Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical.

Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan goed uitpakken voor de Knicks toch? Van point guards zie ik nu dat in de free agency alleen Mike Conley beschikbaar is, daarnaast zijn het gewoon namen zoals Lin, Rondo, ... Rose heeft nog maar 1 jaar contract, zoals Dans dus al zei kan je die toch weer lozen als het niet goed uitpakt. De Knicks hebben nood aan een goede point guard, dus ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atlanta is sending guard Jeff Teague to Indiana as part of a three-way deal, league sources tell @TheVertical.

Three-way deal with Atlanta, Indiana and Utah, with George Hill going to the Jazz, league sources tell @TheVertical.

Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik.

Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie deal ook wel voor Indiana denk ik.

Nog mensen in voor een tiny vanavond met de draft?

Teague zeker een upgrade tov Hill, maar missen nog teveel kwaliteit. Hopen dat Turner zich beetje kan ontwikkelen, kunnen ze leunen op Teague, George en Turner.

Tiny zeker bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jammer. Ik denk dat ik al helemaal ingestort ben :r.

Als jullie hier maar even een samenvatting plaatsen vind ik het ook goed. Vind het namelijk wel interessant en zoveel verstand van basketbal heb ik niet, dus dan is het wel leuk om anderen hierover te horen.

Ik ben ook uit de appgroep een beetje de leek op basketbal gebied. Dansy, Hans en Simon weten hier best veel vanaf geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites