Bogatyr Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 (bewerkt) Een van men favoriete acteurs, Treat Williams, is vandaag gestorven na een motorongeluk. Hij speelde vaker in televisie series maar ook in films zoals Hair (1979) en The deep end of the Ocean (1999). Bij televisieseries kennen jullie hem misschien van Everwood, Chesapeake Shores en Heartland. RIP 13 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Ik had het al gelezen. Bizar eigenlijk. Hij speelde ook in de film The Substitute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Op 13-6-2023 om 13:00 zei Bogatyr: Een van men favoriete acteurs, Treat Williams, is vandaag gestorven na een motorongeluk. Hij speelde vaker in televisie series maar ook in films zoals Hair (1979) en The deep end of the Ocean (1999). Bij televisieseries kennen jullie hem misschien van Everwood, Chesapeake Shores en Heartland. RIP Heel toevallig vorige week vrijdag aan het laatste seizoen van Chesapeake Shores begonnen. Paar dagen later vroeg ik me af hoe oud hij was, gegoogeld, las ik dat opeens. Echt bizar. Overigens geen idee waarom ik ooit aan die serie begonnen ben en waarom ik hem afgekeken heb, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Was best wel weer een leuke aflevering van mijn gebroeders in de mafia. Dikke spoiler wellicht hieronder Spoiler ben vooral benieuwd hoe Paus niet dood gaat uiteindelijk. Die man weet altijd maar weer terug te komen op een vreemde manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Jaaa, al vind ik de serie misschien wel op zijn retour. Spoiler Ik denk dat de gene die het loodje legde een dubbelganger van paus had moeten worden. Potlood is wel losgeslagen nu, benieuwd naar wat komen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Sleepers gekeken. Met o.a. Robert de Hoog. Vermakelijk wel. Te zien op Videoland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Begonnen aan seizoen 2 van de Lincoln Lawyer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Gisteren Mocro Maffia afgezien en nu nog wachten op het laatste seizoen en dan is dit ook klaar of zullen ze eindigen met een film? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goeie serie waar je soms op het verkeerde been wordt gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 12 uur geleden zei sennid: Goeie serie waar je soms op het verkeerde been wordt gezet. Inderdaad een prima serie, heb hem een tijdje terug gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 (bewerkt) Nog een beetje bezig met After Life, maar dat was meer mn 2e serie voor af en toe tussendoor. Heb nu ff geen inspiratie voor een nieuwe serie. Misschien Lost op Disney, is dat nog steeds de moeite waard? 2 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 7 uur geleden zei Chiemel: Misschien Lost op Disney, is dat nog steeds de moeite waard? Dat was denk ik echt een van de eerste series die ik helemaal gezien heb. Ben zelf heel erg fan van het mysterieuze in zo'n serie. De eerste seizoenen zijn dan heel erg vet. Vind wel, maar dat heb ik met heel veel series hoor, dat het misschien 1 of 2 seizoenen te lang door gaat en dat ze soms ook niet meer helemaal weten wat ze nu weer moeten verzinnen. Maar wel een aanrader wat mij betreft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Dat had ik bij Lost op zich na 2 seizoenen al dat ze het niet meer wisten, maar vanaf seizoen 5 moet je wel heel erg graag het einde willen halen, dat is me ook gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Manifest is ook wel leuk mocht je die nog niet gezien hebben @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 12 minuten geleden zei Djurovski: Manifest is ook wel leuk mocht je die nog niet gezien hebben @Chiemel Waren we mee begonnen. Pakte ons toen nog niet echt meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 8 uur geleden zei Djurovski: Manifest is ook wel leuk mocht je die nog niet gezien hebben @Chiemel Volgens mij gaf je mij die tip ook tijd geleden al. Kijkt inderdaad lekker weg, zit nu ergens begin van seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ik ben nu bezig met de serie Solo. Het is een Italiaanse serie over een agent die diep in de mafia zit. De muziek komt van de componist die ook de muziek van Gomorra deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Op 8-8-2023 om 16:11 zei delichris: Ik ben nu bezig met de serie Solo. Het is een Italiaanse serie over een agent die diep in de mafia zit. De muziek komt van de componist die ook de muziek van Gomorra deed. Waar is die te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 13 uur geleden zei putdus: Waar is die te zien? Prime. Er zijn maar twee seizoenen, maar elke aflevering duurt gewoon even anderhalf uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Op 11-8-2023 om 11:19 zei delichris: Prime. Er zijn maar twee seizoenen, maar elke aflevering duurt gewoon even anderhalf uur ben bij aflevering drie hele Mooie serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Nog iemand hier The Bear gezien? Heb afgelopen dagen de laatste aflevering van seizoen twee gezien, voor nu de laatste die er is. Een erg toffe serie met lekker korte afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Seizoen 1 heb ik gezien, die vond ik erg tof. Nog niet toegekomen aan seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Moet van seizoen 1 nog een paar afleveringen, maar ben ondertussen aan Supernatural begonnen dus voordat ik dat af gekeken heb ben ik wel een tijdje verder ben ik bang voor Maar The Bear is echt een mooie serie inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Op 15-8-2023 om 21:28 zei Tim': Nog iemand hier The Bear gezien? Heb afgelopen dagen de laatste aflevering van seizoen twee gezien, voor nu de laatste die er is. Een erg toffe serie met lekker korte afleveringen. Die kerstaflevering, een van de beste dingen die ik ook gezien heb denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 26 minuten geleden zei AjaciedBart.: Die kerstaflevering, een van de beste dingen die ik ook gezien heb denk ik. Ik was wel fysiek kapot na die aflevering haha, die eist een hoop energie om te kijken. Maar geniaal was het zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten