Richarð. Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Wat is dit voor een vraag joh? :D Geen idee, vind dat One Direction wel een enkel leuk nummer heeft. Maar valt toch niet te vergelijken. Het is allemaal beter dan Drake iig. one way or another vind ik nog mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Dat is een cover :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Story of my life vind ik wel lekker klinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2015 (bewerkt) Ronde 4 - Poules 25 t/m 32 We gaan nu over naar het vierde deel van de eerste afvalronde (de poulefase). In de poulefase zijn er 32 poules met 6 namen per poule. Van deze 6 gaan er maar 2 (!) door naar de volgende afvalronde. Dus iedere poule is een poule des doods. Hoe te stemmen? Je mag per poule aangeven welke artiesten je graag door ziet gaan naar de laatste 64, je mag per poule maximaal 3 selecteren. Minder mag ook. Ik kan mij zo voorstellen dat jullie niet alle artiesten bij naam kennen, zo zijn er bijvoorbeeld een aantal artiesten die vooral naam hebben gemaakt met een band. Ik zou zeggen, neem de tijd even om 1 of 2 nummertjes per artiest te luisteren wanneer je ze niet kent en wel een kans wil geven. Om jullie wat te helpen heb ik per artiest even genoemd waarvan ze met name bekend zijn (solo of bandnaam), dit heb ik gedaan op basis van mijn eigen inschatting. Motivaties bij jullie stemmen hoeven bij deze ronde nog niet. Deadline: Een echte deadline heb ik niet, het zal een paar dagen duren. Dit hangt af van jullie activiteit en mijn beschikbaarheid. Het absolute minimum voor het aantal stemmers is 10 per ronde. Groep 25 Amos Lee (solo) Ella Fitzgerald (solo) Glennis Grace (solo) Jimi Hendrix (solo) Nils Frahm (solo) Rein Fuks (Pia Fraus) Groep 26 Django Wagner (solo) Don McLean (solo) James Vincent McMorrow (solo) Joe Bonamassa (Black Country Communion) Mikael Åkerfeldt*(Opeth) Phil Collins (solo) Groep 27 Damien Jurado (solo) Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Paul de Munnik (Acda & de Munnik) Robbie Williams (solo) Slug (Atmosphere) Groep 28 Efrim Menuck (Godspeed You!) Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Man from the South (solo) Oliver Heldens (solo) Princess Chelsea (solo) Groep 29 Harrison Stafford (solo) Marilyn Manson (solo) Muddy Waters (solo) Ryan Adams (solo) Thomas Acda (Acda & de Munnik) Willie Wartaal (JvT) Groep 30 Damian Marley (solo) Fela Kuti (solo) J Mascis (Dinosaur Jr) Mauro Pawlovski (dEUS) Q-tip (A Tribe Called Quest) Stromae (solo) Groep 31 Azealia Banks (solo) Kane Strang (solo) Mike Oldfield (solo) Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Ornette Coleman (solo) Groep 32 Kylie Minogue (solo) Moby (solo) Neige (Alcest) Patti Smith (solo) Paul Banks*(Interpol) Rick Astley (solo) [spoiler='Mentions van personen die gereageerd hebben'] [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=14230]Vahnstad[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; 8 augustus 2015 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 pff had gehoopt dat ik iets meer tijd kreeg, maar goed aangezien ik toch bijna niemand kende uit de derde ronde, maakt het niet uit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 27 Robbie Williams (solo) Groep 28 Oliver Heldens (solo) Groep 30 Stromae (solo) ( Rest ken ik niet of enkel qua naam (jimi hendrickx en gitarist eric clapton) of vind ik niet goed (kylie minogue en damian marley). Als ik tijd heb luister ik de rest wel, anders zal het in de volgende ronde zijn (ko rondes) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Ella Fitzgerald (solo) Jimi Hendrix (solo) Groep 26 James Vincent McMorrow (solo) Joe Bonamassa (Black Country Communion) Phil Collins (solo) Groep 27 Damien Jurado (solo) Jeff Tweedy (Wilco)) Robbie Williams (solo) Groep 28 Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Groep 29 Marilyn Manson (solo) Muddy Waters (solo) Groep 30 Fela Kuti (solo) Q-tip (A Tribe Called Quest) Groep 31 Neil Young (solo) Ornette Coleman (solo) Groep 32 Moby (solo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2015 pff had gehoopt dat ik iets meer tijd kreeg, maar goed aangezien ik toch bijna niemand kende uit de derde ronde, maakt het niet uit.. Mag je alsnog wel doen hoor, ronde 3. Ik heb de resultaten nog niet verwerkt en hier nog niks over gepost. Ga eerst je FMovie top 100 maar maken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Jimi Hendrix (solo) Nils Frahm (solo) Groep 26 James Vincent McMorrow (solo) Joe Bonamassa (Black Country Communion) Mikael Åkerfeldt*(Opeth) Groep 27 Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Slug (Atmosphere) Groep 28 Efrim Menuck (Godspeed You!) Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Groep 29 Ryan Adams (solo) Groep 30 - Groep 31 Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Groep 32 Moby (solo) Patti Smith (solo) Paul Banks*(Interpol) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Mag je alsnog wel doen hoor, ronde 3. Ik heb de resultaten nog niet verwerkt en hier nog niks over gepost. Ga eerst je FMovie top 100 maar maken ;) Daarmee dat ik het nog niet had gedaan, mag ik het morgen dan doen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Jimi Hendrix (solo) Nils Frahm (solo) Groep 26 Mikael Åkerfeldt*(Opeth) Groep 27 Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Slug (Atmosphere) Groep 28 Efrim Menuck (Godspeed You!) Groep 29 Marilyn Manson (solo) Groep 30 J Mascis (Deep Wound) Mauro Pawlovski (dEUS) Groep 31 Mike Oldfield (solo) Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Groep 32 Kylie Minogue (solo) Neige (Alcest) Patti Smith (solo) Twee opmerkingen. 1. J Mascis van Deep Wound? Doe maar Dinosaur Jr. ;) 2. Ik wil toch wel even toelichten waarom ik mijn keuzes in deze ronde niet motiveer. Ik weet dat dat in principe niet nodig is, maar ik ben zelf altijd voorstander van motivatie bij dit soort dingen. Ik zal heel eerlijk zijn: er zit in deze fase van de competitie gewoon nog te veel rommel bij om elke artiest een kans te geven. Het is zeker mogelijk dat er nog ergens een witte raaf tussen zit die ik nog niet ken, maar ik heb het er niet voor over om me door al die middelmatige muziek te pleuren om die te vinden. Ik wacht rustig tot het kaf van het koren is gescheiden. Als er de volgende ronde artiesten bij zitten die ik niet goed genoeg ken om te beoordelen, ga ik zeker de tijd nemen om die grondig te onderzoeken. Dat wou ik even zeggen, dank voor jullie aandacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; (1) aangepast en (2) mee eens, daarom verplicht ik het nu ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Jimi Hendrix (solo) Groep 26 James Vincent McMorrow (solo) Joe Bonamassa (Black Country Communion) Groep 27 Damien Jurado (solo) Paul de Munnik (Acda & de Munnik) Robbie Williams (solo) Groep 28 Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Man from the South (solo) Groep 29 Ryan Adams (solo) Thomas Acda (Acda & de Munnik) Groep 30 J Mascis (Dinosaur Jr) Stromae (solo) Mauro Pawlovski (dEUS) Groep 31 Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Groep 32 Paul Banks*(Interpol) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 (bewerkt) Groep 25 Jimi Hendrix (solo) Nils Frahm (solo) Groep 26 Joe Bonamassa (Black Country Communion) Om maar iets te noemen, had hem ook leeg kunnen laten ;c Groep 27 Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Paul de Munnik (Acda & de Munnik) Slug (Atmosphere) Groep 28 Efrim Menuck (Godspeed You!) James Brown (solo) Groep 29 Thomas Acda (Acda & de Munnik) Ryan Adams (solo) Groep 30 Fela Kuti (solo) J Mascis (Dinosaur Jr) Mauro Pawlovski (dEUS) Q-tip (A Tribe Called Quest) Eervolle vermelding voor Stromae, vind ik namelijk een toffe artiest. Groep 31 Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Ornette Coleman (solo) Groep 32 Moby (solo) Patti Smith (solo) Verder eens met Hans wat betreft de motivaties. 8 augustus 2015 bewerkt door Wokulski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Groep 26 Groep 27 Damien Jurado (solo) Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Groep 28 Groep 29 Ryan Adams (solo) Groep 30 J Mascis (Dinosaur Jr) Mauro Pawlovski (dEUS) Groep 31 Neil Young (solo) Nick Cave (solo) Groep 32 Patti Smith (solo) Paul Banks*(Interpol) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Oja Ryan Adams mag er natuurlijk wel bij, ik las Bryan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2015 Daarmee dat ik het nog niet had gedaan, mag ik het morgen dan doen? :) Graag zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 (bewerkt) Ga ook een Yves'je doen. Al ga ik niet naar artiesten luisteren die ik nog niet ken. Vind sowieso dat ik dan een heel album moet luisteren voordat ik kan oordelen. Groep 25 Jimi Hendrix (solo) Ken alleen Glennis Grace en Hendrix goed, de eerste is lachwekkend en Hendrix, tja, wat kan ik over hem zeggen dat nog niet gezegd is. Groep 26 Don McLean (solo) Mikael Åkerfeldt*(Opeth) Ik vind Blues Rock vaak maar erg saai en eentonig, Joe Bonamassa vormt hier geen uitzondering op. Django Wagner is voor simpele zielen die niet van muzikale diepgang houden. McMorrow ken ik niet goed genoeg en Phil Collins is echt typische dad-rock, lekker veilige rockmuziek binnen de lijntjes dat zogenaamd heel emotioneel moet zijn, maar het nooit echt is. Al is Easy Lover wel een enorme dijk van een plaat, maar dat komt door Philip Bailey vooral. Don McLean is een van de weinige Folk-zangers die me kan boeien en Mikael Akerfeldt heeft een van de beste stemmen in Metal. Weet nog dat ik hem een paar jaar geleden tot ongenoegen van Hans zat af te kraken, maar kan hem nu zeer waarderen, denk dat hij na die kerel van Ne Obliviscaris wel de mooiste grunt heeft. Groep 27 Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Paul de Munnik (Acda en de Munnik) Damien Jurado zegt me niet veel. Slug heeft me nooit veel gedaan, vind Atmosphere een beetje geeky en daarom oninteressant, kan me gewoon geenszins pakken. Robbie Williams is een aardige popartiest, maar heeft muzikaal erg weinig te bieden, behalve ervoor zorgen dat @Christian. volledig buiten de maat gaat aftellen. Jeff Mangum gaat door merg en been, letterlijk. Ken niemand die zo slecht kan zingen maar het toch zo mooi kan laten klinken, echt bizar. Met de luisterbeurt ga ik Aeroplane ook steeds meer waarderen. Jeff Tweedy is Wilco en andersom, dus kan het werk van de band wel redelijk als zijn werk zien, ook geniaal. Yankee Hotel Foxtrot is zo'n subliem magische plaat, tot in de detail uitgewerkt. Vind het lastig om Paul de Munnik als soloartiest te waarderen, maar Naar Huis is een topplaat dus waarom zou ik hem weglaten. Groep 28 Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Efrim Menuck (Godspeed You!) Ken Godspeed wel, maar zou echt niet kunnen zeggen wie wat daarin doet, dus kan niet op iemand stemmen vind ik. De rest die ik weglaat ken ik niet. James Brown is een legende, dit is de man die Funk uitgevonden heeft en het gemaakt heeft tot wat het nu is. Zoveel energie, zoveel muzikaliteit en ritme, dat was echt een man die niks anders deed dan recorden en performen en altijd op hetzelfde strakke topniveau. Eric Clapton is ook een prima muzikant, niet altijd even consistent geweest, maar houdt er wat klassiekers op na. Groep 29 Muddy Waters (solo) Ryan Adams (solo) Thomas Acda (Acda & de Munnik) Willie Wartaal is crap. Marilyn Manson is een rare act voor tienermeisjes, had m live gezien laatst, dat was echt lachwekkend slecht. Zijn muziek is ook een wat meer pretentieuze maar minder interessante kopie van Nine Inch Nails, wil allemaal zo hevig en obscene zijn, maar in werkelijkheid blijft het binnen alle perken en biedt het nooit echt diepgang. Harrison Stafford ken ik niet en ziet er ook niet uit als iets wat ik hoor te kennen. Muddy Waters is niet iets wat ik zelf zou opzetten, maar heeft toch een enorme invloed gehad. Ryan Adams is die gozert van Whiskeytown toch? Ja dus, 20x zo goed als die overschatte Bryan Adams, hele goede songwriter en werkt altijd sterke melodieën uit. Thomas Acda doe ik hetzelfde als bij De Munnik. Groep 30 Fela Kuti (solo) J Mascis (Dinosaur Jr) Q-tip (A Tribe Called Quest) Sterkste poule dit. Stromae is irritante meuk, monotone artiest die het van producers moet hebben en van een aparte performance stijl. Doet me helemaal niks, begrijp niet waarom hij zo geprezen wordt. Damian Marley is een prima artiest, maar kan niet tippen aan deze drie mannen. Ken verder dEUS wel, maar kom niet verder dan Tom Barman. Fela Kuti is een van de beste artiesten aller tijden, zeker top 5. Zelf een volledig orkest weten te controleren en daarmee een uniek genre weten te maken dat zo veelzijdig, politiek en muzikaal interessant is. Geweldig. Ook nooit een slecht nummer gemaakt. J Mascis is de man die mompelen tot een kunst heeft weten te maken, denk dat er weinig zijn die een mens zo kunnen raken met zijn emotionele muziek. Q-Tip is een originator, met ATCQ altijd geweldige platen uitgebracht, erg veelzijdige rapper en met The Renaissance een van de beste platen van het afgelopen decennium uitgebracht, zichzelf er nog mee weten te vernieuwen ook. Groep 31 Mike Oldfield (solo) Neil Young (solo) Ornette Coleman (solo) Azaelia Banks is een irritante aandachtstrekker die geen muzikaal talent heeft, maar meer als een idioot moet schreeuwen om aandacht te krijgen. Nick Cave heb ik al veel te veel kansen gegeven, doet me niks, weet zelfs van Post-Punk een slap geheel te maken. Kan me niet herinneren dat ik ooit van een nummer van hem genoten heb. Kane Strang zegt me helemaal niks, heeft niet eens een fatsoenlijk RYM profiel, dus dat zal wel zo'n Youtube zangertje zijn. Mike Oldfield, niet de beste muzikant maar wel een zeer creatieve, geinig wat hij met geluid kan doen en hoe experimenteel hij kan zijn. Neil Young is wel een geweldenaar, Down by the River is altijd het eerste waar ik bij hem aan moet denken en vind dat een lekker kenmerkend lied ook voor hem, getuigt van enorm veel muzikaliteit. Ornette Coleman is een van de essentiële Jazz-mannen, heb niet heel veel naar hem geluisterd, maar genoeg om te zeggen dat hij alle lof verdient. Groep 32 Kylie Minogue (solo) Neige (Alcest) Patti Smith (solo) Moby maakt leuke supermarkt muziek, maar that's it. Paul Banks krijg ik uitslag van als ik zijn hysterische gehijg weer in mijn nek hoor en Rick Astley heeft maar een echt nummer gemaakt, waar elk ander nummer een slap aftreksel van hem is. Kylie Minogue is een van de beste popartiesten aller tijden. Kwam daar pas een paar maanden terug achter, maar zij is meer dan het popmeisje dat een beetje hoog hier zingt en een beetje laag daar, ze heeft enorm veel charisma en gevoel dat ze op haar muziek kan overbrengen, tevens klinkt het allemaal verdomde catchy. Neige is geen muzikant, maar een tovenaar, maar dat merk je pas als je hem live ziet. Heel de tent was in trance door die prachtige melodieën. Heb zijn solowerk nooit geluisterd, maar aangezien Alcest eigenlijk maar uit twee man bestaat telt dit gewoon lekker. Patti Smith ken ik ook pas goed sinds kort, en hoe. Wat een plaat dat Horses, dat is een beetje de vrouwelijke Marquee Moon, hele intelligente Punk-achtige muziek qua structuur, maar niet qua sound. Muzikaal ook wederom enorm diepgaand, heel de muziek zit vol met concepten, symboliek en dan weer een interessant extra riedeltje of een solo, geweldig 8 augustus 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Menuck is een beetje de man die alles bij elkaar brengt. Op het podium ziet hij er niet zo zeer uit als een leider maar hij is het wel degelijk, zit een soort van in het midden en heeft de touwtjes in handen, het spel draait een beetje om zijn gitaarspel. Heeft de band opgericht, en ook Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra waar hij overigens ook de zang voor doet (al neemt hij er geen credit voor omdat hij van mening is dat de zanger onterecht vaak wordt gezien als de belangrijkste man uit de band). Zal je mening ongetwijfeld niet veranderen, maar zo leer je nog eens wat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Menuck is een beetje de man die alles bij elkaar brengt. Op het podium ziet hij er niet zo zeer uit als een leider maar hij is het wel degelijk, zit een soort van in het midden en heeft de touwtjes in handen, het spel draait een beetje om zijn gitaarspel. Heeft de band opgericht, en ook Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra waar hij overigens ook de zang voor doet (al neemt hij er geen credit voor omdat hij van mening is dat de zanger onterecht vaak wordt gezien als de belangrijkste man uit de band). Zal je mening ongetwijfeld niet veranderen, maar zo leer je nog eens wat ;c Zet hem wel erbij dan, kan hem wel de credit geven voor de goede Godspeed! platen dan neem ik aan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Ella Fitzgerald (solo) Jimi Hendrix (solo) Groep 26 Don McLean (solo) Joe Bonamassa (Black Country Communion) Groep 27 Damien Jurado (solo) Jeff Tweedy (Wilco) Groep 28 Eric Clapton (solo) James Brown (solo) Groep 29 Muddy Waters (solo) Ryan Adams (solo) Groep 30 Stromae (solo) Groep 31 Neil Young (solo) Groep 32 Moby (solo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 25 Nils Frahm (solo) Groep 26 Groep 27 Jeff Mangum (Neutral Milk Hotel) Jeff Tweedy (Wilco) Groep 28 Efrim Menuck (Godspeed You!) Groep 29 Groep 30 J Mascis (Dinosaur Jr) Mauro Pawlovski (dEUS) Groep 31 Nick Cave (solo) Groep 32 Moby (solo) Patti Smith (solo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Groep 17 Bruce Springsteen (solo) Michael Kiwanuka (solo) Groep 18 Eddie Vedder (Pearl Jam) Lord Finesse (solo) Tinashe (solo) Groep 19 Tom Walts (hoewel absoluut niet mijn genre, maar de rest is barslecht, tom walts hoor ik gewoon niet graag, maar die hold on is tenminste kwaliteit... ) Groep 20 Holden (solo) Jean-Michel Jarre (solo) Mac Demarco (solo) Otis Redding was ook nog goed. Pharrel WIlliams ook (die kende ik uiteraard al, maar vond de andere drie beter) Holden en JMJ zijn leuke ontdekkingen. Welk genre. later vandaag doe ik de rest van groep 3 en dan morgen/overmorgen groep 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 dat is trouwens één v/d beste liedjes van minogue. Lekker catchy song van die Australische. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten