Ilias. Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Nets offer sheet to Tyler Johnson: $5,628,000 + $5,881,260 + $18,858,765 + $19,631,975 = $50,000,000 total. De tering.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Rondo naar de Bulls. Wut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 (bewerkt) Volgend seizoen weer volop Nets kijken haha, hebben nu wel wat spelers rondlopen waar ik benieuwd naar ben. Nets nog wat cap space over voor hopelijk een frontcourt speler aangezien we daar wel wat kunnen gebruiken. Brook Lopez moet ie sws wegtraden op het juiste moment voor een paar talenten en picks als dat mogelijk is. Dan heb je een talentvolle selectie (zonder picks) die je elk seizoen kunt beetje bij beetje kunt bijschaven. Beetje zoals de Celtics het hebben gedaan, want die hebben ook helemaal niets goed gedaan met al die picks van hun (behalve Smart dan haha) Zaak is vooral om niet dezelfde fout te maken om voor spelers als Rondo etc. te gaan die geen 'restwaarde' hebben en je alleen maar geld kosten als je niet meteen weet te presteren. Ben daarom wel blij met wat er binnen gekomen is, allemaal spelers waar toch wel potentie inschuilt. Vooral Tyler Johnson ondanks z'n contract, van 12.5 over 4 years als Heat niet meegaat; is iemand waar ik vorig seizoen echt blij van werd bij de Heat. Samen met Richardson, Winslow en Whiteside de reden dat ik de Heat zovaak keek. Gelukkig Crawford ook bij de Clippers gebleven, Nets waren namelijk geinteresseerd haha. Misschien Motiejunas erbij halen; ondanks z'n blessures toch wel iemand met potentie. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; hierboven. Ze weten ook niet wat ze willen he bij de Bulls haha. Traden Derrick Rose weg en dan denk je dat ze voor een starting PG gaan die talentvol is en kan verdedigen en kan schieten etc. nee gaan ze voor Rondo die fucking 40 jaar oud is voor 2 jaar. Wat denken ze daar wel niet? Dat ze hiermee wel de play-offs gaan halen? Haha enige wat lachen gaat worden is hoe Hoiberg gewoon de totale controle gaat kwijtraken volgend seizoen. Rondo gaat daar dus 100% zeker niet naar luisteren. 4 juli 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Knicks bezig met Austin Rivers. Ook het resignen van Derrick Williams een belangrijk prio. Dus het is nu; Rose - Lee - Melo - Porzingis - Noah. Die maken er wel een gruwelijk 2K17 team van [MENTION=677]Kokkie[/MENTION];. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Waarschijnlijk eind november naar New York, sws even een potje meepakken hoor :< Iemand toevallig ervaring met tickets daarvoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 HOLY SHIT! Durant naar de Warriors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 gg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 (bewerkt) HBQ2mjkvYY8 Deze kan uit de kast gehaald worden door de OKC boys [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; :-D:-D Oops. :mrg: 4 juli 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Hahaha snapje. JAMES HARDEN MVP > de rest alsnog. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Tjonge Durant :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Als ik de Celtics GM was had ik nu al mijn pijlen op Westbrook gezet.. Als OKC niet momenteel hapt, laat het seizoen beginnen; play-offs haal je sowieso wel in het Oosten en wacht tot aan de trade deadline en pik hem dan op. Westbrook gaat sowieso vertrekken aan het eind van volgend seizoen denk ik, dus die kan je voor niet al teveel oppikken. Bijv. de firstrounders van Brooklyn aanbieden en 1 goede speler. Dan heb je meteen een heerlijke team met coach Stevens die ze gek gaat laten presteren haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 (bewerkt) Hoe vet zou het zijn als Kevin Durant ff een DeAndre Jordan doet.. Warriors Bogut weggetrade; Barnes is weg. En dan gewoon bij de Thunder gaan tekenen ipv de Warriors. :-D Unrestricted free agent Zaza Pachulia has reached an agreement with the Golden State Warriors on a 1-year, $2.9 million contract, according to Yahoo Sports' Shams Charania. Wat een deal. 2.9 mln :-D Moet je dit es vergelijken met Noah en Mozgov. de Golden State GM kunnen ze beter nu alvast de trophy opsturen; geen idee wie ze nog meer binnen gaan halen met als praatje: 'je wint sowieso een ring dus pak een laag salaris' 4 juli 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Denk niet dat hij een 'DeAndre' gaat doen. Heeft al z'n verhaal verteld in The Players Tribune. Ik weet dat alles kan gebeuren (Pau Gasol naar Spurs) maar wie stopt GSW met KD.....Blij dat we nog in rebuilding mode zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Waarschijnlijk eind november naar New York, sws even een potje meepakken hoor :< Iemand toevallig ervaring met tickets daarvoor? Heb dit in het verleden zelf een aantal keer via ticketmaster.com geregeld. Verliep allemaal uitstekend. Enige nadeel is dat de tickets soms (verschilt per aanbieder/wedstrijd) pas 2/3 dagen voor de wedstrijd beschikbaar komen om te printen. Deze moet ook echt geprint worden, hou hier rekening mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Durant :-D Loser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 On the plus side, we gaan een belachelijke Westbrook zien dit jaar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Ja! Nee, ik lees zelfs dat ze trade offers voor hem overwegen als hij geen contractverlenging tekent(wat ie nog niet gaat doen). Echter moet je ergens wat positiviteit uithalen als OKC fan. Ik denk overigens wel dat een lineup met Westbrook, Dipo, Kanter en Adams voor showmanship van Westvrook kan zorgen als de selectie zo blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Ik denk dat Westbrook MVP wordt dit seizoen daarna tekent hij de grootste contract ooit bij de Lakers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Durant :-D Loser Hypocriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Als Wade weggaat ga ik dus echt in een depressie sukkelen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Wade followed Cavs on Instagram. David West to the Warriors on a one-year deal, per source, for vet minimum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Je kan het toch niemand kwalijk nemen, grootste kans op een ring is bij die lelijkerds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Ik ken het transfersysteem niet helemaal, maar hoe kan GSW het geld hebben om zoveel toppers onder contract te hebben? Neem aan dat zij nu boven die salary cap gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Ik ken het transfersysteem niet helemaal, maar hoe kan GSW het geld hebben om zoveel toppers onder contract te hebben? Neem aan dat zij nu boven die salary cap gaan? Salary cap is vanaf komend seizoen enorm vergroot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten