Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ben eens benieuwd wat het zo op Anderlecht wordt. En of Stuivenberg echt gaat buiten liggen als ze hier verliezen.

Club ondertussen rustig naar 30/33 :clap:

Knappe cijfers. Denk dat we op basis van onze 2de helft wel een puntje hadden verdiend maar verliezen op Brugge is geen schande. Nu donderdag tegen Standard terug aanknopen met een driepunter graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet Yannick Ferrera weg voor zo'n prutser? Een sukkelaar, die bovendien vorig jaar in het midden van het seizoen ons vaarwel zei? Waarvan Johan Timmermans zelf zei dat hij zichzelf gelukkig prijsde dat hij toen vertrokken is? Want ze hadden nu toch een betere coach met Yannick Ferrera hé. Letterlijk gezegd.

Je gaat dan ook nog eens volledig mee met de zin van de spelers. Je geeft een compleet verkeerd signaal. Trainer beu? Oké laten we hem boycotten en hem laten buiten smijten. Wie willen we? Ja terug Jankovic, daar trainen we weinig en kei plezant onder. De Witte zal wel weer glimlachen. Zijn plaatsje is weer verzekerd.

Ik zie het ZEER somber in voor de rest van het seizoen. 1B wenkt. De deur staat al open. Zaterdag verliezen = ticketje boeken.

Degoutant is dit. Ik ben diep, diep beschaamd in dit bestuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet Yannick Ferrera weg voor zo'n prutser? Een sukkelaar, die bovendien vorig jaar in het midden van het seizoen ons vaarwel zei? Waarvan Johan Timmermans zelf zei dat hij zichzelf gelukkig prijsde dat hij toen vertrokken is? Want ze hadden nu toch een betere coach met Yannick Ferrera hé. Letterlijk gezegd.

Je gaat dan ook nog eens volledig mee met de zin van de spelers. Je geeft een compleet verkeerd signaal. Trainer beu? Oké laten we hem boycotten en hem laten buiten smijten. Wie willen we? Ja terug Jankovic, daar trainen we weinig en kei plezant onder. De Witte zal wel weer glimlachen. Zijn plaatsje is weer verzekerd.

Ik zie het ZEER somber in voor de rest van het seizoen. 1B wenkt. De deur staat al open. Zaterdag verliezen = ticketje boeken.

Degoutant is dit. Ik ben diep, diep beschaamd in dit bestuur.

Heb veel van deze dingen ook op VK gelezen en kan me er alleen maar bij aansluiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh valt neer alsof hij op een landmijn is gaan staan. Vind het maar een dwaas. De uitleg achteraf tijdens de persconferentie ook, lachwekkend. En dan ook afkomen met respect onder trainers, mekaar beschermen etc. Ga toch naar huis haha. Stuivenberg geef ik je gelijk in, da's om in slaap te vallen wanneer die zijn mond open trekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites