Antwerp1 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wie gaat Napoli halen als vervanger? Of speelde hij al niet zoveel meer? Speelde vorig seizoen niet echt op z'n topniveau en zat vaak op de bank, al lag dat meer aan andere factoren (gezien ook de hele verdediging, Hamsik en Higuain niet op hun beste kunnen presteerden, en David Lopez en Jorginho centraal op het middenveld ook maar zozo was). Als vervanger hebben ze wel Allan gehaald van Udinese, en Valdifiori al weet ik niet of dat een meer defensieve of aanvallende speler is. Allan is wel goed, maar een Inler in vorm is wel een verlies imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Stans van Excelsior naar Heerenveen. Althans ik hoorde gisteren uit betrouwbare bron dat Heerenveen en zaakwaarnemer in gesprek zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 DUs omdat ze met zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn betekent het meteen dat hij tekent :cab: Wat moet Heerenveen sowieso met nog een spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Huh? Leuke speler hoor, maar we hebben al teveel middenvelders/aanvallers. Ik was net blij dat van Amersfoort naar Almere ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 DUs omdat ze met zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn betekent het meteen dat hij tekent :cab: Wat moet Heerenveen sowieso met nog een spits? Stans is een middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Dan al helemaal overbodig, we hebben al 5 spelers voor 3 posities en dan reken ik de spelers van Jong Heerenveen nog niet eens mee. Daar loopt Amin, een groot talent, ook nog op de deur te kloppen. Van den Berg, van den Boomen, Thern, Namli, Thorsby en Amin dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Stans is een 10. Zou de plek van De Roon in de selectie op moeten vullen. Overigens twijfelt Stans zelf nog wel, omdat hij bij Heerenveen ongetwijfeld op de bank zal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 De Roon was een 6. We hebben Thern, Namli en Zahovic voor de 10. Maar eigenlijk speelt Heerenveen zonder een echte 10 4-1-2-3, met een verdedigende middenvelder en twee centrale mannen + vleugelspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Daarom had ik het ook over de plek in de selectie. Verder: Ik geef ook alleen maar door wat ik gehoord heb uit een betrouwbare bron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 #RogerGarcia #transfernieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Haha. ;c Alleen had RG het altijd van een forum en heb ik het van iemand uit de omgeving van Stans. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 #Anonieme #bronnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Haha. ;c Alleen had RG het altijd van een forum en heb ik het van iemand uit de omgeving van Stans. ;) Maar om je post dan te beginnen met 'Stans van Excelsior naar Heerenveen' lijkt me een beetje voorbarig. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 [twitter]633256753837293568[/twitter] Rüdiger van VfB Stuttgart naar AS Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 De Roon was een 6. We hebben Thern, Namli en Zahovic voor de 10. Maar eigenlijk speelt Heerenveen zonder een echte 10 4-1-2-3, met een verdedigende middenvelder en twee centrale mannen + vleugelspelers. Zou het niet inspelen op een eventueel vertrek van vd Berg kunnen betekenen? Die speelde toch altijd als meest 'aanvallende' middenvelder? Zou 't anders niet snappen met jullie huidige middenveld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Zou het niet inspelen op een eventueel vertrek van vd Berg kunnen betekenen? Die speelde toch altijd als meest 'aanvallende' middenvelder? Zou 't anders niet snappen met jullie huidige middenveld... Ik hoop het, vd Berg is veruit de minste van iedereen en hij is nog aanvoerder ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ben benieuwd of die Stans een stap hoger aan kan. Ik zie Excelsior nooit live, maar in de samenvattingen doet hij vaak leuke dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Zou het niet inspelen op een eventueel vertrek van vd Berg kunnen betekenen? Die speelde toch altijd als meest 'aanvallende' middenvelder? Zou 't anders niet snappen met jullie huidige middenveld... Wellicht is MM's "betrouwbare" bron niet zo heel betrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Dat zal dan blijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Maar om je post dan te beginnen met 'Stans van Excelsior naar Heerenveen' lijkt me een beetje voorbarig. ;) Alles voor de clicks hè. Maar serieus, ik vind het leuk dat hij dat hier mededeelt. We zullen zien of het uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Overigens niet echt netjes t.o.v. zijn bron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) nvm 17 augustus 2015 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goh, je zou bijna bang worden om een gerucht hier te posten als je ziet hoe sommige figuren gelijk los gaan :cab: Om d'r toch maar eentje te posten dan... Juventus zou Cuadrado willen losweken bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Van wie heb je dat? :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 :D Ik zag het ergens op Facebook langsvliegen. The Sun ofzo, dus dat zegt op zich weinig, maar het is niet onmogelijk. Cuadrado zit meer op de bank dan wat anders en in Italië heeft hij nog een goede naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten