DGremlin Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Belachelijke actie van de spelers. De man heeft een zware fout gemaakt en wordt daarvoor (terecht) gestraft en dan gaan ze even openlijk hun steun aan hem betuigen? Leuk voor de slachtoffers zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Echt he,. Je kan als speler/supporter ook gewoon niks zeggen en het laten overwaaien. Maar nee, expliciet je steun betuigen aan een zo'n vetzak. Leg dat maar eens uit aan je vrouwelijke supporters. Gouden schoen met veel kak aan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Vermeeren zou zijn transfer naar Spanje beethebben. Niet Barcelona, maar Atletico Madrid zou hem gaan vastleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Jammer dat hij naar zo'n lelijke club gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wat een vreselijke clubkeuze inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Leipzig paste beter in zijn stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Matte Smets speelt zondag z'n laatste wedstrijd in STVV-shirt. Zou naar Gent gaan. (bron: HBvL) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 3 uur geleden zei JoonsterkeBE: Matte Smets speelt zondag z'n laatste wedstrijd in STVV-shirt. Zou naar Gent gaan. (bron: HBvL) Zou een mooie transfer zijn en broodnodig voor Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Op 27-10-2023 om 11:52 zei Lensherr: Matte Smets in beeld bij 3 Duitse topclubs. Mijn scoutend oog zag het toch weer. @Bogatyr @Glenn08 Aan iedereen die mijn scoutend oog in vraag stelde! Gent is nog maar de tussenstop voor deze libero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari https://sporza.be/nl/2024/01/26/anderlecht-genk-moet-dan-toch-herspeeld-worden-klacht-van-club-brugge-is-verworpen~1706284084001/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 1 uur geleden zei rich ruzzian: https://sporza.be/nl/2024/01/26/anderlecht-genk-moet-dan-toch-herspeeld-worden-klacht-van-club-brugge-is-verworpen~1706284084001/ Dit vind ik echt een onbegrijpelijke en domme beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Citaat Genk ging in beroep bij de Disciplinaire Raad en krijgt daar nu wel gelijk. Die oordeelde dat "de scheidsrechter wel degelijk een vergissing heeft begaan in de toepassing van de spelregels, die de gang van het spel grondig heeft beïnvloed". "De wedstrijd moet herspeeld worden, omdat de score nog kon veranderen tussen het moment dat de vergissing werd begaan (de 23e minuut, red) en het einde van de match, in die mate dat de punten hierdoor mogelijk anders moesten worden toegekend." en dan Citaat Opnieuw verdedigde het Referee Department zich door het te bestempelen als een menselijke fout en dit wordt deze keer wél gevolgd door de Disciplinaire Raad. "Fouten van de VAR kunnen niet aangegrepen worden om achteraf de uitslag van een wedstrijd te betwisten", verwijst de Raad naar het VAR-protocol van het IFAB (het internationale orgaan dat waakt over het voetbalreglement). "Als iedereen verhaal zou kunnen halen tegen een VAR-interventie die achteraf foutief blijkt te zijn, dan is elk normaal verloop van een professionele voetbalcompetitie onmogelijk. Dan kun je bijna wekelijks uitslagen van wedstrijden aanvechten en kun je de competitie en rangschikking niet meer ernstig nemen." Deze twee uitspraken zijn toch totaal niet met elkaar te rijmen? Óf je bent van mening dat het verkeerd toepassen van de spelregels reden is om de wedstrijd te herspelen, óf je bent van mening dat je geen wedstrijden kunt herspelen op basis van foutieve beslissingen. Maar allebei, dat kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Hierdoor ga je vanaf nu de hele tijd klachten krijgen om een wedstrijd te herspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari PSV lees je mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Niet moeilijk dat iedereen lacht met het Belgische voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ronduit belachelijk. Maar prima. Ik wil de wedstrijd op Standard ook herspelen graag! Wat een stand up comedy show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 13 uur geleden zei PJHoutman: en dan Deze twee uitspraken zijn toch totaal niet met elkaar te rijmen? Óf je bent van mening dat het verkeerd toepassen van de spelregels reden is om de wedstrijd te herspelen, óf je bent van mening dat je geen wedstrijden kunt herspelen op basis van foutieve beslissingen. Maar allebei, dat kan niet. Ze zijn van mening dat je wedstrijden kunt laten herspelen op basis van een het foutief toepassen van de spelregels door de scheidsrechter, maar niet op basis van een foutieve beslissing/tussenkomst van de VAR. Dat is strict gezien wat ze zeggen en wel met elkaar te rijmen lijkt me. De beslissing om het opnieuw te spelen blijft belachelijk wat mij betreft. Vraag me af vanaf wanneer iets telt als het foutief toepassen van de spelregels. Niet fluiten voor een foutieve inworp, is dat ook het niet toepassen van de spelregels? Of geen gele kaart geven bij een schwalbe,... Een heel gevaarlijk precedent scheppen ze hiermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 8 minuten geleden zei FlyD: Ze zijn van mening dat je wedstrijden kunt laten herspelen op basis van een het foutief toepassen van de spelregels door de scheidsrechter, maar niet op basis van een foutieve beslissing/tussenkomst van de VAR. Dat is strict gezien wat ze zeggen en wel met elkaar te rijmen lijkt me. De beslissing om het opnieuw te spelen blijft belachelijk wat mij betreft. Vraag me af vanaf wanneer iets telt als het foutief toepassen van de spelregels. Niet fluiten voor een foutieve inworp, is dat ook het niet toepassen van de spelregels? Of geen gele kaart geven bij een schwalbe,... Een heel gevaarlijk precedent scheppen ze hiermee. Nee want da ga je over naar de interpretatie/niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 5 uur geleden zei Glenn08: Nee want da ga je over naar de interpretatie/niet gezien. Wel, de scheidsrechter had het niet gezien. Geen nood, deze beslissing wordt nog wel teruggedraaid. Er zal vast wel 1 iemand zitten met verstand daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 2 uur geleden zei Aaron21: Wel, de scheidsrechter had het niet gezien. Geen nood, deze beslissing wordt nog wel teruggedraaid. Er zal vast wel 1 iemand zitten met verstand daar. Onmogelijk. Die Anderlechtspelers staan naast Sor. Maar oke, we zullen wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 2 minuten geleden zei Glenn08: Onmogelijk. Die Anderlechtspelers staan naast Sor. Maar oke, we zullen wel zien. Ja, ik begrijp ook wel dat het fout is, maar de scheidsrechter had het niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 1 uur geleden zei Glenn08: Onmogelijk. Die Anderlechtspelers staan naast Sor. Maar oke, we zullen wel zien. Hier sta of kan je toch niet achter staan, of wel? Kom op, waar gaan we naartoe als we dit soort beslissingen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 1 uur geleden zei TomFsoccer: Hier sta of kan je toch niet achter staan, of wel? Kom op, waar gaan we naartoe als we dit soort beslissingen nemen. Ik sta erachter als er een dwaling is tegen het reglement ja. Ik heb niks tegen het afkeuren van de goal. Maar als je als var een juiste beslissing gaat herzien omdat je de regels niet kent... Dan mag je daarop terecht gewezen worden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Terechtgewezen prima, maar een wedstrijd herspelen is toch een gebed zonder end? Vooral; wat is dan sec het verschil tussen een ref die de spelregels niet kent, of een ref die de regels wel kent maar niet (correct) toepast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Het is ook alleen Genk en mensen die Genk supporter zijn die dit de juiste beslissing vinden. Al de rest in binnen en buitenland hebben een andere mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten