Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat je net trollde, maar volgens mij vind je de mods echt betere mensen he. Wauw. Luguber figuur.

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Heerlijk :D

Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;)

En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;)

En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn.

Ja, zeg dan kenners en niet moderators, want dat heeft er niks mee te maken. Maar, deze discussie is net zo nutteloos als in het voetbal-board, dus bij deze, nog veel plezier met darts kijken vanavond aju.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hoog moet je PA zijn om mod te worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat die kerel die altijd met zijn zonnebril op kwam?

Echt genoten gister zeg. Na oud en nieuw met een groep vrienden bij iemand blijven pitten, gister dus 's middags lekker met zijn allen die geweldige pot gezien van Klaasen en 's avonds nog Barney. Heb trouwens het idee dat er om me heen steeds meer mensen het darten kunnen waarderen. zelfs een paar meiden die er bij zaten gister zaten aan de buis gekluisterd:D heerlijk man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenners zitten er ook meestal naast met hun voorspellingen dusja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niveau is wel echt dramatisch ivm het wk. Weinig hoge scores en legs gaan meer in 18 uit dan in 12.

Nog geen gemiddelde gezien maar dat zegr mijn gevoel haha

Niveau van de vorige voorrondepartij lag wel hoger dan de voorronden van de PDC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is vooral dat het PDC WK voor het BDO WK komt. Nu ben je het niveau van de derde ronde en kwartfinales van de PDC gewend en dan beginnen ze hier aan de voorronde en eerste ronde, terwijl het algehele niveau bij de PDC ook nog hoger ligt. Dit is imo gewoon een mooie pot, die Harbour staat ze lekker te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites