antwerp/Genk, daar weet ik het al van. Zou ook op een lager niveau mogen Eupen Op 20-12-2022 om 13:02 zei FlyD: Ha, geen idee. Vroeger was dat niet en de laatste keren moest ik zelf geen kaartje kopen. Voor Europese wedstrijden in Leuven kan ik wel een poging doen voor een extra kaartje, maar de bevestiging heb ik pas 48uur voor de wedstrijd, dus dat maakt het misschien lastig te plannen voor jou. Leuven is hier wel makkelijk te doen dus ik ben ook wel geïnteresseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten