RubenS2 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Anderlecht haalt wel stevig uit qua aanvallende transfers. Het mag gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Terwijl Brugge 10 miljoen betaald voor een spits die de laatste drie seizoenen 6 keer scoorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 En Openda laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 43 minuten geleden zei neva: En Openda laat gaan. Ze wouden Openda een kans geven maar hij wou zelf niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Ze wouden Openda een kans geven maar hij wou zelf niet meer. een kans geven, hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 1 minuut geleden zei Aaron21: een kans geven, hahaha. Ja ze wouden hem dit seizoen toch als spits of ben ik verkeerd. Alleen wou hij niet meer na twee uitleenbeurten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Ja ze wouden hem dit seizoen toch als spits of ben ik verkeerd. Alleen wou hij niet meer na twee uitleenbeurten. ik bedoel dat een kans geven gek klinkt voor een spits die bewezen heeft het niveau zeker aan te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Zojuist zei Aaron21: ik bedoel dat een kans geven gek klinkt voor een spits die bewezen heeft het niveau zeker aan te kunnen. Ik snap het, ik bedoelde het meer in de zin dat hij nu wel zou mogen spelen onder Hoefkens. Maar ik denk dat hij op 35 matchen voor Brugge maar 4 keer heeft kunnen scoren en dan naar Vitesse is getrokken. In Nederland kwam hij meer tot zijn recht dus ik denk dat het wel beter is om te vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Iemand zin om online mee te doen in een team van Managers United met een voetbalprono van de Jupiler Pro League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 5 uur geleden zei Bogatyr: Iemand zin om online mee te doen in een team van Managers United met een voetbalprono van de Jupiler Pro League? misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ja leuk Eupen kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 6 uur geleden zei Bogatyr: Iemand zin om online mee te doen in een team van Managers United met een voetbalprono van de Jupiler Pro League? Jawel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 11 uur geleden zei Aaron21: misschien. 10 uur geleden zei Djurovski: Ja leuk Eupen kampioen! 10 uur geleden zei Netzwerk: Jawel Kunnen jullie je emailadres privé doorsturen? Dan kan ik jullie uitnodigen in het team. Mensen die zich willen aansluiten mogen dit ook doen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Op 7-7-2022 om 17:34 zei Bogatyr: Terwijl Brugge 10 miljoen betaald voor een spits die de laatste drie seizoenen 6 keer scoorde Gelukkig niet door de medische testen geraakt. Ik stelde hier ook al mijn vragen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kunnen jullie je emailadres privé doorsturen? Dan kan ik jullie uitnodigen in het team. Mensen die zich willen aansluiten mogen dit ook doen . Ok. Doe ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Diegene die nog willen meedoen kunnen via deze link https://www.pronoweb.be/team/aansluiten meedoen. Gelieve deze code in te vullen. 57J26QH3 Er zijn nog 9 plaatsen beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Op 9-7-2022 om 15:04 zei Bogatyr: Diegene die nog willen meedoen kunnen via deze link https://www.pronoweb.be/team/aansluiten meedoen. Gelieve deze code in te vullen. 57J26QH3 Er zijn nog 9 plaatsen beschikbaar Nog vijf plaatsen. Hoe meer spelers hoe beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Nog vijf plaatsen. Hoe meer spelers hoe beter! Vanavond of morgen eens bekijken! Alderweireld definitief naar Antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Ik doe ook mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Op 9-7-2022 om 10:48 zei RubenS2: Gelukkig niet door de medische testen geraakt. Ik stelde hier ook al mijn vragen bij. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze elk jaar opnieuw weer zo'n grote bonkige targetspits willen aantrekken (Krmencik, Dost, dit jaar interesse in Carroll, Afobe en Muriqi) terwijl die steevast mislukken in hun spelsysteem en ze vervolgens weer met zo'n nieuwe spits komen aanzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 51 minuten geleden zei Steels: Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze elk jaar opnieuw weer zo'n grote bonkige targetspits willen aantrekken (Krmencik, Dost, dit jaar interesse in Carroll, Afobe en Muriqi) terwijl die steevast mislukken in hun spelsysteem en ze vervolgens weer met zo'n nieuwe spits komen aanzetten. Begreep ook dat Lazio grote twijfels zet bij de medische keuring die is uitgevoerd. Benieuwd of het inderdaad nog een staartje krijgt of dat het simpelweg spierballentaal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 1 uur geleden zei Steels: Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze elk jaar opnieuw weer zo'n grote bonkige targetspits willen aantrekken (Krmencik, Dost, dit jaar interesse in Carroll, Afobe en Muriqi) terwijl die steevast mislukken in hun spelsysteem en ze vervolgens weer met zo'n nieuwe spits komen aanzetten. Eens. Steeds 'met het oog op Europa', voor sterkere tegenstanders, maar dit is niet het voetbal waar Club voor staat (en werkt bijgevolg vaker niet dan wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Wie kent Alessio Da Cruz? Komt naar Mechelen, maar nog nooit van hem gehoord. Is Nederlander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Bovenaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 14 minuten geleden zei Bogatyr: Wie kent Alessio Da Cruz? Komt naar Mechelen, maar nog nooit van hem gehoord. Is Nederlander. Schijnt een lastige jongen zijn. Speelde wel aardig bij Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten