Justin Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Op 2-2-2023 om 14:23 zei ElMarcos: Lang leve de ondertiteling? Ja die kun je toch gewoon aanzettenb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 2 minuten geleden zei Justin: Ja die kun je toch gewoon aanzettenb Ja absoluut. Ga er vanavond eens mee starten. Was gewoon benieuwd wat ik qua taal kon verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Britse serie "Fawlty Towers" krijgt vervolg: John Cleese kruipt zelf opnieuw in de huid van hotelbaas en ook zijn dochter krijgt deze keer een rol. De populaire Britse tv-serie "Fawlty Towers" krijgt na meer dan 40 jaar een vervolg. Dat meldt vakblad Indiewire. De Britse acteur John Cleese, ook bekend van "Monty Python", zal zelf opnieuw in de huid van hotelbaas kruipen en ook zijn dochter krijgt een rol in de nieuwe reeks. Waar en wanneer de serie te zien zal zijn, is nog niet bekend. De Britse acteur John Cleese is ondertussen 83, maar denkt duidelijk nog niet aan stoppen. Meer dan veertig jaar na de eerste uitzending van "Fawlty Towers" zal Cleese opnieuw in de huid kruipen van de onhandige hotelbaas Basil Fawlty. Vakblad Indiewire meldt namelijk dat er een vervolg komt op de originele reeks uit de jaren 70. In het vervolg - dat Cleese zelf schreef - zal de ster uit "Monty Python" opnieuw een hotel runnen. "Niet met zijn vrouw deze keer, maar met zijn dochter, van wie hij net het ontstaan ontdekt heeft", aldus productiemaatschappij Castle Rock Entertainment. De rol van de dochter in de reeks is weggelegd voor de echte dochter van John Cleese. Cleese had bij de bekendmaking van het project enorm veel lof voor producer Matthew George. "Toen we elkaar voor het eerst ontmoetten, kwam hij met een geweldig idee en toen hadden Matt, mijn dochter Camilla en ik een van de beste creatieve sessies die ik me kan herinneren," aldus de Britse acteur. Cult "Fawlty Towers" kende slechts twaalf afleveringen en liep slechts twee seizoenen: het eerste seizoen kwam uit in 1975, het tweede in 1979. Het groeide uit tot een echte cultserie en verschillende scènes zijn wereldberoemd. De uitspraak "Don't mention the war", uit een bekende aflevering van de Britse komische serie, kreeg vorig jaar zelfs bij ons een plekje in het woordenboek Van Dale. In 2020 lag net die aflevering nog onder vuur, omwille van racistische uitspraken van een van de personages. De aflevering werd geschrapt uit het aanbod van het streamingplatform van de Britse openbare omroep BBC, maar keerde uiteindelijk terug met een waarschuwing voor de kijker. In 2019 werd "Fawlty Towers" door Radio Times Magazine uitgeroepen tot beste tv-serie ooit. De originele serie was te zien op BBC, maar het is nog niet bekend waar en wanneer het vervolg zal verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Seizoen 1 van The Bridge gezien afgelopen week. Goeie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Iemand woman at war al gezien? Gaat over wereldoorlog 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Bezig met The Sinner. Eerste seizoen was matig seizoen 2 al stuk beter en nu bijna klaar met seizoen 3 die ook weer sterk is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 The Sinner afgekeken. Al met al leuke serie zeker de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 exit op hbo gekeken. Vond het een erg vermakelijke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Op 16-2-2023 om 17:45 zei Djurovski: Bezig met The Sinner. Eerste seizoen was matig seizoen 2 al stuk beter en nu bijna klaar met seizoen 3 die ook weer sterk is Net ook seizoen 3 gekeken. Ik vond het eveneens een sterk seizoen. Nu even een break met een andere serie voordat we aan 4 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 2 uur geleden zei Chimpa: Net ook seizoen 3 gekeken. Ik vond het eveneens een sterk seizoen. Nu even een break met een andere serie voordat we aan 4 beginnen. Laatste seizoen is ook sterk. Prima serie uiteindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Gisteren en vandaag De Stamhouder gezien. Een hele mooie serie over een familie voor, tijdens en na de tweede wereldoorlog. Zeker een aanrader om hem eens te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Op 24-2-2023 om 18:16 zei putdus: exit op hbo gekeken. Vond het een erg vermakelijke serie Jaa die is goed hé ik ben begin seizoen 2. Is echt absurd tof, grappig en schokkend vaak hahahaaha. Jeppe is echt super grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Gisteren op Netflix de serie De Zaak Menten gezien. Wat een bijzondere serie is dit en wat een figuur is die Menten eigenlijk geweest. Zeker een aanrader als je een liefhebber bent rond series/films omtrent de tweede wereldoorlog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Volgens mij keken hier ook een aantal naar the last kingdom. Dan kan ik jullie blij maken. Volgende maand komt de film van deze serie op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Better call Saul is afgelopen. Voor mij een reden om deze nu volledig te gaan kijken, omdat ik niet echt houd van 'wachten' op seizoenen. Natuurlijk eerst Breaking Bad kijken (voor de tweede keer, laatste keer was bijna 10 jaar geleden) om weer helemaal in die wereld te komen en bovendien had de vrouw BB nog niet eerder gezien, dus win win. Maar wat blijft het toch een heerlijke serie, voor mij de allerbeste ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 9 uur geleden zei Keeza: Better call Saul is afgelopen. Voor mij een reden om deze nu volledig te gaan kijken, omdat ik niet echt houd van 'wachten' op seizoenen. Natuurlijk eerst Breaking Bad kijken (voor de tweede keer, laatste keer was bijna 10 jaar geleden) om weer helemaal in die wereld te komen en bovendien had de vrouw BB nog niet eerder gezien, dus win win. Maar wat blijft het toch een heerlijke serie, voor mij de allerbeste ooit. Dan kan ik je gerustellen, als je het volhoud(ik zelf uiteraard gedaan heb), maar lang niet iedereen... Het is beter nog Better Call Saul dan Breaking Bad!! Heel veel plezier!! Je gaat genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Wednesday (2022) - 8/10 Een diesel deze serie wat mij betreft. Na twee afleveringen vroeg ik m'n vriendin of zij nog wel verder wilde kijken, want ik zat er niet lekker in. Gelukkig besloten verder te kijken want naarmate het seizoen vorderde (8 afleveringen) begon ik het steeds leuker te vinden. Beetje Agathe Christie stijl mysterie. Uiteindelijk dus boven verwachting mee vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 (bewerkt) The Marked Heart (Pálpito) - 8/10 Meeslepende Colombiaanse serie. Vriendin zette het op en kon niet anders dan meekijken. Ik vond hem erg goed. Super dat er ook een tweede seizoen komt. Spaanstalig dus, maar met Nederlands of Engelstalig zeer te doen. Plot Spoiler Valeria, de vrouw van Simón, wordt vermoord door een misdaadsyndicaat om haar intacte en compatibele hart te verwijderen en in een andere persoon te transplanteren. Deze persoon is Camila, de vrouw van een rijke man, die onduidelijk blijft over de ware oorsprong van haar nieuwe hart. Simón, wanhopig en gedreven door wraak, betreedt de gevaarlijke wereld van orgaanhandel. Ook Camila zoekt steeds meer naar antwoorden en stelt alles in vraag. Ondertussen duikt Simón steeds verder de afgrond in om de verantwoordelijken voor de dood van zijn vrouw te vinden en hen te laten boeten. Tijdens zijn reis wordt Simón verliefd op Camila, die mag voortleven dankzij het gestolen hart van zijn vermoorde vrouw. Als ze allebei achter de waarheid komen, wordt alles drastisch ingewikkelder en neemt alles een nog levensbedreigendere wending. Trailer Spoiler 15 maart 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Zag het gister. Toevallig laatst weer aan The Wire begonnen, beste serie zo'n beetje ooit gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Net Better Call Saul klaar. Ook weer een hele fijne serie, ook al had ik tegen het einde soms nog wat moeite om verder te kijken. Nu net begonnen met Alice in Borderlands. Ook even het begin gezien van de nieuwe Nederlandse serie Arcadia, maar na het zien van de eerste scene waarin er achter elkaar gerend werd neig ik al een beetje af te haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Op 18-3-2023 om 15:29 zei Bogatyr: Neeeee Deze man is en was een held. The Wire, Bosch, Fringe en zoveel meer. Wat kut zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Ben bezig aan mijn allereerste run van The Walking Dead. Zit inmiddels in seizoen 7, aflevering 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 'Unieke' Wim de Bie 'wilde niet achter de massa aan lopen' - https://nos.nl/l/2469077 RIP was een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Seizoen 1 Sorjonen afgekeken. Prima misdaad serie. Wel goed opletten want van dat Fins maak ik weinig op het Drentse Moi na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten