Sanders Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Ja, wij weten alles. Totaalmensen zijn we toch ook hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Hij had het over moderators, admins tellen niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Waarom 'zelfs' moderators? Zijn de betere mensen ofzo? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Aaah, dan begrijp ik waarom ik geen moderator ben. Ik kijk bijna nooit darts huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Aaah, dan begrijp ik waarom ik geen moderator ben. Ik kijk bijna nooit darts huhu. Ik denk niet dat dat reden is waarom jij geen moderator bent... Anyway begint het vanavond ook weer 20:30? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik denk niet dat dat reden is waarom jij geen moderator bent... Anyway begint het vanavond ook weer 20:30? Zullen de mods wel weten. Ik heb geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik denk niet dat dat reden is waarom jij geen moderator bent... Anyway begint het vanavond ook weer 20:30? Ik dacht dat je net trollde, maar volgens mij vind je de mods echt betere mensen he. Wauw. Luguber figuur. [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Vijf voor half negen #geen moderator :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik dacht dat je net trollde, maar volgens mij vind je de mods echt betere mensen he. Wauw. Luguber figuur. [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Heerlijk :D Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;) En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Vijf voor half negen #geen moderator :P Nope. 9 uur, en meestal begint het dan 15 a 20 minuten later. Ga er maar vanuit dat de eerste officiële pijltjes worden gegooid tussen 21.15 en 21.20. Uitzending begint wel 20.25 idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;) En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn. Ja, zeg dan kenners en niet moderators, want dat heeft er niks mee te maken. Maar, deze discussie is net zo nutteloos als in het voetbal-board, dus bij deze, nog veel plezier met darts kijken vanavond aju. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;) En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn. Hoe hoog moet je PA zijn om mod te worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Fitton bliift ook een mooie vent, gooit nu.hier vanavond ook maar weer een avondje darten met vrienden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Is dat die kerel die altijd met zijn zonnebril op kwam? Echt genoten gister zeg. Na oud en nieuw met een groep vrienden bij iemand blijven pitten, gister dus 's middags lekker met zijn allen die geweldige pot gezien van Klaasen en 's avonds nog Barney. Heb trouwens het idee dat er om me heen steeds meer mensen het darten kunnen waarderen. zelfs een paar meiden die er bij zaten gister zaten aan de buis gekluisterd:D heerlijk man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ja oneeee stteeepppp beeyyoonndddd heerlijk nummer. Zal ook komen doordat er veel nederlanders ver komen. Metk dat aan mezelf ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Natuurlijk trollde ik. Maar ik vind wel ietsjes zwaarder wegen als een ''kenner'' als [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ook denkt dat Barney verliest maar toch wint ;) En dat anderen bedoelde ik mee dat jij mij sowieso niet goed genoeg lijkt om mod te zijn. Kenners zitten er ook meestal naast met hun voorspellingen dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Kenners zitten er ook meestal naast met hun voorspellingen dusja. Daarom sta ik laatste bij de poule (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Jezus wat een slakkentempo is dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Niveau is wel echt dramatisch ivm het wk. Weinig hoge scores en legs gaan meer in 18 uit dan in 12. Nog geen gemiddelde gezien maar dat zegr mijn gevoel haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Kenners zitten er ook meestal naast met hun voorspellingen dusja. [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Niveau is wel echt dramatisch ivm het wk. Weinig hoge scores en legs gaan meer in 18 uit dan in 12. Nog geen gemiddelde gezien maar dat zegr mijn gevoel haha Niveau van de vorige voorrondepartij lag wel hoger dan de voorronden van de PDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Wel tering saai dit als je dan het WK gewend ben. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Het probleem is vooral dat het PDC WK voor het BDO WK komt. Nu ben je het niveau van de derde ronde en kwartfinales van de PDC gewend en dan beginnen ze hier aan de voorronde en eerste ronde, terwijl het algehele niveau bij de PDC ook nog hoger ligt. Dit is imo gewoon een mooie pot, die Harbour staat ze lekker te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ja qua spanning is het best leuk, maar het niveau en het tempo (al ligt dat puur aan deze twee) zijn wel laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten