Ivoo Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Heerlijk :-d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 bestelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Premier League volgend jaar naar Ahoy, Rotterdam _O_ Edit: Begin oktober start kaartverkoop. Exacte datum wordt later bekend gemaakt. 14 augustus 2015 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Aiiiitt :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Nicee_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 100.000 man die daar heen willen, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Dat wordt klaarzitten met een paar man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Was dit jaar naar Newcastle geweest in mei en een paar maanden later in Venray. Man, wat een verschil was dat zeg. De sfeer in Nederland was erg geforceerd en zelfs beschamend soms (tegenstanders van Nederlanders utifluiten;e). In Engeland boeit het ze allemaal geen moer wie er wint, de meeste waren zelfs nog voor van Gerwen en Barney. Wel echt een uitstekend mannenweekendje heb je hoor als je met die boot naar Newcastle gaat en een dart/voetbalwedstrijd bezoekt. De overtocht en hotel kostten geen klote ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens12 Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 In December weer naar de PDC in Londen, volop zin in! Ga uiteraard ook proberen naar de Premier League in Ahoy te gaan maar wat Beppu hierboven zegt, Engeland is qua sfeer niet te overtreffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik heb de afgelopen weken een zomerranking gegooid hier in de buurt. Ik heb de laatste 5 wedstrijden (van de 9) meegedaan en haalde 3x de a-ronde en won 2x de b-ronde. Dat bracht me op een keurige 12e plaats en ik plaatste me voor de finale avond. Er gingen 8 naar de A-finale, waar ik niks te zoeken heb en er waren ook 8 voor de B-finale. En die kon ik best winnen. Mijn enige probleem was een speler die net te kort kwam voor de A-finale. Uiteindelijk kwam ik hem tegen in de 1/2e finale en verloor ik nipt, ik stond te kutten op D2, normaal gooi ik die wel makkelijk, en hij pakt zijn 1e matchdart op D9. Geen beker, erg teleurgesteld, hahaha. Maar ik werd daarna wel gevraagd of ik niet in de 2e Divisie ipv de 4e Divisie wilde gooien. Ik heb in die 5 weken amper verloren en als dat het geval was, was het tegen een Hoofdklasser. Maar ik ga het niet doen, ik zit nu dan wel te laag, maar ik ben net begonnen met gooien en wil het 2e jaar nog even rustig kunnen gooien, Ben al een stresskip, laat staan als ik alleen maar zware wedstrijden moet spelen... Ik gooi nu wel meer, ook thuis. Gisteren nog een 13 darter gegooid (125, 140, 60, 140, 36) en 2x een 17 darter. 180'ers gooi ik zelden, mijn 'kracht' ligt bij de dubbels. Vreemd genoeg is tops eigenlijk geen favoriet van me, ik gooi vaak gewoon met opzet een enkele 20 zodat ik twee pijlen voor D10 heb... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Netjes hoor. Mijn beste leg is een 15-darter. Zou toch proberen een divisie hoger te gaan gooien dan. Betere tegenstanders maken jou ook beter. Rankings en toernooitjes spelen is ook goed om de zenuwen te verminderen. Ook in trainingen eindeloos op tops gaan trainen zou ik zeggen. Scheelt je gewoon een pijl op een dubbel he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Dat weet ik, maar de competitie begint vrijdag. Ik ga nou niet meer overstappen, als het al mag. Ik heb familie in mijn huidige team en ze rekenen natuurlijk ook op me. Volgend jaar is een ander verhaal, maar ik heb al maanden geleden aangegeven bij mijn team te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja, bedoelde ook niet per se nu meteen. Maar op termijn wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja, met het team waar ik nu in zit (het 3e) promoveren we niet, dus ik ga zeker ergens anders heen. Of het 2e moet naar de 2e Divisie promoveren, dan ga ik daar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Gisteren het eerste besloten toernooi van onde dartbond, wat inhoud dat je alleen tegen je eigen divisie gooit, de 4e in mijn geval. Ik had mezelf wel als kanshebber betiteld en mijn eerste partij ging uit in een 17 darter en een 18 darter met een 100 finish. Daarna ging het uiteraard wat minder en de 3e wedstrijd verloor ik ook nog. Daarna de KO fase, ik trof een speler uit mijn eigen team en die kon ik makkelijk hebben. Het is dat hij 7 matchdarts mist... ik win met 2-1, totaal onverdiend. In de kwartfinale een mazzeltje, de beste speler van de divisie vliegt eruit tegen een oudere man en ik tref de winnaar van die partij. Een mooie pot deze keer, beide veel triples gegooid en ook nu win ik met 2-1. Opvallend was dat ik niks aan zenuwen had, dat is vaak wel anders. Maar alle dubbels vielen meteen, zelfs de winnende 40 (20, D6, D4) ging zonder problemen, hahaha. In d efinale tegen een onbekende jongen, die kon vooral heel hard en heel goed op de 20 gooien. Ik bleef lekker rustig mijn 60/100 gooien en hij stond zoals verwacht te kutten op de dubbels en eigenlijk alles wat geen 20 was. Ik pak de eerste leg, begin de 2e met 140/125, maar zak daarna zelf weg. Kom 1-2 achter en die jongen begint met 140/100 in leg 4. Maar, rustig gebleven en hij ging finaal in de stress, hahaha. 2-2 gemaakt en de beslissende leg ging in 18 darts uit. Gewonnen, jeuh. Toch €75 gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Vanavond mn 20e 180 in de kroeg erin gestampt. Hierbij niet de 180ers geteld die ik in de competitie en op toernooien gooi. Mis t eerste toernooi van de Westlandse ranking maar daarna flink punten sparen voor de finale avond. Denk dat [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; en ik lelijk dicht bij elkaar zitten qua niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Vanavond mn 20e 180 in de kroeg erin gestampt. Hierbij niet de 180ers geteld die ik in de competitie en op toernooien gooi. Mis t eerste toernooi van de Westlandse ranking maar daarna flink punten sparen voor de finale avond. Denk dat [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; en ik lelijk dicht bij elkaar zitten qua niveau. Dat zou best kunnen ja :) Ik ben niet zo van de 180'ers, maar zal dan wat meer 100+ gooien. Afgelopen vrijdag met mijn nieuwe team de eerste wedstrijd gespeeld. 5-5 gespeeld, samen met een teamgenoot alle punten gepakt. Op de laatste leg na echt heel zwak staan gooien, maar de tegenstand was dan ook nihil. Maar goed, 5-2 achter gestaan en dan nog 5-5, het moet maar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Dat zou best kunnen ja :) Ik ben niet zo van de 180'ers, maar zal dan wat meer 100+ gooien. Afgelopen vrijdag met mijn nieuwe team de eerste wedstrijd gespeeld. 5-5 gespeeld, samen met een teamgenoot alle punten gepakt. Op de laatste leg na echt heel zwak staan gooien, maar de tegenstand was dan ook nihil. Maar goed, 5-2 achter gestaan en dan nog 5-5, het moet maar :) Ik kan t allebei. Kan na 12 pijlen op een finish staan, en de leg gewoon in 30 verliezen. Dubbels zijn drama bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Straks mn eerste ranking voor het Westland gooien. Koppel met een wat betere speler dan ik. Passen goed bij elkaar. Alleen ik heb al een week griep en wissel 15/16 darters af met 33 darters of hoger. Al een week geen 180 gegooid. Eerst formule 1 kijken zo iig : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Ik heb vrijdag een 130 finish gegooid, in een wedstrijd die we met 9-1 wonnen. Had 10-0 moeten zijn, maar een teamgenoot kreeg z'n leg maar niet uit. Shit happens. Opvallend is dat de 1e speelronde in onze divisie 3x 5-5, 2x 6-4 en een 7-3 uitslag had. Heel close dus. Deze week alweer 2x 5-5 en een 6-4. En wij dan een 9-1. Onze tegenstander van vrijdag won hun eerste wedstrijd, dat is wel heel raar, want ze konden er echt geen hout van. Dus ja, dat zegt dan ook wel wat over hun tegenstander van toen. Komende vrijdag de 1e bekerwedstrijd, we hadden mazzel, we mogen naar een andere 4e klasser. Ons 1e en 2e team spelen tegen Hoofdklassers, dus die zullen het vast niet redden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Loting World Grand Prix 2015 Michael van Gerwen (1) - Keegan Brown Kim Huybrechts - Benito van de Pas Michael Smith (8) - Gerwyn Price William O'Connor - Jamie Lewis Adrian Lewis (5) - Raymond van Barneveld Mark Webster - Stephen Bunting Peter Wright (4) - Dave Chisnall Jelle Klaasen - Brendan Dolan Gary Anderson (2) - John Henderson Ian White - Jamie Caven Robert Thornton (7) - Daryl Gurney Justin Pipe - Steve Beaton James Wade (6) - Mensur Suljovic Andrew Gilding - Simon Whitlock Phil Taylor (3) - Vincent van der Voort Mervyn King - Terry Jenkins Vanaf vanavond eindelijk weer een TV toernooi. Double in, double out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 De woordgrappen zijn weer sterk aanwezig hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Wat is van Barneveld toch een prutser de laatste tijd ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) World Grand Prix begonnen. Gisteren al een hele sterke Van der Voort die Taylor naar huis stuurde en vandaag een weergaloze Klaasen die van Chisnall wint. Die wedstrijd hoeven ze wat mij betreft niet samen te vatten, kan zo integraal de tv op. Heerlijke wedstrijd! :< Andy Fordham heeft zich bij de BDO geplaatst voor de Grand Slam _O__O__O_ 6 oktober 2015 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2015 Dacht eerst dat het om een PDC toernooi ging, helaas BDO dus :( Had het graag op tv gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten