GAE EAGLES Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 KV Mechelen pakt de Croky cup, de underdog is met 1-2 te sterk voor Gent. Leuk om op een vrije woensdag midden op de dag te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 3 uur geleden zei GAE EAGLES: KV Mechelen pakt de Croky cup, de underdog is met 1-2 te sterk voor Gent. Leuk om op een vrije woensdag midden op de dag te kijken. meh. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Wat is de reden deze woensdag 14.30 te spelen? Nationale vrije dag ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 1 minuut geleden zei Rossi: Wat is de reden deze woensdag 14.30 te spelen? Nationale vrije dag ofzo? Dag van de arbeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Wat is de reden deze woensdag 14.30 te spelen? Nationale vrije dag ofzo? Half Europa is vrij behalve wij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Ah duidelijk, iets wat hier compleet onbelangrijk is en waar wij liever de verjaardag van die clown massaal vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2019 Share Geplaatst 1 mei 2019 Jep kan mij daar ook zo aan storen :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 mei 2019 Share Geplaatst 3 mei 2019 Mijn ploegje heeft net Antwerp verslagen met 4-0 en staat heel dicht bij de titel nu! Volgende wedstrijd tegen Brugge winnen en we zijn kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 mei 2019 Share Geplaatst 4 mei 2019 14 uur geleden zei glennix: Mijn ploegje heeft net Antwerp verslagen met 4-0 en staat heel dicht bij de titel nu! Volgende wedstrijd tegen Brugge winnen en we zijn kampioen. gelijkspel volstaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 Kwek verloren van Mechelen door 2 ex-Club spelers, nu verloren van Club door een ex-Mechelen speler. Altijd mooi. Op 3-5-2019 om 22:25 zei glennix: Mijn ploegje heeft net Antwerp verslagen met 4-0 en staat heel dicht bij de titel nu! Volgende wedstrijd tegen Brugge winnen en we zijn kampioen. Zie het nu niet meer fout lopen in ieder geval, ook al zouden wij volgende week winnen. Chapeau hoe ze bijna nog sterker zijn gaan spelen na vertrek van Pozuelo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 22 minuten geleden zei Simonsav: Kwek verloren van Mechelen door 2 ex-Club spelers, nu verloren van Club door een ex-Mechelen speler. Altijd mooi. Zie het nu niet meer fout lopen in ieder geval, ook al zouden wij volgende week winnen. Chapeau hoe ze bijna nog sterker zijn gaan spelen na vertrek van Pozuelo. hou eens je bek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 Het doet pijn, ik weet het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 12 uur geleden zei Aaron21: hou eens je bek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 (bewerkt) We hebben het geflikt, kampioenen !!!!! ?? Volgend seizoen Champions League !?? 16 mei 2019 bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 We hebben het geflikt, kampioenen !!!!! [emoji3][emoji3] Volgend seizoen Champions League ![emoji3][emoji3]Gefeliciteerd. Dik verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Lekker dichtbij misschien eens potje mee pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Nu hopen dat we deze groep kunnen samenhouden maar vrees dat een Trossard, Malinovsky, Samatta e.d. redelijk onhoudbaar zijn. @komodo25 Ohja, woon je niet zo ver van Genk af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 11 minuten geleden zei glennix: Nu hopen dat we deze groep kunnen samenhouden maar vrees dat een Trossard, Malinovsky, Samatta e.d. redelijk onhoudbaar zijn. @komodo25 Ohja, woon je niet zo ver van Genk af? Vanaf mijn huis 37 km tot het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Ben iig blij dat Brugge het niet geworden is. Laatste tijd wat spanningen met die blaaskaken. Voelden ons daar tegen Gent in februari ook totaal niet welkom itt andere keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 2 minuten geleden zei komodo25: Vanaf mijn huis 37 km tot het stadion Haha, das niet veel verder dan mij, woon zelf 24 km van het stadion. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Maar 7 km verder dan Aken blijkbaar. Volgend seizoen Genk, Eupen en Aken maar aandoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Ben iig blij dat Brugge het niet geworden is. Laatste tijd wat spanningen met die blaaskaken. Voelden ons daar tegen Gent in februari ook totaal niet welkom itt andere keren. En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 2 minuten geleden zei glennix: En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan... tja, Brugge heeft op zich geen slechte selectie. Las wel dat Vanaken in de picture staat in NL? Of dat op dit forum was of ergens anders weet ik niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Vanaken zou volgens de Belgische media ofwel naar de Premier League ofwel naar de Bundesliga kunnen/willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 12 minuten geleden zei komodo25: Maar 7 km verder dan Aken blijkbaar. Volgend seizoen Genk, Eupen en Aken maar aandoen Ik woon blijkbaar 45 km van het stadion van Maastricht en 55 km van het Philips stadion in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten