Dansmeister Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Lakers heeft 74 miljoen cap space. KD en LBJ ez?????? Max. contract aan Barnes. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 en Derozan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Derozan lijkt een zekerheidje toch bij de Lakers? Betwijfel of KD naar de Lakers wilt gaan. Derozan en Whiteside top priorities? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Idem hier. Maar ga zeker even kijken. Vermakelijke tv altijd: NBA draft met Simmons en co :D Even (een beetje) off-topic maar Simmons zit niet meer bij ESPN. Heeft een eigen website nu (The Ringer) en gaat een talkshow maken voor HBO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 (bewerkt) Goede hoop op Whiteside. Derozan meh...wss wel maar zit er niet voor te springen. KD en LBJ is verre van realistisch. (Waarom zouden ze uberhaupt weggaan) 22 juni 2016 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 DeRozan blijft of gaat naar zijn hometown. Whiteside zal wel naar Lakers gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical. Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Rose Knicks ;-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Kan goed uitpakken voor de Knicks toch? Van point guards zie ik nu dat in de free agency alleen Mike Conley beschikbaar is, daarnaast zijn het gewoon namen zoals Lin, Rondo, ... Rose heeft nog maar 1 jaar contract, zoals Dans dus al zei kan je die toch weer lozen als het niet goed uitpakt. De Knicks hebben nood aan een goede point guard, dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical. Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical. Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik. Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik. Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft? Teague zeker een upgrade tov Hill, maar missen nog teveel kwaliteit. Hopen dat Turner zich beetje kan ontwikkelen, kunnen ze leunen op Teague, George en Turner. Tiny zeker bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Hoe laat begint die draft dan precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Hoe laat begint die draft dan precies? Uitzending begint om 1 uur. Dus waarschijnlijk zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Oh jammer. Ik denk dat ik al helemaal ingestort ben :r. Als jullie hier maar even een samenvatting plaatsen vind ik het ook goed. Vind het namelijk wel interessant en zoveel verstand van basketbal heb ik niet, dus dan is het wel leuk om anderen hierover te horen. Ik ben ook uit de appgroep een beetje de leek op basketbal gebied. Dansy, Hans en Simon weten hier best veel vanaf geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Wat is een tiny? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Dan heb je een kleine piemel. Nee, een tiny is kort voor tinychat en dat is gewoon een chatroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Dacht al aan zoiets. Ik ben er wel voor in, ga het toch wel kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Aangezien ik het toch ga kijken ben ik er ook wel voor in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Ga kijken hoe lang ik het volhoud dit jaar, voordat ik in slaap val. Hoop niet zo kort als bij de playoffs zelf. :r Hopen op veel gekte, dan red ik het wel tot pick 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Heb gemist maar hebben de Golden State Warriors nou eindelijk de NBA Titel gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Heb gemist maar hebben de Golden State Warriors nou eindelijk de NBA Titel gewonnen? Nee. Cleveland ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Nee. Cleveland ;) Ahw kut zooi zeg, baal ik wel goed van... Dank u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Heb gemist maar hebben de Golden State Warriors nou eindelijk de NBA Titel gewonnen? Hoezo eindelijk? De laatste was vorig jaar ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Sources - Philly is aggressively trying to trade Nerlens Noel for Boston's next 7 first rounders. Dit zou wat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Eeuwige rebuild :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten