neva Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Heerlijk zeg, pfoe. Wat een partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Lekker gegooid hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Whahahahaha, die pa is zo dronken als een tor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Nooit verwacht zeg. Volgens mij had die Evetts gewoon de Development Tour gewonnen he Gooide ook niet eens slecht, want zijn genoeg spelers die de 91 gemiddeld niet haalden en toch door zijn. Respect voor Fallon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Nou gelukkig pakt De Zwaan hem nog. Pas laat ook wat emotie in zijn spel gaan leggen zeg. Volgende ronde gelukkig tegen Chizzy of Van der Voort. Een speler van hetzelfde tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 december 2019 Share Geplaatst 18 december 2019 Was echt wel heel gaaf dat Sherrock het 5 sets vol kon houden. Daar zit vaak de valkuil. Ik gooide laatst een finale tegen Anca Zijlstra en dan kan zij nog zo goed zijn, een best-of-17 is te lang om constant te blijven. Ik won ook met 9-4, na een 3-2 tussenstand. Maar gisteren was echt super mooi, haha. Sta je dan om half twaalf voor de tv te stressen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2019 Share Geplaatst 18 december 2019 Mooi man voor Benito dat hij door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Echt ongelofelijk dat hij door is. Gooi die pot 10x en hij wint 'm niet nog een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Ghehe. Voor mijn pool erg slecht, want ik had Clemens als één van mijn grootste verrassingen in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Nederlands avondje vanavond met Meulenkamp, Noppert en Van der Voort. Lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Dekker heeft het wel spannend gemaakt, er was niet veel aan de hand. Maar opeens lukte het niet meer. Toch nog gewonnen uiteindelijk nadat Joyce ook nog wat matchdarts miste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 En hoe vond je zelf dat de dubbels gingen Vinny? Foi, classic Vinny weer dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 7 minuten geleden zei ForzaUtreg: En hoe vond je zelf dat de dubbels gingen Vinny? Foi, classic Vinny weer dit Rot op man. Geeft toch duidelijk aan dat id geblesseerd is. Vond hem nog knap gooien. Jammer van de dubbels inderdaad, maar daar was Chizzy ook erg dodelijk op. Vond het ook zonde van Ron. Gooide een zeer puike pot tegen Dobey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Hardop lachen hier in dit topic. Zeker voor het eerst in 12 maanden dat jullie het darten weer eens aan hebben staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 (bewerkt) Vincent is een van mijn favoriete Nederlanders juist. Toffe gast. Jammer van die pijntjes maar dat is bekend bij hem. Meulenkamp vind ik niet erg dat hij er uit is. Verschrikkelijk saai om naar te kijken. 19 december 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Saai, maar vooral een irriterende worp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Wij net in de competitie, als promovendus staan we keurig 5e, moesten uit naar de koploper. Komen 5-2 achter, maar ik en een teamgenoot maken er 5-4 van. Bij hun gooide de minste, bij ons een redelijke. Komen we 1-3 voor en mijn teamgenoot gooit even 162 en laat 16 over. Tegenstander op 164. Gooit hij die 164 uit en wint uiteindelijk de pot met 4-3... 6-4 verloren ipv 5-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 18 uur geleden zei 007mark: Rot op man. Geeft toch duidelijk aan dat id geblesseerd is. Vond hem nog knap gooien. Jammer van de dubbels inderdaad, maar daar was Chizzy ook erg dodelijk op. Ho ho, ik zeg toch ook verder niks over hoe die gooide buiten zijn dubbels om. Laat ik voorop stellen dat ik het eeuwig zonde vind dat Vincent altijd zoveel fysieke problemen heeft gehad, anders was die man in mijn opinie veel en veel verder gekomen in de dartwereld want gooien kan die wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Peter Wright maakte het gisteren weer spannend. Niks aan de hand, mist 1 match dart en toen stortte het weer in. Gelukkig voor hem dat Malicdem het niet kon afmaken en hij zelf weer vertrouwen kreeg. Was wel leuke pot om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Rond de 90 gemiddeld maar toch een van de beste potjes tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Die eerste set bij Sharrock - Suljovic. Fallon komt 2-0 achter en pakt vervolgens drie legs op rij met o.a. een 131 finish en wint de eerste set. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Wel een beetje klaar met die hele Sherrock hype eigenlijk, publiek wat zich misdraagt, elke scheet van haar wordt breed uitgemeten. Tuurlijk, ze kan prima gooien en petje af daar voor maar als zelfs de PDC gaat Twitteren dat ze achter de schermen de bull heeft gewonnen (terwijl ze dat bij geen enkele andere pot doen) dan is het voor mij wel een beetje klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Publiek wordt echt een te grote factor in dit soort wedstrijden idd. Maar was bij Lewis - Reyes bijv. ook. Alsnog een fantastische prestatie van Sherrock natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten