Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Was echt wel heel gaaf dat Sherrock het 5 sets vol kon houden. Daar zit vaak de valkuil. Ik gooide laatst een finale tegen Anca Zijlstra en dan kan zij nog zo goed zijn, een best-of-17 is te lang om constant te blijven. Ik won ook met 9-4, na een 3-2 tussenstand.

Maar gisteren was echt super mooi, haha. Sta je dan om half twaalf voor de tv te stressen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ForzaUtreg:

En hoe vond je zelf dat de dubbels gingen Vinny? :-D Foi, classic Vinny weer dit

Rot op man. Geeft toch duidelijk aan dat id geblesseerd is. Vond hem nog knap gooien. Jammer van de dubbels inderdaad, maar daar was Chizzy ook erg dodelijk op.

Vond het ook zonde van Ron. Gooide een zeer puike pot tegen Dobey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij net in de competitie, als promovendus staan we keurig 5e, moesten uit naar de koploper. Komen 5-2 achter, maar ik en een teamgenoot maken er 5-4 van. Bij hun gooide de minste, bij ons een redelijke. Komen we 1-3 voor en mijn teamgenoot gooit even 162 en laat 16 over. Tegenstander op 164. Gooit hij die 164 uit en wint uiteindelijk de pot met 4-3...

6-4 verloren ipv 5-5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei 007mark:

Rot op man. Geeft toch duidelijk aan dat id geblesseerd is. Vond hem nog knap gooien. Jammer van de dubbels inderdaad, maar daar was Chizzy ook erg dodelijk op.

Ho ho, ik zeg toch ook verder niks over hoe die gooide buiten zijn dubbels om. Laat ik voorop stellen dat ik het eeuwig zonde vind dat Vincent altijd zoveel fysieke problemen heeft gehad, anders was die man in mijn opinie veel en veel verder gekomen in de dartwereld want gooien kan die wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje klaar met die hele Sherrock hype eigenlijk, publiek wat zich misdraagt, elke scheet van haar wordt breed uitgemeten. Tuurlijk, ze kan prima gooien en petje af daar voor maar als zelfs de PDC gaat Twitteren dat ze achter de schermen de bull heeft gewonnen (terwijl ze dat bij geen enkele andere pot doen) dan is het voor mij wel een beetje klaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites