Root Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Volgens mij zoekt Juve juist een trequartista, toch? [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Een trequartista is een nummer 10, met weinig verdedigend aspect en vooral aanvallend vernuft. Spelers als Riquelme en Aimar bijvoorbeeld. Cuadrado is dus verre van een trequartista, maar gewoon een ordinaire powerhouse op de flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Traditioneel ja. Maar ze zoeken iemand voor die positie dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 :D Ik zag het ergens op Facebook langsvliegen. The Sun ofzo, dus dat zegt op zich weinig, maar het is niet onmogelijk. Cuadrado zit meer op de bank dan wat anders en in Italië heeft hij nog een goede naam. Bovendien kan hij mooi Liechtsteiner (32 jaar ofzo al?) dan mooi aflossen op de rechterflank. Denk wel dat t een goede transfer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ik vind hem als rechtermiddenvelder beter dan als verdediger. Maar zou verder wel een prima transfer zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Die Lichtsteiner vind ik ook echt tekort komen voor Juventus, voetballend dan. Met zijn bizarre loopvermogen maakt hij wel een hele hoop goed natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ooit nog bijna bij Madrid gespeeld Ik zag het ergens op Facebook langsvliegen. The Sun ofzo, dus dat zegt op zich weinig, maar het is niet onmogelijk. Cuadrado zit meer op de bank dan wat anders en in Italië heeft hij nog een goede naam. Maarjah hij valt wel in in één van de belangrijkste wedstrijden in de PL qua tegenstander; dus zo kansloos is zijn positie in London niet blijkbaar. Al zijn ze niet tevreden over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ik zei het de dag dat ze hem kochten ook al, Cuadrado past gewoon totaal niet in het spel van Chelsea. Je hebt daar net Oscar, Willian en Hazard die wat door elkaar liepen en lekker voetbalden. Enige dat ze konden doen was misschien Willian upgraden. Maar die Cuadrado is gewoon een blind paard, voetballend helemaal niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Alex Sandro op weg naar Juve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Krijgen ook wel een ziek elftal zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ze missen daar nog een trequartista ;c. Götze, Eriksen en Isco worden genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Berlusconi heeft Ibrahimovic persoonlijk utgenodigd voor een transfer naar Milan. Lijkt me done deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Van Gaal en Ibra zullen nog wel problemen hebben maar het lijkt me voor United toch een behoorlijk goede spits, dan zou Rooney op 10 kunnen gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Wolfsburg heeft o.a. Ziyech op de korrel in het geval dat De Bruyne zou vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Berlusconi heeft Ibrahimovic persoonlijk utgenodigd voor een transfer naar Milan. Lijkt me done deal. Zie Ibra niet zo snel verkassen naar Milan hoor als hij nog ergens prijzen wilt winnen is het bij PSG wel. Twijfel of hij bij een middenmotor van de Serie A wilt spelen. AC Milan heeft ook totaal echt mega verrote spelers. Enige wat hem kan overhalen is nu nog een 4 jarig contract ofzo. Maar denk dat hij ook niet echt meer wakker ligt van geld (zie schoenensponsor drama met Nike een jaar geleden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zie Ibra niet zo snel verkassen naar Milan hoor als hij nog ergens prijzen wilt winnen is het bij PSG wel. Twijfel of hij bij een middenmotor van de Serie A wilt spelen. AC Milan heeft ook totaal echt mega verrote spelers. Enige wat hem kan overhalen is nu nog een 4 jarig contract ofzo. Maar denk dat hij ook niet echt meer wakker ligt van geld (zie schoenensponsor drama met Nike een jaar geleden). Dacht ik ook al aan maar PSG heeft gemeld dat hij mag vertrekken aangezien hij nog een 1-jarig contract heeft. Plus hij had altijd een goede band met die Italiaanse maffia familie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 'Middenmotor' Hebben negentig miljoen geïnvesteerd in nieuwe spelers. Maar ze hebben Bacca en Luiz Adriano al... dus vreemde move zou 't zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Dacht ik ook al aan maar PSG heeft gemeld dat hij mag vertrekken aangezien hij nog een 1-jarig contract heeft. Plus hij had altijd een goede band met die Italiaanse maffia familie. Denk dan dat hij eerder transfervrij komt na dit seizoen. 'Middenmotor' Hebben negentig miljoen geïnvesteerd in nieuwe spelers. Maar ze hebben Bacca en Luiz Adriano al... dus vreemde move zou 't zijn. Spelen geen Europees en bij AC Milan is het altijd maar eerst afwachten hoe ze presteren met de aankopen die ze gedaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Sowieso, in sportterminologie is het "middenmoter." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) Denk dan dat hij eerder transfervrij komt na dit seizoen. Spelen geen Europees en bij AC Milan is het altijd maar eerst afwachten hoe ze presteren met de aankopen die ze gedaan hebben. Tja dat is het altijd. Als Ibra lekker wat centjes krijgt en Milaan leuker vindt dan Parijs gaat ie daar gewoon spelen. Interesseert het hem nou welke plaatsen Milan is geëindigd. 19 augustus 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Tja dat is het altijd. Als Ibra lekker wat centjes krijgt en hij vindt Milaan leuker dan Parijs gaat ie daar gewoon spelen. Interesseert het hem nou welke plaatsen Milan is geëindigd. True, maar ik denk dat hij zich nog wel bezig houdt dat dit de laatste kans is om de CL te winnen, vooral nu met de komst van Di Maria. Kans is toch wel groot dat hij na zijn contract alsnog naar Milan kan omdat die pizzabakker waarschijnlijk wel goede connecties daar heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Als PSG van hem af wil heeft hij niet veel keus. United en Arsenal schijnen 'm ook te willen, zie hem alleen nooit onder die trainers werken. (http://www.vi.nl/nieuws/zlatan-in-manchester-zou-ik-veel-ruzie-hebben-met-van-gaal.htm bijv). Met een Mourinho heeft hij wel een goede band maar die heeft hem totaal niet nodig. Enigste optie blijft dan Milan, of MLS. :cab: City zie ik hem niet heen gaan, totaal geen club voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Volgens de BILD heeft United een bod van 85 miljoen euro neergelegd bij Bayern Munchen voor Thomas Müller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Youri was dan wel weer goed geïnformeerd afgelopen zondag :-D Wat een lapzwans is dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) Zou het niet doen als ik Muller was. Heeft nu alles wat hij wil, speelt in Duitsland, zijn club, speelt vaak basis en dan ga je naar Engeland. Snap niet dat je Youri serieus zou nemen.. Die gozer hoor ik nooit iets deskundig zeggen. 2 september 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten