Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik ben bij aflevering 5. Echt waar, het gaat steeds bizarder worden, het is ongekend.

Dit moet iedereen gezien hebben, ik zit stomverbaasd te kijken.

Heb er nu 3 of 4 gezien. Voor 100 dollar per week de hele dag werken zonder pauze. Sekte gedrag echt wat je zegt, je zit stomverbaasd te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei RSCA_0606:

Iemand the English game gekeken op netflix?

Staat op mijn lijstje. Zal ik van de week eens mee gaan beginnen.

Gisteren Mocro Maffia seizoen 2 afgekeken. Een hele mooie serie met een einde waarvan ik denk dat er een seizoen 3 gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei delichris:

Staat op mijn lijstje. Zal ik van de week eens mee gaan beginnen.

Gisteren Mocro Maffia seizoen 2 afgekeken. Een hele mooie serie met een einde waarvan ik denk dat er een seizoen 3 gaat komen.

Wel een aanrader, leuke miniserie, niet spectaculair maar kijkt lekker weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook Tiger King gekeken. Heel bizar zeg. Als je die serie wilt samenvatten heb je wel een uurtje nodig denk ik. Weet ook niet zo goed wat ik moet vinden van het 'debat' met betrekking tot het houden/fokken van grote katachtigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei 007mark:

Hier ook Tiger King gekeken. Heel bizar zeg. Als je die serie wilt samenvatten heb je wel een uurtje nodig denk ik. Weet ook niet zo goed wat ik moet vinden van het 'debat' met betrekking tot het houden/fokken van grote katachtigen.

Ik heb mij inmiddels aangemeld voor de Tiger King Meme page op Facebook. dat is ook genieten! Ik ben er nog helemaal gefascineerd door, prachtig. Hoop oprecht op een seizoen 2. Carole Fucking Baskin! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites