Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik vind Zabaleta en Kolarov niet echt wereldtoppers ofzo. Dan vind ik Baines en Coleman pakweg beter. Maar lekker team hebben ze wel ja. Ben er nog niet van overtuigd dat De Bruyne bij het spel van City past, vermits De Bruyne toch ruimte nodig heeft en City zeer dominant speelt met korte passing. Maar wel leuk dat ik hem nu wekelijks ga zien spelen :<

Zabaleta is verdedigend ijzersterk. Ze combineren dat bij City goed door Kolarov juist wat aanvallender te laten zijn. Waar juist zijn kracht ligt met zijn uitstekende schot en voorzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10/CM/MR/AMR genoeg keuze ;)

Arsenal schijnt ook Yarmolenko en Draxler te willen. Dus dan kan Gotze ook wel..

Gotze op rechtsbuiten is pure verkrachting. En Ramsey en Santi dan?

Yarmolenko en Draxler zijn overigens wingers. Geen spelbepalers zoals Gotze, dus hoezo kan dat ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gotze op rechtsbuiten is pure verkrachting. En Ramsey en Santi dan?

Yarmolenko en Draxler zijn overigens wingers. Geen spelbepalers zoals Gotze, dus hoezo kan dat ook wel.

Santi staat al erg lang CM. Ramsey is ook van nature bepaald geen AMR eerder AMC maar staat wel veel AMR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites