Vitesse88 Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Goede speler ja. Heel snel en goed in 1-1 actie. Ik vind hem wel te vaak in de bal komen ipv de diepte te zoeken. 2 miljoen zou die kosten, prima prijs. Heeft ze toch ook behoorlijk onmogelijk gemaakt in Nijmegen? Hoe zie jij dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Heeft ze toch ook behoorlijk onmogelijk gemaakt in Nijmegen? Hoe zie jij dat? Ik kan me er totaal geen druk om maken. Hij had een Jupiler League contract bij ons toen Leeds United vorig jaar concrete interesse in hem had en een, in vergelijking met zijn NEC-contract, verschrikkelijk goed salaris voorschotelde. Dat weigerde NEC en daar was Limbombe heel teleurgesteld over, wat gewoon logisch is. Heeft toen twee weken niet gespeeld. Niet netjes, maar wel begrijpelijk. Vervolgens werd vorige zomer de afspraak gemaakt dat hij deze zomer bij een goed bod mocht vertrekken. In zekere zin moest Limbombe vertrekken, want NEC heeft gewoon het geld nodig. NEC werkt dit seizoen met een spelersbegroting van drie miljoen en er zijn nog een hoop schulden. We moeten uiterlijk september volgend jaar uit categorie 1 zijn, anders komen we in de problemen met de licentie. Als je dan een speler voor twee miljoen kunt verkopen heb je geen keuze. Waren meerdere clubs met interesse, Limbombe wilde per se naar Brugge. Probleem was dat Brugge minder bood dan de andere clubs waardoor NEC dat bod logischerwijs afwees. Daarover werd Limbombe boos, kan ik ook wel begrijpen hoor. Als speler wil je ook gewoon inspraak hebben in waar je gaat spelen. Uiteindelijk heeft Brugge de vraagprijs geboden, is prima zo voor alle partijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Dat is een prima verklaring inderdaad, nee maar dan is het gewoon win-win voor iedereen. Spelersbegroting van 3 miljoen is wel erg weinig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Limbombe kan voetballen, maar zijn kopje wilt soms niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Klinkt als Gedoz :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Heeft nog lang geduurd. Pas na 11 minuten eerste elleboog van Santini dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Niet slim van Vanaken dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Joske :love: hallow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Hoho :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Ruuuuuuuuuuuuudje wat een goal hoor :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Heerlijke 2de helft zeg. Ziet er goed uit nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Ik wil hier ni de verzuurde mens komen uithangen maar kan er aub gestopt worden met dat geklap? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Eens hoor, maar ik vrees dat je het letterlijk overal gaat moeten aanhoren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Standard ontstellend zwak. Die Miya is echt geen basismateriaal, net als Arslanagic en de backs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Standard ontstellend zwak. Die Miya is echt geen basismateriaal, net als Arslanagic en de backs Vreselijk he. Daar staat toch gewoon niets op dat veld? Wat een boeltje toch. Heel knappe goals van Club wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Makkelijke winst eigenlijk nog :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Goh wat blijft die Simons een fenomeen he (dat 'ie überhaupt nog aan het voetballen is). Laatste tien minuten gekeken overigens. Van plan de Eerste Klasse wat intensiever te gaan volgen, laatste paar jaar echt heel slecht gevolgd. Enkel uitslagen en tussenstand checken, zag zelden beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Die denswil he, enorm sterk weer. 1 keer concentratieverlies die wel direct tot een doelpunt leidde, maar voor de rest zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Dat is een prima verklaring inderdaad, nee maar dan is het gewoon win-win voor iedereen. Spelersbegroting van 3 miljoen is wel erg weinig zeg. Toen we degradeerden was het 5 miljoen, vorig jaar 3,5. Wordt dus een zwaar seizoen. Vandaag met 5-1 verloren van Zulte Waregem, geen geweldige ploeg geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Toen we degradeerden was het 5 miljoen, vorig jaar 3,5. Wordt dus een zwaar seizoen. Vandaag met 5-1 verloren van Zulte Waregem, geen geweldige ploeg geloof ik. Hebben wel goed ingekocht deze zomer, schat dat ze zevende gaan worden dit seizoen. Dus geen schande dat je daar van verliest, alleen de uitslag is mss wat overdreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Hey jongens, wat is het Spielverlagerung/Catenaccio van België? Bestaat zoiets? Zeg maar een voetbalblog dat wat dieper op tactiek en achtergronden ingaat. Zou chill zijn als iemand iets weet :) Dat bestaat (zover ik weet) helaas niet, echt een schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 (bewerkt) Voetbalbladen/blogs zijn in België sowieso al schaars. 24 juli 2016 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Hey jongens, wat is het Spielverlagerung/Catenaccio van België? Bestaat zoiets? Zeg maar een voetbalblog dat wat dieper op tactiek en achtergronden ingaat. Zou chill zijn als iemand iets weet :) Dat bestaat (zover ik weet) helaas niet, echt een schande https://langebal.wordpress.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 https://langebal.wordpress.com/ Leuk bedankt! (y) Vandaag eerste match van KVM gezien dit seizoen (op fandag tegen Iraklis). Positief verrast met het voetbal dat ik vandaag zag. Onze kern is echt wel beter uitgebalanceerd dan vorig seizoen. Schouterden vandaag voor mij man van de match. Ontzettend veel gewerkt, zowel aanvallend als verdedigend, steeds aanspeelbaar, speelt met de blik vooruit (net als El Messaoudi trouwens, sterk gespeeld deze jonge gast) en paar heel goeie voorzetten. Veel beter dan Claes. Verder lijkt Filipovic een heerlijke aankoop, zit overal tussen, speelt met veel druk op de man en heeft een goeie balbehandeling. Verademing tov Steven. Kolovos gaat ook een schot in de roos worden. Croizet ongelukkig begonnen, maar nadien sterk herpakt met enkele mooie flitsen van zijn kant. Vanlerberghe en Bjelica vond ik vandaag ook héél sterk, en Rits en Crepulja waren ook echt goed. Paulussen was de minste van de hoop vond ik, als je zag wat Schouterden op links bracht en je ziet wat "onze witte" op rechts dan doet... Sja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Buyens heeft aangegeven te willen vertrekken.:< Verder zouden Taravel en Khomutov( een Oekrainse tester van 18, CM) deze week (eindelijk) hun contract ondertekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten