PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Scheids fluit ook gelijk. Ik dacht die gaat er geheid af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Maar geel:mrgy: https://i.gyazo.com/b4c11828fa12a54d1086110f7062caa9.gif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Ben eens benieuwd wat het zo op Anderlecht wordt. En of Stuivenberg echt gaat buiten liggen als ze hier verliezen. Club ondertussen rustig naar 30/33 :clap: Knappe cijfers. Denk dat we op basis van onze 2de helft wel een puntje hadden verdiend maar verliezen op Brugge is geen schande. Nu donderdag tegen Standard terug aanknopen met een driepunter graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Yannick Ferrera ontslagen bij Mechelen. Zat er ook aan te komen.. Ik vind het jammer als fan van Malinwa, maar dit seizoen werkt het gewoon niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Vind het jammer voor Ferrera, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel lachen vind voor Mechelen na die aanstellerij van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Vind het jammer voor Ferrera, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel lachen vind voor Mechelen na die aanstellerij van vorig jaar. Aanstellerij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Hein vindt het natrappen van Theo slechts licht:cab:. Moest eens tegen een van zijn spelers gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Genk away toch stilaan ons zwarte beest zeg. Bijna standaard verlies. Moet wel zeggen, het Genk uit de eerste helft was het sterkste wat we dit seizoen al zijn tegengekomen. Op basis van tweede helft hadden we wel een puntje verdiend imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 6/6 tegen Anderlecht en Brugge en op 5 punten van plaats 2. :-D:-D Rare competitie. Aidoo machien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Godver zeg Jankovic de nieuwe trainer, over uw supporters hopeloos belachelijk maken gesproken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Moet Yannick Ferrera weg voor zo'n prutser? Een sukkelaar, die bovendien vorig jaar in het midden van het seizoen ons vaarwel zei? Waarvan Johan Timmermans zelf zei dat hij zichzelf gelukkig prijsde dat hij toen vertrokken is? Want ze hadden nu toch een betere coach met Yannick Ferrera hé. Letterlijk gezegd. Je gaat dan ook nog eens volledig mee met de zin van de spelers. Je geeft een compleet verkeerd signaal. Trainer beu? Oké laten we hem boycotten en hem laten buiten smijten. Wie willen we? Ja terug Jankovic, daar trainen we weinig en kei plezant onder. De Witte zal wel weer glimlachen. Zijn plaatsje is weer verzekerd. Ik zie het ZEER somber in voor de rest van het seizoen. 1B wenkt. De deur staat al open. Zaterdag verliezen = ticketje boeken. Degoutant is dit. Ik ben diep, diep beschaamd in dit bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Moet Yannick Ferrera weg voor zo'n prutser? Een sukkelaar, die bovendien vorig jaar in het midden van het seizoen ons vaarwel zei? Waarvan Johan Timmermans zelf zei dat hij zichzelf gelukkig prijsde dat hij toen vertrokken is? Want ze hadden nu toch een betere coach met Yannick Ferrera hé. Letterlijk gezegd. Je gaat dan ook nog eens volledig mee met de zin van de spelers. Je geeft een compleet verkeerd signaal. Trainer beu? Oké laten we hem boycotten en hem laten buiten smijten. Wie willen we? Ja terug Jankovic, daar trainen we weinig en kei plezant onder. De Witte zal wel weer glimlachen. Zijn plaatsje is weer verzekerd. Ik zie het ZEER somber in voor de rest van het seizoen. 1B wenkt. De deur staat al open. Zaterdag verliezen = ticketje boeken. Degoutant is dit. Ik ben diep, diep beschaamd in dit bestuur. Heb veel van deze dingen ook op VK gelezen en kan me er alleen maar bij aansluiten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Heb veel van deze dingen ook op VK gelezen en kan me er alleen maar bij aansluiten! Haha, dat ben ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Die Sa Pinto mag ook oprotten hoor, wat een debiel is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 (bewerkt) Bwa. Kleurrijk figuur toch? Kan 'm wel appreciëren. Liever zo iemand dan zo'n grijze muis als pakweg Stuivenberg of zo, ik zeg maar iets. Zo'n Bölöni kan me ook wel bekoren. 30 november 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Goh valt neer alsof hij op een landmijn is gaan staan. Vind het maar een dwaas. De uitleg achteraf tijdens de persconferentie ook, lachwekkend. En dan ook afkomen met respect onder trainers, mekaar beschermen etc. Ga toch naar huis haha. Stuivenberg geef ik je gelijk in, da's om in slaap te vallen wanneer die zijn mond open trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Sa Pinto is gewoon een randdebiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Doet Nigel Pearson eigenlijk nog gekke dingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Zit die bij Leuven :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Doet Nigel Pearson eigenlijk nog gekke dingen? Voorlopig niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Ik als bobist, het geloof in de opper trainingskwaliteiten van Bobke Peeters, ben vereerd te verkondigen dat Bob Peeters een contract heeft getekend bij KVC Westerlo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Was daar vorig seizoen toch nog maar buiten gegooid? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Was daar vorig seizoen toch nog maar buiten gegooid? :D In september 2016 inderdaad, maar echte helden verrijzen! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten