Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ook S4 van La Casa de Papel gezien.

Spoiler

Heel tof weer natuurlijk. In de laatste aflevering zag je de cliffhanger overigens wel van mijlenver aankomen (ik tenminste wel). Gebeurt ook weer vanalles wat natuurlijk nooit zou lukken in de echte wereld, maar het is wel echt heel goed gemaakt en bedacht.

Zal ook wel een 5e seizoen komen. Hopelijk wel snel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei 007mark:

Ook S4 van La Casa de Papel gezien.

Toon verborgen inhoud

Heel tof weer natuurlijk. In de laatste aflevering zag je de cliffhanger overigens wel van mijlenver aankomen (ik tenminste wel). Gebeurt ook weer vanalles wat natuurlijk nooit zou lukken in de echte wereld, maar het is wel echt heel goed gemaakt en bedacht.

Zal ook wel een 5e seizoen komen. Hopelijk wel snel :)

Spoiler

Was al bekend dat seizoen 5 er zal komen, Maar werd gezegd dat elk verhaal twee seizoenen zal krijgen. Einde van seizoen 4 is geen afsluiting... Zal seizoen 5 en 6 dan door spelen op 3 en 4? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei komodo25:

Inhoud verbergen

Was al bekend dat seizoen 5 er zal komen, Maar werd gezegd dat elk verhaal twee seizoenen zal krijgen. Einde van seizoen 4 is geen afsluiting... Zal seizoen 5 en 6 dan door spelen op 3 en 4? 

Spoiler

Als je 1+2 een goeie afsluiter geeft, had je dat met 3+4 ook moeten doen vind ik. Dat je na 1 en 3 eindigt met een cliffhanger vind ik logisch maar dit hadden ze imo beter moeten doen. Vond eerlijk gezegd S3 en 4 een klein tikje tegenvallen met nogal veel nieuwe leden van de gang opeens, ook wat teveel gekke situaties die erg lang uitliepen (dat gevecht tegen Gandia dat makkelijk een paar afleveringen duurde). Zonde ook dat Nairobi nu is weggevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

La Casa de Papel 4

Spoiler

Blijft een goede show natuurlijk, maar ik vond dit seizoen wel een beetje tegenvallen. Gandia plotline is veel te lang uitgerekt en het sloeg nergens op dat hij telkens overleefde en nauwelijks gewond raakte.

Ze snijden zichzelf ook in de vingers door de beste personages te doden. Voor mij steken er drie bovenuit en dat zijn Professor, Berlin en Nairobi. Dat gezegd hebbende vond ik Bogota en met name Marseille wel tof dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-4-2020 om 10:31 zei Simonsav:

Toon verborgen inhoud

Als je 1+2 een goeie afsluiter geeft, had je dat met 3+4 ook moeten doen vind ik. Dat je na 1 en 3 eindigt met een cliffhanger vind ik logisch maar dit hadden ze imo beter moeten doen. Vond eerlijk gezegd S3 en 4 een klein tikje tegenvallen met nogal veel nieuwe leden van de gang opeens, ook wat teveel gekke situaties die erg lang uitliepen (dat gevecht tegen Gandia dat makkelijk een paar afleveringen duurde). Zonde ook dat Nairobi nu is weggevallen.

Spoiler

Met dat laatste helemaal mee eens. Doodzonde dat zij dood is. En wat Dysproz ook al zei dat Gandia al die kogels overleefde is ook niet realistisch. Vond het echter wel origineel dat er bij de gijzelaars een mol zat. Van mij mag in seizoen 5 die Arturo er wel meteen uit. Heb mij uiteindelijk wel twee avonden prima geamuseerd ermee

@Dysproz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casa S4- Spoiler! 

Spoiler

Langdradig seizoen inderdaad, stuk met Gandia ergerde ik mij vreselijk aan. Kerel ontwijkt 4084 kogels van 2 meter afstand, kruipt door het ventilatiesysteem zonder dat iemand het hoort en overbrugt net zo snel 100 meter dan dat Bolt deed op de Spelen. 

Uiteindelijk maakte de laatste 2 afleveringen hert wel deels goed voor mij, al vind het bijzonder dat die rode dan weer zonder toeters of bellen en alarmsystemen achter de Professor staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen aan de Witcher en al bijna klaar. 3 dagen op rij 2 afleveringen gekeken, gisterenavond dan even geen tijd gehad, maar vanavond het seizoen afronden. Wel een serie waar je goed moet opletten, maar vind hem wel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen vrijdag begonnen met Tiger King en zitten nu in aflevering drie, maar wat bizar allemaal. Ze zeggen alledrie hetzelfde en doen ook alledrie hetzelfde. Die Carol zegt dat die beesten bij Joe en die dokter in kleine kooien zitten, maar bij haar ook. Maar wat zijn tijgers groot zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei neva:

Begonnen aan de Witcher en al bijna klaar. 3 dagen op rij 2 afleveringen gekeken, gisterenavond dan even geen tijd gehad, maar vanavond het seizoen afronden. Wel een serie waar je goed moet opletten, maar vind hem wel tof.

Witcher dus afgerond, maar er blijft nog veel onduidelijk. Zeker omdat ik nooit de boeken gelezen heb of de games heb gespeeld.

Maar ik vind hem wel tof, dus ben benieuwd naar S2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Witcher dus afgerond, maar er blijft nog veel onduidelijk. Zeker omdat ik nooit de boeken gelezen heb of de games heb gespeeld.

Maar ik vind hem wel tof, dus ben benieuwd naar S2.

Ik heb de games wel maar niet gespeeld ;c boeken ook niet gelezen. Wat vind je nog onduidelijk dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei sennid:

Ik heb de games wel maar niet gespeeld ;c boeken ook niet gelezen. Wat vind je nog onduidelijk dan?

De tijdlijn is vrij lastig te volgen. Daarnaast is een character die helemaal bepalend lijkt vroeg in de serie die totaal niet meer terugkomt in het verhaal. En dat kan kloppen omdat die gebeurtenissen aan het begin van de tijdlijn lijken te zitten, maar ik snap niet hoe dit relevant was.

Sorry beetje cryptisch maar kan geen spoiler doen op de telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei neva:

De tijdlijn is vrij lastig te volgen. Daarnaast is een character die helemaal bepalend lijkt vroeg in de serie die totaal niet meer terugkomt in het verhaal. En dat kan kloppen omdat die gebeurtenissen aan het begin van de tijdlijn lijken te zitten, maar ik snap niet hoe dit relevant was.

Sorry beetje cryptisch maar kan geen spoiler doen op de telefoon.

Spoiler

Over welke character gaat het? Ciri of Yennefer?

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei sennid:

Inhoud verbergen

Over welke character gaat het? Ciri of Yennefer?

Renfri ofzo. Die heks uit ep1, vijand van Strygobor. Leek zoveel impact te hebben en een echt enorme rol te spelen en vervolgens toch niet.

Heb even mijn antwoord in jouw spoiler bij gezet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Renfri ofzo. Die heks uit ep1, vijand van Strygobor. Leek zoveel impact te hebben en een echt enorme rol te spelen en vervolgens toch niet.

Spoiler

Ze moeten ergens beginnen. Het punt was ook dat ze zei dat er een meisje in de bossen dat voor altijd zijn destiny was, en dat is Ciri.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei sennid:
  Toon verborgen inhoud

Toon verborgen inhoud

Ze moeten ergens beginnen. Het punt was ook dat ze zei dat er een meisje in de bossen dat voor altijd zijn destiny was, en dat is Ciri.

Ja, dan heb ik er misschien teveel achter gezocht. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites