Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Gisteren een trainingsavondje gehad met 6 man. Poule van 6, iedereen een keer tegen elkaar en de beste vier naar de halve finale. Beste van 9 legs steeds. Ik won in de poule 4x en werd tweede. Ging best aardig, maar in de halve finale ging het echt los. Ik kom 3-2 achter, maar pak daarna drie legs op rij in 12, 13 en 14 darts. Win dus met 5-3. In de finale begin ik met 14, 11, 15 en win uiteindelijk met 4-3 (was al laat, waren er wel klaar mee)

6 shortlegs op rij, dat is echt een absoluut record. 115,40 gemiddeld in die 6 legs, zonder een 180 erbij trouwens

125,25 (12) 140, 140, 139 --> T18, S14, D7

115,61 (13) 140, 140, 140, 50 --> D16

107,36 (14) 137, 136, 128, 60 --> S20, D10

107,36 (14) 100, 140, 140, 105 --> S8, D4

136.64 (11) 140, 140, 139 --> T18, D14

100,20 (15) 100, 100, 100, 105 --> T20, x, D18

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ideetje voor voorspelspel:

Iedereen kiest per maand 10 darters. Het prijzengeld telt als punten.

Iedereen kiest maximaal 2 spelers top 4, prijzengeld gaat met factor 1 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 5-8, prijzengeld gaat met factor 1,5 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 9-16, prijzengeld gaat met factor 2 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 17-32, prijzengeld gaat met factor 3 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 33-64, prijzengeld gaat met factor 4 voor de puntentelling

Er is geen Max aantal spelers van 65 en hoger, prijzengeld gaat met factor 5 voor de puntentelling

Zoiets? Ik zal dan steeds overzicht maken van de toernooien die meetellen. Ideetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei timpy00:

Ideetje voor voorspelspel:

Iedereen kiest per maand 10 darters. Het prijzengeld telt als punten.

Iedereen kiest maximaal 2 spelers top 4, prijzengeld gaat met factor 1 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 5-8, prijzengeld gaat met factor 1,5 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 9-16, prijzengeld gaat met factor 2 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 17-32, prijzengeld gaat met factor 3 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 33-64, prijzengeld gaat met factor 4 voor de puntentelling

Er is geen Max aantal spelers van 65 en hoger, prijzengeld gaat met factor 5 voor de puntentelling

Zoiets? Ik zal dan steeds overzicht maken van de toernooien die meetellen. Ideetje?

Ik zou het per toernooi doen, de posities van de spelers veranderd steeds na afloop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Satyr:

Ik zou het per toernooi doen, de posities van de spelers veranderd steeds na afloop

Ja dus na iedere maand wisselt het en veranderd dat voot je team dacht ik juist.

Per toernooi kan ook, maar weet niet of we veel mensen hebben die extreem vaak een team willen maken? Of wil je de player championships en euro tours eruit gooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Satyr:

Ik heb geen idee hoeveel tijd jij hebt, maar de kalender is nogal vol bij de PDC. Ik dacht dat je alleen de tv toernooien wilde doen eigenlijk.

Ja dacht als we per maand doen dan kunnen alle toernooien  als we alleen tv toernooien doen dan is jouw opzet prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb nu 1000 euro aan zorgkosten betaald zojuist in 1,5 maand tijd. Dus ik doe even niet mee,sorry (y)

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

Ik ga helemaal niks doen hiemee. Jullie veel plezier en succes ermee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites