Mangata Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Het land is misschien niet echt een obvious choice, maar de zangeres zeker niet. Deed dit jaar nog mee aan het Songfestival ;) Sowieso heeft ze door haar uiterlijk wel een streepje voor bij mij :D:D Serieus? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Serieus? :oops: Ja, wel in een duet met een man overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Land: Israël Artiest: Acollective Nummer: Happiest of All Memorial Days Youtube: TMvMf07W5Qk 27 juni 2015 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Wanneer worden inschrijvingen afgerond ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 Managers United Edition #8 Nu iedereen zijn keuze heeft gemaakt voor de inzending gaan we de stemronde starten. Vanaf NU kan er enkel nog gestemd worden en niets meer ingezonden worden. DEADLINE zondag 5 juli 23 : 59! Nogmaals het reglement van het stemmen: Stemmen Zodra iedereen zijn of haar inzending heeft gedaan kan het stemmen beginnen. Alle deelnemers sturen dan een PM naar de organisator. Daarin vermelden ze hun top 10 qua landen. Met de volgende puntentelling: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Overzichtskaartje Om een idee te krijgen welke landen er in Europa eigenlijk allemaal mee doen heb ik hier een kaartje gemaakt met daarin alle deelnemende landen. Waarbij aangetekend moet worden dat Israël en Faroeër helaas buiten het kaartje vallen. Excuses daarvoor. Inzendingen volgen hier nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Waarbij aangetekend moet worden dat Israël en Faroeër helaas buiten het kaartje vallen. Excuses daarvoor Prachtig update. Overigens zijn Faeroer Eilanden die kleine eilandjes tussen Schotland en IJsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 Prachtig update. Overigens zijn Faeroer Eilanden die kleine eilandjes tussen Schotland en IJsland. Maar te klein om op een kaart te laten zien. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Maar te klein om op een kaart te laten zien. Helaas. Het lijkt me inderdaad wel lastig om daar de vlag in te krijgen, het is al knap dat het bij Luxemburg gelukt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Mooi gedaan met dat kaartje ;c Ga vanavond al eens luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wow nice. Zometeen wel tijd om alles te luisteren. Heb je vandaag nog mijn punten binnen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wauw mooi update zeg. Hoe heb je dat zo gedaan? Deadline ligt wel heel erg strak. Ik geloof niet dat ik zondag avond al ga halen. Zou het wat ruimer kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Zondag ga ik ook niet halen, volgende week nog een herkansing dus die krijgt de voorkeur. btw, je hebt maar de helft van Ierland gepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Wauw mooi update zeg. Hoe heb je dat zo gedaan? In Photoshop kan je een deel selecteren (in dit geval het land) en dan een plaatje erin plakken en met een clipping mask kan je ervoor zorgen dat je het plaatje alleen ziet op het geselecteerde deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2015 [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Richard heeft het netjes voor je uitgelegd. [MENTION=12552]Erwin[/MENTION]; ik zag het inderdaad. Die Ieren moeten maar niet zo zeuren, gun ze Noord-Ierland een keer wat meer! De deadline zal ik aanpassen. Volgende week vrijdag beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Heel tof gemaakt inderdaad. Ik ga de komende dagen eens luisteren. :) Volgende week zondag is een mooie deadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Tof gemaakt. Deze deadline ga ik ook wel redden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Richard heeft het netjes voor je uitgelegd. [MENTION=12552]Erwin[/MENTION]; ik zag het inderdaad. Die Ieren moeten maar niet zo zeuren, gun ze Noord-Ierland een keer wat meer! De deadline zal ik aanpassen. Volgende week vrijdag beter? Dan geef ik ook maar de helft van mijn stemmen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wie maakt er ff een Spotifylijstje? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wie maakt er ff een Spotifylijstje? :) Hij mist nu alleen de inzendingen van Noorwegen, Georgie en Italie. Die kan ik niet vinden op Spotify Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Hij mist nu alleen de inzendingen van Noorwegen, Georgie en Italie. Die kan ik niet vinden op Spotify Die van Italië staat er zeker wel op. Die andere kan ik ook niet vinden nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Bij dezen staat die er ook bij dan. Hij stond onder een andere artiestennaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Tof, dat luistert toch wat makkelijker. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Land: Wales Artiest: Iwan Rheon Nummer: Dinard Youtube: Verschoot nogal toen ik de artiest googlede :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Kan ik begrijpen. ;c Ik heb de mijne nog niet ingeleverd trouwens, excuses. Hopelijk morgen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten