Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Dadelijk Southpaw kijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2015 Dadelijk Southpaw kijken. :) Veel plezier. Vond hem zelf wel erg tegenvallen. Echt een gevalletje trailer=film. September Films 85. Dheepan (Jacques Audiard, 2015) :: 7.4 86. The Man from U.N.C.L.E. (Guy Ritchie, 2015) :: 7.0 87. Southpaw (Antoine Fuqua, 2015) :: 6.4 88. The World's End (Edgar Wright, 2013) :: 7.0 89. Amy (Asif Kapadia, 2015) :: 8.2 Statistieken Totaal 5 films (maandgemiddelde: 9.6) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 5. Totale speelduur: 586 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: Amy (8.2, 14de dit jaar). Slechtst beoordeeld: Southpaw (6.4). Media-verdeling 4. 1. Mager maandje qua films. Ik kijk wel heel veel series maar sinds Netflix houd ik dat niet meer bij of amper op WIW ;) Oktober Films 90. The Martian (Ridley Scott, 2015) :: 6.2 91. Black Mass (Scott Cooper, 2015) :: 7.2 Statistieken Totaal 2 films (maandgemiddelde: 8.8) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 2. Totale speelduur: 263 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: Black Mass (7.2, 52ste dit jaar). Slechtst beoordeeld: The Martian (6.2). Media-verdeling 2. Black Mass Depp is eindelijk serieus eens goed maar het is niet echt een vernieuwende film binnen het genre. Vrij monotoom en niet heel verrassend. The Martian is gewoon typisch Amerikaans. Na Interstellar, Saving Private Ryan weer een film waarbij Amerika Matt Damon moet redden. Hij is wel grappig maar nooit echt spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Ik heb gisteren ook The Martian gezien in de bios, mijn 3D-ontmaagding. :huhu: Vond het wel een leuke film, maar zeker niet zo goed als de gemiddelde IMDB bezoeker. Ik miste vooral [tekst]eenzaamheidsgevoel bij Damon. Hij maakt gedurende de hele film overal een grapje van. Wel leuk hoor, maar als je zo lang helemaal alleen bent heb je toch ook wel af en toe depressieve momenten lijkt me. Verder was die reddingsactie inderdaad weer typisch Amerikaans[/tekst], houd ik niet zo van. Ben sowieso niet zo'n fan van science fiction ook, misschien dat het daar aan ligt. Ik heb 'm een 7 gegeven op IMDB, want het is wel een leuk verhaal op zich en het kijkt lekker weg, plus er zitten een aantal geinige momenten in. Ook een beetje vanwege het interessante onderwerp en de mooie beelden. 6 oktober 2015 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Mad Max: Fury Road gezien zojuist. Is misschien meer een bioscoopfilm maar hebben een aardig grote tv hier staan met prima geluid dus dat was goed genoeg. De film, tja. Als je een film die enkel en alleen bestaat uit coole voertuigen die elkaar achtervolgen interessant kan maken doe je iets goed, was fijn kijkvermaak. Duurde alleen wat lang want, ja, zoals ik al zei, het was een film die bestond uit voertuigen die achter elkaar aan reden ;c 6,5'je, prima cijfer voor een film als deze wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Plemya echt zeer goede film. 8,5/10 gegeven met ruimte op meer. Vind hem zeer pakkend, en hoort zeker bij het rijtje selecte topfilms dat ik gezien heb. Realistisch, rauw, pakkend, gruwelijk. Origineel en gewaagd ook. Ik vind hem eigenlijk gruwelijk onderschat eerlijk gezegd. Qua beleving doet het me denken aan enter the void. 7 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2015 The Green Prince Hele gave documentaire over Mosab Hassan Yousef de zoon van de Hamas leider Sheikh Hassan Yousef als spion voor Shin Beth de Israëlische veiligheidsdienst/CIA gaat werken. Erg gave documentaire ook het hele aspect van Mosab en zijn handler Gonen Ben Yithzak is erg interessant. Erg onder de indruk van wat Mosab allemaal heeft moeten doorstaan en heeft moeten doen. 8.4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Labor Day gekeken. Was inmiddels al de vierde Reitman die ik zag en wat mij betreft de minste tot nu toe. Zit haast niks van dat lichte, luchtige, humoristische in van zijn andere films en dat is toch waar ik een beetje voor gevallen ben bij zijn andere films. De stijl blijft me echter bevallen en er zat zo nu en dan hele goede spanningsopbouw in, dus dat was mooi meegenomen. Nipte voldoende was het wel waard. M'n cijfers voor z'n films btw: Up in the Air 7.5 Thank You for Smoking 7 Juno 6.5 Labor Day 6 Al vond ik een Juno wel veel beter dan Labor Day maar die moet ik misschien ook nog maar eens herkijken, is lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Dope is nu 'beschikbaar'. Zeker de moeite waard. Opening is gelijk goed. :< [YOUTUBE]YXdDVQnFG2k[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 September Films 6. Festen (Thomas Vinterberg, 1998) :: 6.3 7. Iron Man 3 (Shane Black, 2013) :: 7.1 8. Relatos salvajes (Damián Szifrón, 2014) :: 9.5 9. Whiplash (Damien Chazelle, 2014) :: 8.6 Series 10. Band of Brothers - Seizoen 1 (Stephen Ambrose, 2001) :: 9.9 Statistieken Totaal 4 films (maandgemiddelde: 3.0) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 4. Totale speelduur: 463 min. Aantal films / series herzien: 2. Best beoordeeld: Band of Brothers - Seizoen 1 (9.9, 1ste dit jaar). Slechtst beoordeeld: Festen (6.3). Media-verdeling 1. 3. 1./title/tt0185906/]Band of Brothers - Seizoen 1[/url] (Stephen Ambrose, 2001) :: 9.9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 6. Festen (Thomas Vinterberg, 1998) :: 6.3 7. Iron Man 3 (Shane Black, 2013) :: 7.1 ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 iron man 3 heeft bij maar 5, iron man 2 heeft een 2 of 3 en de eerste iron man een 7 en was een tijdje mijn favoriete superheldenfilm en nog altijd mijn marvelfavoriet =p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2015 Labor Day gekeken. Was inmiddels al de vierde Reitman die ik zag en wat mij betreft de minste tot nu toe. Zit haast niks van dat lichte, luchtige, humoristische in van zijn andere films en dat is toch waar ik een beetje voor gevallen ben bij zijn andere films. De stijl blijft me echter bevallen en er zat zo nu en dan hele goede spanningsopbouw in, dus dat was mooi meegenomen. Nipte voldoende was het wel waard. M'n cijfers voor z'n films btw: Up in the Air 7.5 Thank You for Smoking 7 Juno 6.5 Labor Day 6 Al vond ik een Juno wel veel beter dan Labor Day maar die moet ik misschien ook nog maar eens herkijken, is lang geleden. Juno 6.5 is te laag vriend, kan echt niet. Heerlijk filmpje... Alleen al voor J.K Simmons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Nou in dat geval een 6.6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Maak ik potverdomme zelf wel uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik ging van het weekend met vrienden naar de bioscoop, wist niet welke film ze hadden geboekt. Bleken ze kaarten voor Transporter te hebben gekocht, zonder Jason Statham en met Daario Naharis (de echte). Nou had ik er al geen al te hoge verwachtingen van, maar zelfs voor een simpele actiefilm vond ik het echt een boutfilm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 pff twee uur vervelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 http://www.popcorngarage.com/ [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; en de rest. 66 cultfilms in een, zag hem net op Metro staan. Ben benieuwd naar jullie scores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Standbeeld voor Villeneuve hoor. [spoiler=mini mini mini spoiler]Wat een geniale film was dat. Die intro was al meteen raak en dan kort daarna nog die missie waarbij ze die gast oppikte _O_ Oh ja en die soundtrack was prima, zorgde voor een dreigende sfeer. Woensdag of vrijdag nog maar een keer gaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 http://www.popcorngarage.com/ [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; en de rest. 66 cultfilms in een, zag hem net op Metro staan. Ben benieuwd naar jullie scores. Grappig. Ga er morgen eens naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Ik kwam tot 25, maar goed hoop klassiekers nog niet gezien, want had zelfs vaak geen idee waar ik naar moest zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2015 The Walk, Moment suprème werd zelfs vervelend. Viel erg tegen. Geen kots neigingen gehad, ondanks 3D en Imax 6.5 Sicario Geweldig. Villeneuve begint een van me favoriete 30 regisseurs te worden. Blunt haar personage ondergaat echt een transformatie qua karakter en mentale gesteldheid. Del Toro is heel tof. 8.5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 (bewerkt) Lila dit ca gekeken. Zeer aangename film. 7,5 - 8/10. Ik heb trouwens maar 7, maar vind zoiets erg lastog [tekst]toy story, the terminator, scream, friday the 13th, the kid, wallie en total recall gevonden :D [/tekst] http://www.indiewire.com/article/2016-oscar-predictions-20150312 eerste kijk op de oscars, vooral voor foreign language film staan er heel wat tips op. Heb een noorse film over een waargebeurde tsunami toegevoegd op mijn watchlist, eens zien of ze het beter kunnen dan de Amerikanen :p Mustang en een Hongaarse film bij de favorieten daar. http://www.bokehthemovie.com/ Deze film lijkt me ook wat. Kijk ik echt naar uit om die te zien. (staat een trailer op) 10 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Straks naar Sicario. Partijtje zin aan zeg (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Goh, gister Mad Max: Fury Road gekeken. Lang geleden dat ik een film heb gezien waar zoveel actie in voor kwam :cab: Was blij dat er na een half uurtje even een rustiger stukje kwam ghehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Closer ook een goede film! :) Achtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten