Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Een van men favoriete acteurs, Treat Williams, is vandaag gestorven na een motorongeluk. 

Hij speelde vaker in televisie series maar ook in films zoals Hair (1979) en The deep end of the Ocean (1999). Bij televisieseries kennen jullie hem misschien van Everwood, Chesapeake Shores en Heartland.

RIP 

Treat Williams - IMDb

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-6-2023 om 13:00 zei Bogatyr:

Een van men favoriete acteurs, Treat Williams, is vandaag gestorven na een motorongeluk. 

Hij speelde vaker in televisie series maar ook in films zoals Hair (1979) en The deep end of the Ocean (1999). Bij televisieseries kennen jullie hem misschien van Everwood, Chesapeake Shores en Heartland.

RIP 

Treat Williams - IMDb

Heel toevallig vorige week vrijdag aan het laatste seizoen van Chesapeake Shores begonnen. Paar dagen later vroeg ik me af hoe oud hij was, gegoogeld, las ik dat opeens. Echt bizar.

Overigens geen idee waarom ik ooit aan die serie begonnen ben en waarom ik hem afgekeken heb, maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa, al vind ik de serie misschien wel op zijn retour.

Spoiler

Ik denk dat de gene die het loodje legde een dubbelganger van paus had moeten worden. Potlood is wel losgeslagen nu, benieuwd naar wat komen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Chiemel:

Misschien Lost op Disney, is dat nog steeds de moeite waard?

Dat was denk ik echt een van de eerste series die ik helemaal gezien heb. Ben zelf heel erg fan van het mysterieuze in zo'n serie. De eerste seizoenen zijn dan heel erg vet. Vind wel, maar dat heb ik met heel veel series hoor, dat het misschien 1 of 2 seizoenen te lang door gaat en dat ze soms ook niet meer helemaal weten wat ze nu weer moeten verzinnen.

Maar wel een aanrader wat mij betreft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei AjaciedBart.:

Die kerstaflevering, een van de beste dingen die ik ook gezien heb denk ik.

Ik was wel fysiek kapot na die aflevering haha, die eist een hoop energie om te kijken. Maar geniaal was het zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites