Satyr Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Ah dan snap ik wat je bedoelt, wel eens voorbij zien komen inderdaad. Is toch een speciale knipper voor nodig toch? Ja, die is trouwens best duur. Daar betaal je in de winkel zo 15/20 euro voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Van Gerwen joh wat een gek, gister al zo bizar goed tegen Bunting en nu deze eerste 5 legs tegen Smith : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Vanavond halve finales Chisnall - Wade en van Gerwen - Taylor. Vooral die laatste gaat lekker wordem hoor. Je ziet hier trouwens wel dat her legsysteem ideaal is voor MvG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Haha die man gooit weer bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Oh oh oh Taylor mist 7 match darts tegen van Gerwen. Michael wint met 10-9 :D Straks finale tegen Chizzy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Gooien beiden even 103gem :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Gooien beiden even 103gem :cab: Vraag me af of dit niet gewoon standaard aan t worden is. Bizar. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Mist geen dubbel he de kale sloopkogel. Dit soort format ligt hem zoveel beter dan setsysteem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Zijn er ook nog records voor snelste finale ooit gespeeld? :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Mist geen dubbel he de kale sloopkogel. Dit soort format ligt hem zoveel beter dan setsysteem. Tegen Taylor raakte hij anders wat minder. Toch raar om te zien, je sloopt Smith en bunting en dan tegen Taylor gooi je minder. Beetje mazzel gehad wel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Tempo, klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Net de Blade 4 besteld. Gister 180 #25, 26 en 27 van het jaar gegooid als afscheid van het oude bord :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Kun je ook iets anders gooien? Finishes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Scoren gaat hier ook steeds beter, hoe doe jij dat satyr? Heb je bijvoorbeeld dat je eerst een uurtje dubbels oefend en dan een uurtje scores? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Scoren gaat hier ook steeds beter, hoe doe jij dat satyr? Heb je bijvoorbeeld dat je eerst een uurtje dubbels oefend en dan een uurtje scores? Ik gooi hooguit een half uurtje per dag, vind er alleen niks aan en haal ook bij lange na niet het niveau dat ik met wedstrijden en toernooien wel heb. Maar ik gooi vaak een half legje (van 251 tot 259, in max 12 darts) en ook vaak 170 in mag 9 darts. Dan kom je vanzelf wel aan de dubbels toe. Wat ik wel altijd doe, is als ik op 40 sta en ik gooi tops, dat ik dan doe alsof hij mis is en dus voor D10 en eventueel D5 ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Kun je ook iets anders gooien? Finishes? Dubbels gaan aardig, alleen de bovenkant van het bord heb ik moeite mee, tops bijvoorbeeld vind ik echt verschrikkelijk. Qua finishes gister niet hele hoge. Stond met een maat van me een aantal potjes tegen de cpu met aardig niveau te gooien. Wat ik wel altijd doe, is als ik op 40 sta en ik gooi tops, dat ik dan doe alsof hij mis is en dus voor D10 en eventueel D5 ga. Slim, als die eerste pijl raak is wil ik die andere 2 ook altijd gooien. Gooi ze vaak maar richting bullseye. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Dubbels gaan aardig, alleen de bovenkant van het bord heb ik moeite mee, tops bijvoorbeeld vind ik echt verschrikkelijk. Qua finishes gister niet hele hoge. Stond met een maat van me een aantal potjes tegen de cpu met aardig niveau te gooien. Slim, als die eerste pijl raak is wil ik die andere 2 ook altijd gooien. Gooi ze vaak maar richting bullseye. Had laatst iemand die doorgooide na zn finish. Zag zelf niet dat ie zat. Schrijver was nog aan t rekenen en gaf de leg nog niet als gefinished aan en gooit zich dood. Daar zou ik wel mee uitkijken bij serieuze wedstrijdjes, want tegen hele onsportieve fanatieke lui krijg je die leg echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Wil naar de 40 gemiddeld, kleine stapjes maken en niet te veel willen. Helaas zijn mijn pieken en dalen heel erg groot. Ik gooi met regelmaat 100+ maar gooi er vaak dan een 20- achter aan. Verder ging dit wel aardig, die 73 finish was erg lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Gooide maandag echt helemaal niks qua dubbels. 3 x best of 3 sets gespeeld tegen maatje. Scorend liep ik vaak voor, zeker begin van de partij maar heb totaal maar 3 legs gewonnen :cab: Terwijl ik wel bijna elke leg op een dubbel heb gegooid. Nu wel van plan om regelmatiger te gaan gooien. Nu is vaak 1x per week een uurtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Hoogste finish ooit gegooid. 141 met t20, t19 en d12 [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Anderson heeft zich ziek gemeld voor vanavond, eerste avondje PL. Krijgt Lewis nu die wedstrijdpunten of halen ze dat in? Iemand enig idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Anderson heeft zich ziek gemeld voor vanavond, eerste avondje PL. Krijgt Lewis nu die wedstrijdpunten of halen ze dat in? Iemand enig idee. 'After coin toss between Peter Wright and Michael Smith, who play in the evening's first match, it was determined that Smith would play a second fixture against Lewis later in the evening to complete five scheduled matches.' 2016 Betway Premier League Night One, First Direct Arena, Leeds Revised Fixtures Peter Wright v Michael Smith Michael van Gerwen v James Wade Phil Taylor v Raymond van Barneveld Robert Thornton v Dave Chisnall Adrian Lewis v Michael Smith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Die van Gerwen is toch ook een stukje wisselvalliger geworden de laatste tijd. Na die 3-0 dacht ik dat het 7-0 zou worden zo makkelijk als het ging. Blijkt nu toch steeds meer dat hij ook maar een mens is en de top eigenlijk steeds dichter bij elkaar komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Teleurstellende pot van Michael. Ook maar 4/17 op de dubbels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat is die Barney aan het doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten