delichris Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Voor de liefhebbers van Sunderland till i die. Aanstaande woensdag seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 9 minuten geleden zei delichris: Voor de liefhebbers van Sunderland till i die. Aanstaande woensdag seizoen 2. Dat gaat genieten worden! Eerste seizoen was erg leuk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Kutnieuws inderdaad. Echt één van de betere series die ik dit jaar heb gezien. Ja. Ze geven ook geen enkele reden om het te doen. Kan me niet voorstellen dat het nou zo slecht bekeken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 7 uur geleden zei delichris: Voor de liefhebbers van Sunderland till i die. Aanstaande woensdag seizoen 2. Laten we hopen dat de ondertiteling nu ietsjes beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) 8 uur geleden zei The Saint: Godverdomme kut Netflix. Ze trekken de stekker al uit de Messiah. Kom er maar niet in. Niet mijn serie. @ElPrincipito begonnen met Tiger King . En je hebt geen woord gelogen 27 maart 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 1 uur geleden zei ErikEagles: Laten we hopen dat de ondertiteling nu ietsjes beter is. Geen last van gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 33 minuten geleden zei delichris: Geen last van gehad. De Nederlandse ondertiteling was komisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 2 uur geleden zei komodo25: Kom er maar niet in. Niet mijn serie. @ElPrincipito begonnen met Tiger King . En je hebt geen woord gelogen Ik ben bij aflevering 5. Echt waar, het gaat steeds bizarder worden, het is ongekend. Dit moet iedereen gezien hebben, ik zit stomverbaasd te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RSCA_0606 Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Iemand the English game gekeken op netflix? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 47 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik ben bij aflevering 5. Echt waar, het gaat steeds bizarder worden, het is ongekend. Dit moet iedereen gezien hebben, ik zit stomverbaasd te kijken. Heb er nu 3 of 4 gezien. Voor 100 dollar per week de hele dag werken zonder pauze. Sekte gedrag echt wat je zegt, je zit stomverbaasd te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 16 uur geleden zei RSCA_0606: Iemand the English game gekeken op netflix? Staat op mijn lijstje. Zal ik van de week eens mee gaan beginnen. Gisteren Mocro Maffia seizoen 2 afgekeken. Een hele mooie serie met een einde waarvan ik denk dat er een seizoen 3 gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RSCA_0606 Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 39 minuten geleden zei delichris: Staat op mijn lijstje. Zal ik van de week eens mee gaan beginnen. Gisteren Mocro Maffia seizoen 2 afgekeken. Een hele mooie serie met een einde waarvan ik denk dat er een seizoen 3 gaat komen. Wel een aanrader, leuke miniserie, niet spectaculair maar kijkt lekker weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Hier ook Tiger King gekeken. Heel bizar zeg. Als je die serie wilt samenvatten heb je wel een uurtje nodig denk ik. Weet ook niet zo goed wat ik moet vinden van het 'debat' met betrekking tot het houden/fokken van grote katachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 36 minuten geleden zei 007mark: Hier ook Tiger King gekeken. Heel bizar zeg. Als je die serie wilt samenvatten heb je wel een uurtje nodig denk ik. Weet ook niet zo goed wat ik moet vinden van het 'debat' met betrekking tot het houden/fokken van grote katachtigen. Ik heb mij inmiddels aangemeld voor de Tiger King Meme page op Facebook. dat is ook genieten! Ik ben er nog helemaal gefascineerd door, prachtig. Hoop oprecht op een seizoen 2. Carole Fucking Baskin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Seizoen 1 van Sunderland till i die gezien , begonnen met het 2e seizoen Seizoen 2 van Homeland afgekeken. Bezig met seizoen 3 Vikings inmiddels ook in seizoen 3 aanbeland . Topserie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Seizoen 4 van La Casa de Papel gekeken. Als je alle 8 de afleveringen kijkt in 1x zegt dat wel genoeg Nu heeeel lang wachten op seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Hmm klinkt wel verleidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 april 2020 Share Geplaatst 4 april 2020 11 uur geleden zei komodo25: Hmm klinkt wel verleidelijk La Casa de Papel en Vis a Vis zijn wel goeie Spaanstalige series. Zit één actrice in die in beide series speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april 2020 Share Geplaatst 4 april 2020 Ik zit ook met smart te wachten op The Last Kingdom seizoen vier. Die komt als het goed is ook ergens in april op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2020 Share Geplaatst 4 april 2020 1 uur geleden zei sennid: La Casa de Papel en Vis a Vis zijn wel goeie Spaanstalige series. Zit één actrice in die in beide series speelt. Ja weet ik. Bedoelde ook om seizoen 4 er in 1x door in te jagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 april 2020 Share Geplaatst 4 april 2020 2 uur geleden zei komodo25: Ja weet ik. Bedoelde ook om seizoen 4 er in 1x door in te jagen. Oh zo. Dat moet je helemaal zelf weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Gisteren begonnen aan eerste aflevering van seizoen 4 van Casa de Papel. Kan mij nog niet helemaal bekoren moet ik zeggen, hopen dat het beter gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 In 1x is het niet gelukt wel 2 x 4. Heerlijk seizoen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Verder gegaan met seizoen 7 van Suits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Eerste deel van eerste aflevering 8e seizoen Homeland gezien. Zit er meteen weer lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten